X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
 קישורים
  משרד התחבורה

איגוד קציני הבטיחות בתעבורה מאשים את מועצת המובילים בניסיון להשתלט על חוק שירותי הובלה.
לטענת האיגוד, מבקשת מועצת המובילים והמסיעים לתפוס מונופול על החוק, ולהיהפך למוציאים לפועל הבלעדיים שלו, תוך הטעייה מכוונת של בעלי המשאיות.
במכתב תלונה ששלח יו"ר איגוד קציני הבטיחות בתעבורה, יעקב רוזנטל, לשר התחבורה, אפרים סנה, הוא טוען, כי לאחרונה פתחה מועצת המובילים והמסיעים במסע הכפשה גורף נגד קציני הבטיחות בכלל, וקציני הבטיחות הבכירים בפרט, על רקע יישום חוק שירותי הובלה, המחייב כל בעל משאית בפיקוח של קצין בטיחות.
לטענת האיגוד, מטרת ההתקפה היא ניסיון לקבור את חוק שירותי הובלה, שהם עצמם היו מהיוזמים שלו, מתוך כוונה להשתלט גם על ענף הבטיחות, כפי שמנסה המועצה להשתלט על כל מערך שירותי הובלה בארץ.
לטענת רוזנטל, מפרסמת מועצת המובילים והמסיעים בקרב בעלי המשאיות הבודדות, שהחוק החדש חל עליהם, כי החוק עדיין לא נכנס לתוקפו, למרות שהוחל כבר מאוגוסט אשתקד.
יו"ר איגוד קציני הבטיחות תובע משר התחבורה לצאת במסע פרסום נרחב, המודיע כי החוק בתוקף, וכן לאכוף אותו ולהעמיד לדין בעלי משאיות שאינם פועלים לפיו.
"מאז כניסתו של החוק לפועל כבר נפתחו 16 משרדים למתן שירותי בטיחות לכלי הרכב הבודדים ועשרות קציני בטיחות הוכשרו כקציני בטיחות בכירים, ונוספים מוכשרים בימים אלה, כפי שהתכוון המחוקק", כותב יעקב רוזנטל במכתבו לשר התחבורה. "שיקולי מועצת המובילים והמסיעים בהכפשותיהם את החוק ויישומו, נובעים אך ורק משיקולים כלכליים, במטרתם לגרוף כספים על גב הבטיחות בדרכים. זוהי סכנה חמורה מאין כמוה, ואנו פונים אליך בדרישה לעקור אותה בעודה באיבה".
לדברי רוזנטל, איגוד קציני הבטיחות בתעבורה אינו פוסל תחרות בתחום, ובמידה ומועצת המובילים תרצה לפתוח משרדים למתן שירותים אלה, היא תזכה לתמיכת האיגוד, שכן זה עשוי לפעול לטובת הבטיחות. אולם, אומר רוזנטל, האיגוד לא יסכים כי תחרות זו תהיה על חשבון הבטיחות ותוך סיכון חיי אדם.

תאריך:  19/02/2002   |   עודכן:  19/02/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il