X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ערב ההפרטה ופתיחת התחרות בטלפוניה הנייחת:

ארגון עובדי בזק חידש את העיצומים

זאת בעקבות סירוב ההנהלה לדרישתם לאייש מחדש מאות משרות של עובדים שפרשו לאחרונה; מנכ"ל בזק לוועד העובדים: "הפסיקו את העיצומים מיד"
▪  ▪  ▪

ארגון עובדי בזק חידש אתמול (ג', 23.11.04) את העיצומים, בעקבות סירוב ההנהלה לדרישתם לאייש מחדש מאות משרות של עובדים שפרשו לאחרונה. עיצומי העובדים מתבטאים בהורדת תפוקת עבודתם וגורמים לשיבושים בשירותים 144, 199 ו-166.
מנכ"ל בזק אמנון דיק אמר הבוקר כי הנהלת בזק רואה בחומרה את חידוש העיצומים. "אנו דורשים מהעובדים לשוב מיד לעבודה סדירה, כמו גם למשא ומתן שבמהלכו בהחלט חלה התקדמות", הוא אמר. דיק קרא לעובדים לשוב לשולחן המשא ומתן - על מנת לפתור את המחלוקות שנותרו, וקרא לארגון העובדים להפסיק מיד את העיצומים.
דיק הסביר כי סלע המחלקות העיקרי כרגע הוא דרישת העובדים לאייש מחדש מאות משרות שהתפנו בעקבות פרישת מאות עובדים במסגרת תוכנית הפרישה המוקדמת.
"עם כל הרצון הטוב, אין שום היגיון בדרישה הזו. היא תמוהה ומנותקת מהמציאות. מטרת תוכנית הפרישה היא להביא לחיסכון ולצמצם את הוצאות השכר בבזק. איוש גורף של משרות שהתפנו יעקור את מהלך הפרישה מעצם מהותו", אמר.
מנכ"ל בזק הסביר כי הנהלת החברה תהיה מוכנה לאיוש מחדש של משרות חיוניות במספר מצומצם, לפי צרכי החברה - אבל לא למהלך גורף של איוש מאות משרות מחדש.
החלטה זו התקבלה על ידי צוות המשא ומתן עם העובדים בראשות המשנה למנכ"ל אבי פתיר וסמנכ"ל משאבי ניהול אליק רום. "מהלך של איוש מאות משרות בלתי חיוניות, יהיה חוסר אחריות מצד ההנהלה, מספר חודשים בלבד לפני מכירת גרעין השליטה, שבעקבותיו יתחייב מהלך מקיף של שינוי המבנה הארגוני בבזק", אמר דיק.
הנהלת בזק שבה וקוראת לארגון עובדי בזק לגלות אחריות, "במיוחד עתה, כאשר נפתחת התחרות בטלפוניה הנייחת. ההנהלה קוראת לעובדים להימנע מפגיעה בשרות ללקוחות ומפגיעה בתהליך הפרטת החברה", נמסר.
"מאז החל סכסוך העבודה בחברה - ארגון העובדים שב והתחייב פעמים אין ספור, גם באופן ציבורי ופומבי - להימנע מפגיעה בלקוחות. ההחלטה שלהם לעשות זאת, דווקא בעת הרגישה הזו, היא משגה כפול ומכופל.
"משגה - משום שהם מפרים את התחייבותם הציבורית. ומשגה - משום שהם פוגעים בלקוחות בעת הרגישה ביותר, העת בה נפתחת התחרות, ובכך פוגעים בבזק, בתדמיתה ובלקוחותיה", אומרת הנהלת בזק.
"הנהלת בזק תדון במהלכים המתבקשים במידה והקריאה אל ארגון העובדים לשוב מיד לעבודה סדירה לא תענה", נמסר.

תאריך:  24/11/2004   |   עודכן:  24/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
ביום עיון שיערך ביום ו' הקרוב באוניברסיטת בר אילן יספרו מטפלים באומנויות על דרכי טיפול ועל מטופליהם; המטפלים באומנויות מצליחים להגיע לעולמם הפנימי של המטופלים באמצעות חוויה אומנותית
הדר פרבר
את הדברים אמר שר ההגנה העירקי; גורם אמריקני טוען כי המשפט ככל הנראה לא ייערך לפני סוף השנה
הדר פרבר
"קשרים כלכליים עדיפים כעת על קשרים פוליטיים"; טורקיה מקווה להצטרף לאיחוד האירופי בקרוב
אלונה קורן
10.7% אבטלה היא עובדה קשה; האוצר לא טעה בעיקרון בכך שהבין שאין מנוס מלקצץ את ההוצאה הציבורית; ואולם, האם אנו יכולים לסכן את הסולידריות החברתית של ישראל?
מירב לוי
ההוזלות שמעניקות חברות התעופה נעות בין 25% עד 50%; מחזור המכירות של כרטיסי הטיסה במחלקות העסקים בחברות התעופה הסדירות הגיע ב-2004 מעל ל-150 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il