X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במשלחת 35 מנהיגי ארגונים מקצועיים; פעילים למען הבונדס ורוכשים אג"ח של ישראל, הן כהשקעה למען חברי האיגודים שלהם והן כביטוי לתמיכה במדינת ישראל
▪  ▪  ▪

ראשי חטיבת האיגודים המקצועיים בארגון הבונדס בצפון אמריקה מתחילים ביום שני הבא, 29 לנובמבר, ביקור בן שמונה ימים בישראל, שבמהלכו יתעדכנו בין השאר על מצב המשק, התעסוקה והחברה בישראל.
במשלחת 35 מנהיגי ארגונים מקצועיים, הפעילים למען הבונדס והרוכשים אג"ח של ישראל, הן כהשקעה למען חברי האיגודים שלהם (בעיקר מכספי הפנסיה) והן כביטוי לתמיכה במדינת ישראל. בראש המשלחת עומדת ברברה איסטרלינג (Barbara Easterling), מזכירת ארגון עובדי התקשורת בוושינגטון וגזברית הארגון, המונה אלפי עובדים, ולידה סטיוארט דייווידסון (Stuart Davidson) מפילדלפיה, יו"ר עמית של האיגודים המקצועיים בבונדס.
בין הפגישות המתוכננות למשלחת צפויות פגישה עם מ"מ ראש הממשלה ושר התמ"ת אהוד אולמרט, ופגישה עם יו"ר האופוזיציה, ח"כ שמעון פרס.
המשלחת תתחיל את ביקורה בחיפה, בפגישה עם ראש העיר, יונה יהב, ועם ראשי ההסתדרות בעיר. בהמשך השבוע הם יהיו אורחי מרכז רבין בתל-אביב וייפגשו עם דליה רבין-פילוסוף.
נשיא הבונדס בניו יורק, יהושע מצא, אמר כי משלחת האיגודים המקצועיים היא האחרונה במשלחות שהגיעו ב-2004 לישראל, כדי לתמוך במדינה, להזדהות עם אזרחיה וללמוד מקרוב על בעיות הביטחון, הכלכלה והחברה.
"חטיבת האיגודים המקצועיים פועלת במסירות למען מכירות אג"ח בונדס, ואנו נעמוד השנה ביעד הגיוס שקבע לבונדס משרד האוצר", אמר מצא. "בשובם לארה"ב וקנדה, מעודכנים במידע ובידיעת צרכי המשק בישראל, יהיו חברי המשלחת גם בבחינת שליחי הסברה בקרב רבבות חברי ארגוניהם בצפון אמריקה".

תאריך:  25/11/2004   |   עודכן:  25/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר וסוכנות איי.פי
למרות שהתנועה נכללת ב"רשימה השחורה" של האיחוד האירופי, ניהל באחרונה חאבייר סולאנה מגעים עם אנשי חמאס; "אם החמאס מעוניין לסייע לעם הפלשתיני, עליו להניח את הנשק ולהפוך למפלגה פוליטית", ציין סולאנה והוסיף, "החמאס נוקט גישה פרגמטית יותר"
מחלקה ראשונה
הסכם ההצטרפות נחתם בעת ביקור משותף של משלחות של מגדלים ישראלים ופלשתינים בתערוכת הפרחים הבינלאומית שנערכה בהולנד
ענבל אביב
נהגי החברה המפעילה את התחבורה הציבורית בבאר שבע מתבצרים החל מהבוקר במתחם החברה בתחנה המרכזית בעיר; מוחים על סירובה של ההנהלה לנהל איתם מו"מ על הסכם קיבוצי וזכותם להתאגד; "אנו מתנצלים על הסבל שנגרם לציבור הנוסעים"; ההסתדרות תומכת בנהגים ונתנה להם את ברכתה
יפעת גדות
מפלצולה מטפל בפחדי ילדים מזווית הומוריסטית דרך דיאלוג בין אם לבנה; חיפושית ושמה מושית הוא ספר שירי תנועה והפעלה על בעלי חיים
נועם שרביט
סך הפיצוי שיקבל הבן מסתכם ביותר מ-1.2 מיליון ש"ח; בשנת 89' חנקו שוטרים למוות את אמו, משום שחשדו שהיא מסתירה סמים בפיה; השופטת: עדותו של מפקד מחלק המוסר לשעבר במשטרה אינה אמינה; הבסיס לחישוב אובדן ההשתכרות: השכר הממוצע במשק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il