X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לדבריו, רשות המיסים תילחם בתופעה לפיה מומחי מס מסייעים ללקוחותיהם להעלים מאות אלפי שקלים - תוך הסתמכות על חוק ההתיישנות
▪  ▪  ▪

"בכוונת רשות המיסים המאוחדת לעודד את תכנון המס הלגיטימי אך במקביל - להילחם בחומרה בתכנון המס האגרסיבי הגובל בעבירה פלילית" - כך אמר מנהל רשות המיסים, איתן רוב, בכנס לשכת יועצי המס שנערך באילת. לדבריו, מומחי מס מסייעים להעלים מאות אלפי שקלים בתכנון מס אגרסיבי.
"תכנון מס אגרסיבי הוא כזה שאין לו בסיס כלכלי איתן, הוא מסתמך על פרשנות מילולית טכנית קלושה ומטרתו להפחית את תשלום המס באופן קיצוני - כאשר הדוח מוגש ללא גילוי נאות ומסתמך, בין היתר, על העובדה שמתכנן המס בונה על חוק ההתיישנות.
הגברת האכיפה
"אחת ממטרות הרשות המאוחדת היא הגברת נושא האכיפה - מתוך כוונה להגיע לגביית מס אמת, דבר שיוביל להפחתת שיעורי המס", אמר רוב.
לדברי נשיא לשכת יועצי המס, יעקב וירזבינסקי, הרשות המאוחדת צריכה להציב לעצמה שלושה יעדים השלובים זה בזה: המלחמה בהון השחור, דיווח כללי והלבנת הון.
במסגרת הפאנל שהתקיים בנושא איחוד אגפי המס אמר איתן רוב כי רשות המיסים המאוחדת תקים, לראשונה במגזר הציבורי, מחלקת שירות לקוחות שתיתן לאזרחים מענה בנושא מס הכנסה, מע"מ ומכס.
מחלקת השירות תכלול מרכזי שירות איזוריים ו-Call Center ארצי, וכן מערכת אינטרנט שתאפשר שירות אונליין באמצעות המחשב.
בכנס התארחה צמרת רשות המיסים המאוחדת בהנחייתה של סיגל אבירם, יו"ר הועדה המקצועית הארצית של לשכת יועצי המס, שהציגה לראשונה את מטרות ויעדי האיחוד.
לדברי רוב, אזרח שיהיה מעוניין להקים עסק חדש - יוכל לעשות זאת בפנייה אחת לרשות המאוחדת, ללא הצורך לפתוח תיקים נפרדים במע"מ ובמס הכנסה. בין היתר יתאפשרו תשלומים לרשות המיסים גם באמצעות כרטיסי אשראי.
עידוד הגילוי מרצון
במסגרת הכנס, הציגו איתן רוב וסמנכ"לי רשות המיסים את תוכנית איחוד האגפים של רשות המס בישראל, שמטרתה לייעל את המערכת ולהוריד את נטל המס מהמשלמים על ידי הגברת האכיפה, החקירה והמודיעין על אלו המשתמטים.
הבשורה ליועצי המס שעלתה מדבריו של רוב היא כי אין סיבה (לדעתו) שיועצי המס לא יוכלו לייצג על פי חוק מיסוי מקרקעין, כמו רואי החשבון.
עורך דין משה מזרחי, היועץ המשפטי לרשות, אמר כי בכוונתו להמליץ להתאים את החקיקה הקיימת בנושא ייצוג נישומים בהליכי כופר, כך שגם במע"מ יוכלו יועצי המס לייצג בעת הליכי כופר ולא רק במס הכנסה.
עו"ד מזרחי התייחס גם לנושא הגילוי מרצון, ואמר כי רשות המיסים תעודד גילוי מרצון של אזרחים שירצו להתוודות על עבירות בתחום המיסוי ויסולח להם. ואולם, רשות המיסים לא תוותר כמובן על המס אותו הם צריכים לשלם.

תאריך:  24/11/2004   |   עודכן:  24/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
את ההצעה העלה שר החוץ הרוסי, סרגיי לברוב בפגישתו עם רה"מ; שרון דחה אותה משום שלדבריו אין מקום ליוזמות מדיניות חדשות לפני הבחירות ברשות; רה"מ: אם הפלשתינים יפעלו לפי מפת הדרכים - נתאם עימם מהלכים, אך לא נתפשר בנושא הטרור
רנית נחום-הלוי
הילדים הדגימו לחברי הוועדה לזכויות הילד איך בודקים סוכר בדם; הוועדה, בראשות ח"כ הרב מיכאל מלכיאור, דורשת מוועדת הסל להכניס את תרופת הלנטוס לסל התרופות
רנית נחום-הלוי
כך עולה ממכתב שנחשף בוועדת הפנים של הכנסת, אותו העביר שר המשפטים ליו"ר הוועדה; גם מנהל המחלקה לחקירות שוטרים העביר פניה דומה למנכ"ל משרד המשפטים; המטרה: לפשט הליכי עבודה, למזער הקשיים הנובעים מתלות מח"ש במשטרה ולמנוע מראית-עין מהבחינה הציבורית
קריות באינטרנט
חמישה עשר חודשי מאסר בפועל נגזרו על צעיר שהודה בעשרות מקרי פריצה לרכבים, לדירות מגורים ובמקרי גניבות שונים
קריות באינטרנט
בית המשפט גזר 12 שנות מאסר בפועל על צעירה מקריית אתא שהורשעה בהריגת קשיש נכה אותו היא סעדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il