X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הארגון כולל 10 קולג'ים במדינות שונות בעולם, המוקדשים לפיתוח הההבנה הבינלאומית, סובלנות ודרך דו-קיום; בקולג'ים משלימים ה"שגרירים הצעירים" תוכנית של שנתיים, המשלבת לימודים אקדמיים עם פעילות אומנותות והתנדבויות עניפה
▪  ▪  ▪
נשיאי הארגון

ארגון הקולג'ים הבינלאומיים - UWC, מחלק 10-12 מלגות לסטודנטים ישראליים ללימודים בעשרת הקולג'ים של הארגון. המלגה כוללת שכר לימוד (מלא או חלקי) והוצאות מחיה (מלאות או חלקיות) לתקופה של שנתיים. ההרשמה מיועדת לתלמידי כיתות י'-י"א.
ארגון הקולג'ים הבינלאומיים כולל 10 קולג'ים במדינות שונות ברחבי העולם המוקדשים לפיתוח ההבנה הבין-לאומית וסובלנות, דרך דו קיום וחינוך. תלמידים בגילאים 16-19 (כיתות י"א - י"ב) מרחבי העולם נקבצים במטרה ללמוד זה עם זה וזה על זה, בסביבה שמטפחת סובלנות, שיתוף פעולה ואתגר אישי. מינהלת הארגון פועלת בלונדון והמזכירות הבינלאומית בעיר טרייסט שבאיטליה.
בחירה בתלמידים מבוססת על יכולותיו, מבנה האישיות, מידת המעורבות החברתית בארץ המוצא והרצון לעסוק בישום ערכי שוויון וסובלנות. שיקולים כמו יכולת כלכלית, מעמד חברתי או גזע אינם חלק ממערך השיקולים לקבלת המלגה.
המיונים נעשים על-ידי בוגרי הארגון בארץ וכוללים שלושה שלבים: טפסי הגשת מעומדות, סמינר, וראיון אישי. מאות בני נוער מרחבי הארץ וממגזרים שונים מגישים מועמדות מידי שנה.
כל קולג' מאכלס כ-200 תלמידים מכ-70 מדינות. בקולג'ים משלימים ה"שגרירים הצעירים" שנתיים של תוכנית המשלבת לימודים אקדמיים מאתגרים המקנים תעודה בינלאומית אקסקלוסיבית (International Baccalaureate), המוכרת באוניברסיטאות בארץ ובעולם, עם פעילות חברתית אומנותית והתנדבותית עניפה, הנוספת לתוכנית הלימודים. פעילויות אלו שמות דגש על מספר תחומים רב, וביניהם התנדבות (צוותי הצלה שונים, עזרה לנזקקים, פעילות אקולוגית ועוד), ספורט ואומנויות.
בנוסף, מתקיימים בקולג'ים ימי עיון, סדנאות, ערבי תרבות ופרויקטים מיוחדים, השזורים לאורך שתי שנות התוכנית, כאשר רובם מתממשים בזכות יוזמתם של התלמידים עצמם. אלו תורמים לכור ההיתוך התרבותי שהוא הקולג'.
בכל אחד מהקולג'ים לומדים תלמידים ומורים גם מ"אזורי קונפליקט" שונים בעולם, כגון אפריקה, סרביה ומונטנגרו והמזה"ת. השתתפותם ביצירת וניהול חיי היום יום יוצרת התמודדות מפרה עם קשיים הנוצרים על-רקע קונפליקטים אלו. לצד הדיונים, נוצרות חברויות אמת ושיתוף פעולה בחיי היום-יום, המביאים לרכישת מיומנויות פתרון וניהול קונפליקטים אמיתיים.
המיונים למלגות לשכבת 2004-2006 מתחילים בימים אלו, ופתוחים, כאמור, לתלמידי כיתות י'-י"א.
ארגון הקולג'ים הבינלאומיים, שנשיאיו המלכה נור מירדן ונשיא דרום אפריקה לשעבר, נלסון מנדלה, התפתח בתחילת שנות ה-60' מחזונם של שניים - סר לורנס דרוול וד"ר קורט האן. מטרתם היתה ליצור סביבת חיים בה נוער מכל רחבי תבל יוכל להתחנך במסגרת שיתופית המורכבת ממגוון רחב של עמים, תרבויות, דתות ואמונות.

תאריך:  21/11/2004   |   עודכן:  21/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
שני השרים רואים בהודו את אחת משתי הכלכלות הגדולות שבסחר עימן יש פוטנציאל עצום לגידול הפעילות הכלכלית של ישראל
גלית יצחק
נעמת משיקה פרויקט בשיתוף ההסתדרות למניעת אלימות באמצעות מקום העבודה; עו"ד טליה לבני: "מקומות העבודה צריכים להפנים כי אלימות במשפחה יכולה גם לפגוע כלכלית בעבודה"
מיכאל דבורין
מנכ"ל דסק"ש לשעבר הגיש הבקשה עם זיכויו; הפרקליטות התנגדה להחזרת הקנס והערבויות עד להכרעה בבקשת רשות ערעור שהיא עשויה להגיש; ביהמ"ש קיבל את עמדת תדמור
נועם שרביט
התקדים בהחלטה: האישור ניתן למפרע, בבחינת "כרטיס פתוח" שיבוצע בכל רגע שהחולה תחליט, מבלי לפנות שוב לביהמ"ש, ובתנאי שתהיה חוות דעת פסיכיאטרית שתאשר את צלילותה; השופט לינדנשטראוס: בהחלטה יש כיבוד אוטונומיית הרצון של האדם, שהיא חלק מערכי המדינה כיהודית ודמוקרטית
מיכאל דבורין
מועצת הפרלמנט האירופי אימצה את הדוח המיוחד שהוגש לה בנוגע למעצרם של בכירי "יוקוס"; בדוח שחובר על-ידי שרת המשפטים לשעבר של גרמניה, מובעת ביקורת נוקבת על ההפרה הגורפת של שלטון החוק ברוסיה, בכל מהלך מעצרם של בכירי "יוקוס" והבאתם לדין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il