X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההצבעה נדחתה למועד אחר לאחר שחברי הכנסת ביקשו לדעת האם הכספים לא ינוצלו למטרה אחרת, מלבד ביטחון, כפי שהיה בעבר; הוועדה אישרה סכום של 7 מיליון שקל לתמיכה בביה”ח יוספטל באילת וסכום של 4.2 מיליון שקל עבור ביה"ח ביקור חולים בירושלים
▪  ▪  ▪
סלומיאנסקי, ההעברה מתואמת

ועדת הכספים של הכנסת מנעה (יום ד', 10.11.04) העברת 42 מיליון שקל עבור מענקים ביטחוניים לרשויות המקומיות ביש"ע. את הבקשה להעברה תקציבית זו הגיש שר האוצר בנימין נתניהו והיא נועדה להתבצע באמצעות משרד הפנים.
בדיון שהתפתח על פרטי הבקשה תבעו חברי הכנסת מהקואליציה והאופוזיציה לברר שאלות אחדות ובמרכזן האם אומנם מועבר הסכום למטרת מענקי ביטחון בלבד או, כפי שהיה בעבר, הוא יהיה נזיל גם למטרות אחרות.
ח"כ חיים אורון (יח"ד-מר"צ) ביקש לדעת האם תושבי יש"ע לא ינצלו את הסכום עבור קיום הפגנות נגד הממשלה. לדבריו אלה הצטרפו גם נציגי סיעת שינוי, חברי הכנסת רוני בריזון ואהוד רצאבי, שביקשו לשמוע מפי נציג האוצר האם הוא יכול להבטיח שהכסף לא ינוצל למטרות אחרות מאשר אלו שהושמעו בוועדה.
מנגד, תבע בתוקף יו"ר סיעת המפד"ל, ח"כ ניסן סלומיאנסקי לאשר את ההעברה התקציבית, כיוון שלדבריו היא תואמה מראש עם שר הפנים שבדק היטב את צורכי הביטחון ביש"ע ועם יו"ר ועדת הכספים, ח"כ אברהם הירשזון. ח"כ הירשזון נעדר מהוועדה, והחליפו ח"כ בריזון, שהודיע כי הוא נענה לבקשת חברי הכנסת לשמוע עוד פרטים בנושא זה? ההצבעה, על-כן, נדחתה למועד אחר.
אושר 11 מיליון ש"ח לתקציב משרד הבריאות
ועדת הכספים אישרה בקשות נוספות של העברות תקציביות. בין היתר, אושר סכום של 11 מיליון ש"ח כשינויים בתקציב משרד הבריאות. בסכום זה נכלל סך של 7 מיליון שקל עבור סיוע לבית החולים "יוספטל" באילת, וסכום נוסף בסך 4.2 מיליון ש"ח כתמיכה לבית החולים "ביקור חולים" בירושלים.
עוד אישרה הוועדה סכום של 20 מיליון שקל עבור תגבור תקציב המענקים לדיור של עולי אתיופיה. הוועדה אישרה העברת סכום של 4.5 מיליון שקל עבור תגבור תקציב מרכז רבין. נציג האוצר הסביר כי מדובר בהלוואה לשנים אחדות. כמו-כן אושר תגבור תקציב מרכז בגין בסך 800 אלף שקל. סכום זה נועד לסיוע באירועי הפתיחה של הבניין החדש.

תאריך:  10/11/2004   |   עודכן:  10/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
את הצעת החוק הגיש ח"כ יוסי שריד והיא עברה בקריאה טרומית; מרבית חברי הכנסת בליכוד הצביעו נגד; ח"כ שריד: רה"מ ממשיך לשמש דוגמא רעה ומשחיתה - הוא ובני עדתו
מחלקה ראשונה
מחשובי הפסלים בארה"ב במאה ה-20; הפסל שייך לאוסף קרן קאלדר, וניתן למוזיאון תל אביב לאמנות בהשאלה לטווח ארוך
גלית יצחק
ער"ן ואשל יחלו להפעיל קו סיוע לזקנים החל מה-15.11.04; הקו יעניק סיוע לזקנים במצוקה ולזקנים החשופים להתעללות והזנחה
מירב לוי
על המינשר חתומים ידוענים כגון: אפרים קישון, טדי קולק, יעקב אגם, ליה קניג ועוד; במכתב כותבים הידוענים: לאחר ביקורכם בישראל, הקשר שלכם לאמונה שלכם יהיה חזק יותר
מחלקה ראשונה
בראש מערכת כתב העת, עומד דיקאן ביה"ס רדזינר למשפטים, פרופ' אמנון רובינשטיין; שני נשיאי ביהמ"ש העליון - בעבר ובהווה - התגייסו למען כרך א': אהרן ברק עורך סיכום ביניים ראשון למהפיכה החוקתית, במלאת לה 12 שנים, ואילו מאיר שמגר כותב על נושא הבוררות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il