X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הוועד מודיע על עצירת מהלכי המיזוג עם טפחות עד להשגת הסכם בנוגע לזכויות העובדים
▪  ▪  ▪

ארגון העובדים הארצי של בנק מזרחי הודיע (יום ב', 15.11.04) לסמנכ"ל הבנק, שאול גלברד, כי הוועד לא ישתף פעולה בכל צורה שהיא עם מהלכי המיזוג של הבנק עם בנק טפחות. זאת, עד להשגת הסכם שיבטיח את זכויותיהם של עובדי הבנק.
יו"ר ארגון העובדים, שרה לזרוביץ', כתבה לגלברד: "לצערנו, הנהלת הבנק בראשותו של המנכ"ל אלי יונס מתנהלת בחוסר תום לב, בכל הקשור להתנהלות מול ציבור העובדים. במקום לנהל מו"מ ענייני, ההנהלה פועלת לשבירת העובדים ולשלילת זכותם לייצוג ולהגנה מפני פגיעה במעמדם... ההנהלה מנסה להציג מצג שווא, שלפיו הפערים בין הצדדים קטנים ומתמצים במו"מ על תנאים. בפועל, המצב הפוך - העובדים מנהלים מאבק עקרוני על עצם זכותם לייצוג ולהגנה. אנו מתגוננים מפני ניסיון להפוך את בנק המזרחי ל"שוק עבדים", שבו העובדים יוותרו ללא הגנה ויהיו נתונים לחסדיו של המנכ"ל אלי יונס...".
הוועד מאשים את ההנהלה בדרדור יחסי העבודה ובגרימת נזק לבנק. במכתב נטען: "כחלק מהתנהלותה, ההנהלה מנסה להטיל אימה על עובדים בבנק, לשסות קבוצות עובדים בקבוצות אחרות ואף להתערב בבחירות לנציגות העובדים. התנהלות כוחנית ודורסנית זו, מערערת את יחסי העבודה בבנק, ולפיכך, ההנהלה היא זו שמשבשת את העבודה בבנק ומזיקה לעסקיו. ההנהלה אינה יכולה לברוח מאחריות לכך, שכן מי שדחק את העובדים כשגבם אל הקיר, אינו יכול להשתומם על כך, שהם אינם מוכנים לוותר על זכויותיהם הבסיסיות ולהישאר חסרי הגנה".
לזרוביץ' הבהירה, כי נציגי הוועד יגיעו לפגישה שזומנה בנושא המיזוג אך ורק כדי לצפות במצגת על מבנה הבנק הממוזג בינואר 2005. "בשל הפערים המהותיים בין ההנהלה לעובדים ובשל ניסיונותיה של ההנהלה לשלול מהעובדים את זכותם לייצוג ולהגנה, אין בשלב זה כל מקום לדיון ב'התאמת ההסכם להחלטת בית הדין. לא קיים עדיין הסכם מגובש, וגם לא יהיה הסכם, עד שלא יובטחו זכויות העובדים".
הוועד גם בלם ניסיון של גלברד לעקוף את הוועד באמצעות פנייה ישירה למנהלים בבנק: "החלטתך לשלוח הזמנה אישית לחברי חטיבת המנהלים, עוד לפני שהמצגת על מבנה הבנק הממוזג סוכמה עם ארגון העובדים, או אפילו הוצגה בפניו, היא דוגמה נוספת להתנהלות הלא תקינה שלך וניסיונותיך להתעלם מזכותם של העובדים לייצוג. כידוע לך, לעובדי הבנק יש ועד יציג, הכולל גם נציגות של המנהלים, וזה הגוף היחיד שיגיע לפגישה אתך בנושא זה".
מבנק מזרחי נמסר בתגובה: "הבנק לומד את ההודעה וימסור תגובתו בהמשך".

תאריך:  15/11/2004   |   עודכן:  15/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
ייעוץ גנטי ואבחון טרום לידתי מספק להורים את הידע המאפשר להם לקבל החלטות נבונות, המסתמכות על מידע, בנוגע להריון ולתוצאותיו
אורלי ממן
הוקמה ועדת משנה שתפעל להצלת הרשויות מול משרדי הממשלה; פורז נפגש בשבוע שעבר עם נציגי לאומי ופועלים לפתור את מחנק האשראי
גל ברגר
בשבועות הקרובים ייכנס קהלני לתפקידו במינוי שר הביטחון; ממשרד הביטחון נמסר: "השר מופז סבור שכישוריו, ניסיונו העשיר ודמות המופת של אביגדור קהלני בתחום מורשת הקרב, החינוך, הערכים והמשימות הלאומיות, יביאו ערך מוסף גבוה בתפקיד חשוב ומרכזי זה במשרד"
מיכאל דבורין
המשרד פנה בימים אלה במכתב לחברות הסלולר ולחברת בזק לקיום שימוע בנושא תכנים ארוטיים בסלולר; מדובר הן בתכנים והן בשירותים ארוטיים המתבצעים באמצעות גביה על-ידי הסלולר
הדר פרבר
ראש ממשלת בריטניה טוען כי התערבותה של ארה"ב בבעיות העולם היא הכרחית על-מנת להילחם בטרור ולהשתית שלטון דמוקרטי בכל מדינה ומדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il