X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
28% מהישראלים ציינו שזמן הצפייה הממוצע שלהם בטלוויזיה הוא כשעה ביום; 21% נוהגים לאכול בזמן הצפייה; 30% מהצופים הם הגברים
▪  ▪  ▪

מסקר שנערך על-ידי חברת "ראלקו סוכנויות" עולה כי 28% מהישראלים צופים בממוצע כשעה בטלוויזיה, כש-44% מהם מתרכזים בצפייה ו-21% אוכלים תוך כדי צפייה. 30% ציינו שהגבר או בן הזוג הוא שצופה הכי הרבה בטלוויזיה בבית.
הסקר שנערך אמור על-ידי חברת "ראלקו סוכנויות", נציגת חברת "שארפ" בישראל, נעשה בקרב מדגם מייצג של כ-504 מרואיינים בוגרים בישראל (באמצעות מכון "מותגים") והוזמן במסגרת ההערכות השיווקית של "שארפ" בישראל, בנושא היבטים שונים הקשורים לצפייה בטלוויזיה.
הסקר קובע של-62% מהישראלים יש יותר ממכשיר טלוויזיה אחד בבית, מתוכם ל-31% יש שני מכשירי טלוויזיה, 17% יש 3 מכשירי טלוויזיה, ל-9% יש 4 מכשירי טלוויזיה, ל-5% יש 5 מכשירי טלוויזיה ויותר, ל-25% יש מכשיר טלוויזיה אחד בלבד ו-13% ציינו שאין בביתם אף לא מכשיר טלוויזיה אחד.
בולטת התופעה שבקרב הישראלים שמחזיקים בביתם 5 מכשירים ויותר ממוקמים במקום הראשון תושבי גוש דן כשב-7.1% מהבתים בגוש דן יש יותר מ-5 מכשירי טלוויזיה, ובמקום האחרון תושבי ירושלים, שרק ב-1.8% מהבתים יש יותר מ-5 טלוויזיות.
בקרב 13% שציינו שאין בביתם אף מכשיר טלוויזיה, רק 7% מתוכם חילוניים, 9% מסורתיים ו-25% דתיים.
בנושא זמן הצפייה הממוצע שישראלים צופים בטלוויזיה עולה, שכ-14% מהישראלים צופים בטלוויזיה בממוצע כחצי שעה ביום, 28% צופים בממוצע כשעה בטלוויזיה, 27% צופים כשעתיים, 15% צופים כ-3 שעות, 6% כ-4 שעות, כ-2% בין 4 ל-5 שעות, כ-4% ציינו שהם צופים למעלה מ-5 שעות ביום ו-4% ציינו שהם צופים רק עד 10 דקות ביום.
נתון בולט בנושא זה, הוא שאת זמן הצפייה הקצר ביותר בטלוויזיה ניתן למצוא בגילאי 25-44 שרק 19% מתוכם צופים בממוצע יותר משעתיים ביום, לעומת זמן הצפייה הארוך ביותר אצל בני 65+ ש-40% מתוכם צופים יותר משעתיים ביום בטלוויזיה.
כמו כן, זמן הצפייה הקצר ביותר התקבל בקרב תושבי ירושלים, שרק 10% מתוכם צופים בטלוויזיה יותר משעתיים ביום, לעומת תושבי גוש דן ש-33% מהם צופים בטלוויזיה למעלה משעתיים בממוצע ביום.
לשאלה מה הישראלים עושים תוך צפייה בטלוויזיה ציינו 44% כי הם מתרכזים בצפייה, 21% אוכלים תוך כדי צפייה, 6% קוראים עיתונים, 4% מתרגעים תוך כדי שתיית קפה או תה, 4% נרדמים וישנים תוך כדי צפייה, 3% מדברים בטלפון, 2% עסוקים בעבודה, 2% מקפלים כביסה וכל האחרים מבשלים, מנקים, סורגים, מעשנים ועוד.
30% ציינו שהגבר או בן הזוג הוא שצופה הכי הרבה בטלוויזיה בבית, 28% ציינו שהאישה או בת הזוג, 16% ציינו שהילדים בגילאי 8-13, 12% ילדים מעל גיל 18, 7% ילדים בגילאי 3-8, 3%- הבייביסיטר או האופר.
תופעה מעניינת היא שבגוש דן ובאזור הדרום - הגבר או אב הבית הוא זה שצופה הכי הרבה בטלוויזיה, באזור השרון - אם הבית או האישה ובאזור ירושלים – ילדים בגילאי 8-13 צופים הכי הרבה בטלוויזיה.
לשאלה מהו המקום המועדף על-ידי הישראלים לצפייה בטלוויזיה: 75% ציינו בסלון, 16% חדר שינה, 3% בחדר טלוויזיה ו-1% במטבח.
תופעה בולטת היא שרווקים מעדיפים את חדר השינה - 32%, לעומת רק 12% מהנשואים שצופים בטלוויזיה בחדר השינה. הנשואים, כך עולה מן הסקר, מעדיפים יותר את הסלון - 79% לעומת 60% בלבד מקרב הרווקים.
תאריך:  17/11/2004   |   עודכן:  17/11/2004
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
כך נודע ל-Nfc; עוד לא החלה ההצבעה על המועמדים לליכוד וכבר מוגשת עתירה נגד הליך הבחירות; טענת ח"כ לנדאו: המינהלת לא נענתה לבקשה להציב משקיפים, קיימת אפליה במיקום מושב המועמדים והמינהלת מתעקשת להשתמש בספירת הקלפיות בספר בוחרים ממוחשב
אלונה קורן
שווי העסקה: 13.2 מיליון דולר במזומן; עזור הוא בעל רשת "נובוסטי" הרוסית והתחנות המקומיות "רדיו ללא הפסקה" ו"רדיו צפון"
הדר פרבר
עמותת "אנונימוס" העבירה בימים אלו תלונה לידי נציב שירות המדינה, נגד מנכ"ל משרד החקלאות, על דבריו הבוטים, לטענתה, בוועדת החינוך האחרונה הגורמים לעיכוב מכוון בסגירת ענף פיטום האווזים
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
הנשיא בוש הכריז רשמית על מינויה של רייס; רייס תחליף את קולין פאוול אשר התפטר אמש; את רייס יחליף סגנה, סטיבן האדלי; רייס נחשבת יד ימינו של בוש ונראה כי הנשיא מנסה להרכיב ממשל אשר לא "יחתור תחתיו" כפי שחש בקדנציה הקודמת
רנית נחום-הלוי
שרון ציין, כי הוא מצפה לפעילות מצד ההנהגה הפלשתינית; מזהיר: יש קבוצה המפעילה לחצים ואיומים - מנסים להשתלט על הליכוד מבחוץ; מבהיר: אם אתם לא רוצים בחירות - תצביעו בכנסת בעד החלטות הממשלה; "אתמודד גם בבחירות הבאות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il