X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סלקום הציגה גידול קל בלבד בהכנסות וברווחים ברבעון השלישי של השנה; גידול נטו של 27 אלף לקוחות ברבעון
▪  ▪  ▪

הרווח הנקי של סלקום ברבעון השלישי של שנת 2004 הסתכם ב-177 מיליון ש"ח, גידול של 10% לעומת הרבעון הקודם וגידול של 2% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי ב-9 החודשים הראשונים של שנת 2004 הסתכם ב-470 מיליון ש"ח, גידול של 50% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
הכנסות סלקום ברבעון השלישי של שנת 2004 הסתכמו ב-1.41 מיליארד ש"ח, עליה של 4% בהשוואה לרבעון הקודם וגידול של 2% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. העליה בהכנסות נובעת בעיקר מגידול בשימוש בשרותי רשת, בשירותים מתקדמים ובשרותי נדידה. ההכנסות ב-9 החודשים הראשונים של 2004 הסתכמו ב-4.22 מיליארד ש"ח, גידול של 8% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
יצחק אידלמן, ראש חטיבת הכספים בסלקום מסר עם פרסום הדוחות כי "החלטת שר התקשורת להפחתת דמי הקישוריות מחייבת את סלקום לבחון בצורה מדוקדקת את תקציבי ההשקעות של החברה ואת סעיפי ההוצאה האחרים כדי לטפל בהפסד ההכנסות הצפוי.
"אני מעריך כי את ההשפעות הקשות של ההחלטה נראה במשך שנת 2005 בכל תעשיית הסלולר והתעשיות הנלוות לה. סלקום לא תפגע ברמת השירות הגבוהה אותה היא מעניקה ללמעלה מ-2.4 מיליון לקוחותיה".
הוצאות המימון של החברה ברבעון השלישי של 2004 הסתכמו ב-2 מיליון ש"ח. הירידה בהוצאות המימון נבעה בעיקרה מפירעון משמעותי של ההלוואות ארוכות הטווח של החברה, וכן כתוצאה משימוש שעושה החברה במכשירים פיננסיים בתחום הגנת המטבע. הוצאות המימון ב-9 החודשים הראשונים של שנת 2004 הסתכמו ב-41 מיליון ש"ח, לעומת 201 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח התפעולי ברבעון השלישי של שנת 2004 הסתכם ב-274 מיליון ש"ח, גידול של 12% בהשוואה לרבעון הקודם וקיטון של 6% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון השלישי מהווה 19% ממחזור ההכנסות.
הגידול ברווח התפעולי לעומת הרבעון הקודם נובע מייעול תהליך המכירה והמשך התמקדות בקהלי יעד. הקיטון ברווח התפעולי בהשוואה לרבעון המקביל נובע בין היתר מגידול בהשקעה בלקוחות קיימים וחדשים.
ההון העצמי ליום 30 בספטמבר 2004 המורכב כולו מרווחים שנצברו, הגיע לסך של 3 מיליארד ש"ח והוא מהווה 58% מסך המאזן, דבר המעיד על איתנות פיננסית גבוהה ומינוף נמוך.
גיוס לקוחות - בסיס הלקוחות של החברה לסוף הרבעון השלישי של שנת 2004 עומד על כ-2.42 מיליון לקוחות. ברבעון השלישי גייסה החברה 27,000 לקוחות נטו.

תאריך:  24/11/2004   |   עודכן:  24/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
את הוועדה הקים ועד מחוז ת"א בראשות עו"ד אילן בומבך; יוזם הועדה והעומד בראשה הוא ראש עיריית אור יהודה, עו"ד יצחק בוכובזה; לדבריו, אוכלוסיות חלשות כלכלית אינן מגיעות לבית המשפט; "שורש העוני הוא בחולשת הקהילה ולא בחולשת הפרט"
אורלי ממן
ההכנסות ברבעון הוכפלו לכ-68 מיליון דולר; מתחילת השנה הסתכמו הכנסות החברה ב-178.3 מיליון דולר לעומת 82.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד
הדר פרבר ואיי. פי.
במשך 19 חודשים היה מאחורי הסורגים לפני שזוכה על-ידי חבר מושבעים בדצמבר אשתקד, אך התביעה הגישה ערעור ודרשה משפט נוסף
מירב לוי
הפעילות מתקיימת לרגל יום פטירתו של רבי יהודה הנשיא, עורך וחותם המשנה; בנוסף יתקיימו הדרכות, קטעי משחק, שירה וניגונים
גלית יצחק
החולים הפגינו הבוקר מול לשכת שר הבריאות, תחת הכותרת: מי קבע כי הארכת חיים של חולה סופני במס' שבועות/חודשים חשובה יותר מהקניית 30 שנה של חיים נורמליים לחולה פסוריאזיס?"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il