X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עם צאת סרטו החדש של הבמאי ערן ריקליס, "הכלה הסורית" לאקרנים ב-4 בדצמבר 2004, מקדיש ערוץ הקולנוע הישראלי יום מיוחד
▪  ▪  ▪

עם צאת סרטו החדש של הבמאי ערן ריקליס, "הכלה הסורית" לאקרנים ב-4 בדצמבר 2004, מקדיש ערוץ הקולנוע הישראלי את יום השידורים לסרטיו של ריקליס.
ערן ריקליס נולד בירושלים, גדל במונטריאול, ניו יורק, ריו דה ז'נירו ובאר שבע. הוא למד קולנוע בתל אביב ובאנגליה וסיים את לימודיו עם הפקת סרטו הראשון באורך מלא "ביום בהיר רואים את דמשק".
ערן ביים והפיק מאות סרטוני פרסומת במהלך שנות השמונים עד להפקת "גמר גביע" שזכה להצלחה אדירה ברחבי העולם. שנה וחצי לאחר מכן ביים את "זהר", הסרט הישראלי המצליח ביותר של שנות התשעים (למעלה מ-320,000 צופים) והמשיך עם בימוי עשרות תוכניות טלוויזיה.
בשנת 2000 יצר ריקליס את הסרט "צומת וולקן" ומיד אחריו את "פיתוי" ואת הסדרה המצליחה "המשאית". בשנת 2003 הפיק וביים את "הכלה הסורית", אחת מההפקות הגדולות שנעשו בארץ שזוכה להצלחה גדולה בעולם (פסטיבל מונטריאול 2004: פרס הסרט הטוב ביותר, פרס אהוב הקהל, פרס הביקורת הבינלאומית, פרס קידום הסובלנות; פסטיבל לוקרנו 2004: פרס אהוב הקהל; פסטיבל גנט, בלגיה 2004: פרס התסריט הטוב ביותר, פרס הקהל; פסטיבל אוקזר, צרפת 2004: פרס הסרט הטוב יותר).
הסרטים שישודרו בספיישל:
גמר גביע - בשעה 15:50
דרמה. שנתיים מתכונן כהן לגביע העולם בכדורגל וכבר הכין עצמו לנסיעה. והנה מגיע צו גיוס, וכהן מוצא עצמו בלבנון. בקרב עם חוליית אש"ף הוא נופל בשבי ומוצא שפה משותפת עם שוביו, שגם הם מעריצים את הקבוצה האיטלקית.
פרס השתתפות בפסטיבל גרמניה, ברלין 1991, פסטיבל ספרד, ונסיה, פרס שני 1991. עם: משה איבגי, מוחמד בכרי, סלים דאו, שרון אלכסנדר, סוהיל חדד, גסאן עבאס.
זהר - בשעה 17:45
סיפורו הטרגי של מלך הזמר המזרחי, זהר ארגוב (בגילומו של שאול מזרחי) עם כל רגעי התהילה, הנפילה, ההתמודדות, ההצלחה האדירה והנפילה הגדולה. סרט שמביא את סיפור חייו של זהר כפי שהיו בשילוב מיטב שיריו. עם: שאול מזרחי, דפנה דקל, גבי עמרני.
המשאית - בשעה 19:45
שלושת פרקי העונה הראשונה של המשאית נערכו במיוחד לסרט באורך 100 דקות. קורותיה של משפחת אלגרבלי וחברים נוספים מהדרום.
עם: זאב רווח, סמי הורי, שלום אסייג ועוד רבים אחרים.
צומת וולקן - בשעה 22:00
סיפור התפרקותה של להקת קצב מהקריות ערב מלחמת יום הכיפורים, משמש בסיס למבט נוסטלגי על ישראל הנאיבית והאופורית, רגע לפני המפץ הגדול שהתחולל ב-73. מיכה שלי הוא מנהיג להקת "צופן גנטי", המקבל הצעה לככב במחזמר הענק "שיר הלל לישראל", ונקרע בין נאמנותו לחבריו לבין טיפוח הקריירה האישית שלו. חברו הטוב הוא אבי אלבז, כדורגלן מבטיח שחלומו הגדול לחתום ב"אייאקס אמסטרדם" המיתולוגית עומד בסכנה, נוכח מעורבותו באירוע אלים.
וישנה גם דליה אנקרי, בתו של אחד ממנהיגי מהומות ואדי סאליב, השואפת להיות עיתונאית ב"העולם הזה". סיפור על תקוות גדולות, על רצון לפרוץ החוצה, על דילמות מוסריות, על נאיביות, על בגידה, על חברות, על אהבה ועל רגעיה האחרונים של הנעורים. הסרט משובץ במיטב להיטי שנות השבעים. עם: תומר שרון, גילי שושן, אורן שבו, יעל הדר, ג'ק אדליסט, סמי הורי, דני שטג.

תאריך:  24/11/2004   |   עודכן:  24/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
הקנס הגבוה נגזר על חברת כוח האדם, בגין העסקת עובדים זרים ללא היתר וללא מתן תנאים הולמים וכן בגין ניהול לשכה פרטית ללא רשיון; משרד התמ"ת: נמשיך לאכוף את העבירות בתחום העובדים הזרים
אורלי ממן
לקראת הפרטת החברה אישר הדירקטוריון חלוקת המענק; נדרש אישור הממשלה למהלך; עובדי בז"ן מרוויחים השכר הגבוה ביותר בחברות ממשלתיות
אורלי ממן
הצמיחה בההכנסות וברווח מיוחסת בעיקרה לתוצאות מכתשים אגן; חולשה בטלרד ובאלישרא
ענבל אביב
כך ספד הרמטכ"ל לרפול; ארונו של איתן הוצב בשעה 11:00 בבית העם במושב תל עדשים; ב-13:30 נערך טקס האשכבה, אליו הגיעו ראש הממשלה, נשיא המדינה ורעייתו, שרים רבים ואישים נוספים שנשאו הספדים; בשעה 14:45 יצאה הלוויה בנוכחות מצומצמת לבית העלמין של המושב
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
בשבת הודיעה נשיאת סרי-לנקה על החזרת עונש מוות לפשעי אונס, רצח וסחר בסמים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il