X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנגבי גבר על עוזי לנדאו בכ-250 קולות; ישראל כץ יהיה יו"ר מזכירות התנועה, לאחר שגבר על חברי הכנסת מיכאל רצון ואברהם הירשזון; השר דני נוה יעמוד בראשות לשכת הליכוד, לאחר שגבר על ח"כ גלעד ארדן; בבחירות נרשם שיעור שיא של מצביעים - 91%; מתנגדי ההינתקות: שרון ואנשיו ארגנו הסעות לחברי מרכז שיבואו ויצביעו
▪  ▪  ▪
שרון, שוב מנצח

השר כץ, ליו"ר מזכירות הליכוד

השר נוה, ליו"ר לשכת הליכוד

   רנית נחום-הלוי
הבחירות בליכוד: למעלה מ-90% הצביעו לראשות מוסדות התנועה

ניצחון למחנה שרון בליכוד: השר צחי הנגבי הוא יו"ר מרכז הליכוד הבא, לאחר 11 שנות כהונה בתפקיד. כך עולה מספירת הקולות הלילה (יום א', 21.11.04).
הנגבי, שהשיג 1,457 קולות, גבר בתום מאבק קשה על השר לשעבר ד"ר עוזי לנדאו, שלא פיגר הרבה אחריו, וגרף 1,207 קולות. על תוצאות ההצבעה הכריז יו"ר ועדת הבחירות המרכזית בליכוד, השופט (בדימ.) צבי כהן.
מייד לאחר הכתרתו אמר השר הנגבי, "מדובר בניצחון הדמוקרטיה על הליכוד. זוהי הצבעה חסרת תקדים. הבחירה של היום היא חגיגה יפהיפיה של דמוקרטיה בליכוד. זהו ניצחון האחדות בליכוד".
- יו"ר מזכירות הליכוד הבא הוא השר ישראל כץ, שהצליח לגרוף 1,045 קולות ובכך הביס את יריביו, ח"כ מיכאל רצון ב-832 קולות בלבד, ויו"ר ועדת הכספים של הכנסת, ח"כ אברהם הירשזון ב-786 קולות.
- השר דני נוה יעמוד בראשות לשכת הליכוד, כאשר גרף 1,437 קולות, וגבר על יריבו ח"כ גלעד ארדן שהשיג 1,203 קולות בלבד. השר נוה מסר מיד בתגובה, "הליכוד נמצא במשבר קשה מאד. רוב החברים רוצים לאחד את השורות, למרות חילוקי הדיעות. זהו ניצחון לשרון".
הבחירות מהוות מבחן כוח לראש הממשלה מול קבוצת "המורדים". לתוצאות הלילה השלכות רבות. ההערכה היא, כי ניצחון הנגבי, על אף הכרזותיו שיתנגד לכניסת "העבודה" לממשלה, לראש הממשלה יהיה קל יותר לשנות את עמדת חברי המרכז, ולהביא להחלטה חדשה.
שיעור הצבעה גבוה בכל הזמנים
על אף המתח הגדול שהצליח לשבור כל מסגרת שגרתית בשבועות האחרונים, הבחירות לראשות מוסדות הליכוד, שנפתחו הבוקר באיחור קל ובהתערבות בית הדין של הליכוד, התנהלו על מי מנוחות.
שיעור ההצבעה הגבוה ביותר בכל הזמנים הגיע למעלה מ-91% [אפילו בבחירות לכנסת לא הגיעו לשיעור כזה], ומוכיח כנראה שקריאתו של ראש הממשלה, אריאל שרון, לצירי הוועידה לבוא ולהצביע - השתלמה. חברי המרכז סבורים, כי ככל שאחוז ההצבעה גבוה יותר, כך יש סיכוי רב יותר לניצחון מחנה שרון.
מנגד, היו כאלה שהדבר עורר את חמתם כמו גם את חשדם, בעיקר של מתנגדי ראש הממשלה ותוכנית ההינתקות, שטענו כי לדעתם שרון ארגן הסעות אוטובוסים לצירי הוועידה, כדי "'להשבית' את הפייגלינים". באתר "ליכודניק" התפרסם דיווח, לפיו אנשי עמרי שרון הביאו עשרות כרטיסי חברי מרכז, וחילקו לפעילים כדי שהללו יצביעו במקום חברי המרכז שלא הגיעו.
עד השעות האחרונות טרם סגירת הקלפיות, המשיכו המועמדים לכסוס את ציפורניהם. הקושי להעריך מי מהמועמדים עומד לזכות, לא צומצם. עם זאת, הסתמן מהלך חיובי לטובת השרים. לטענת חברי מרכז, למועמדים הבכירים היה קל יותר, בין היתר בשל היכרותם עם השטח. השר הנגבי, למשל, מכהן מזה 11 שנה כיו"ר מרכז ליכוד, התפקיד שעליו נרשם המאבק המותח ביותר. חברי המרכז זוכרים לו זאת, בעיקר, לאור החקירה שנפתחה נגדו בפרשת המינויים הפוליטיים במשרד לאיכות הסביבה.

תאריך:  21/11/2004   |   עודכן:  22/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
טוענת: במשך 7 השנים האחרונות, הפקיעה שופרסל מחירים של מוצרים שבפיקוח, בשיעורים שונים שנעו בין 5% ל-13%, וכי מדובר בתופעה ארוכת טווח, עקבית ומתמשכת
אורלי ממן
הריבית במשק נמצאת ברמה של 4.1% זה החודש התשיעי ברציפות; האינפלציה הנמוכה תומכת בהורדת הריבית
גל ברגר
הוועדה המרכזית של הפת"ח תבחר היום את המועמד מטעמה בבחירות; ביום חמישי תובא ההחלטה לאישור המועצה המהפכנית ויתר מוסדות התנועה; קדומי: אם צה"ל לא ייסוג מהגדה - לא יהיו בחירות; טריה לארסן קורא לישראל להסיג את כוחותיה מהגדה במהלך הבחירות
מירב לוי
"שמחת הלב" מפעילה את פרויקט ג'לולוגיה - ליצנים רפואיים בבתי חולים ברחבי הארץ; במקום השני זכה בית הילדים "נווה חנה" על הפעלת מאפיית "ילדודס", המעסיקה בני נוער נזקקים; במקום השלישי זכתה אלישבע מאי על הקמת פרויקט "רעים", המאפשר מסגרת חברתית לאנשים המתקשים ביצירת קשר
יואב יצחק, רנית נחום-הלוי
ניצב מזרחי הודח בגין מעורבותו בפרשת האזנות הסתר הבלתי חוקיות; ארבע שנים ניסו אנשיו של מזרחי למנוע סילוקו; השר עזרא החליט לאמץ המלצת רובינשטיין; ח"כ ארדן מברך, ח"כ שריד קורא לפיטורי עזרא וח"כ פינס הגיש הצעה דחופה לסדר יומה של הכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il