X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מזוז ציין עוד, כי בג"צ נתן גיבוי נחרץ להחלטת היועמ"ש היוצא רובינשטיין "ואף ציין כי ניתן היה להגיע לתוצאה חמורה יותר - הליך משמעתי"
▪  ▪  ▪

היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, קובע בנייר עמדה שהעביר (ה', 25.11.04) לשר לביטחון פנים, גדעון עזרא - בעקבות ההחלטה להדיח את ניצב משה מזרחי מתפקידו כראש אגף החקירות במשטרה, כי "החלטת השר לביטחון פנים היתה מחוייבת המציאות ובלתי נמנעת".
מזוז העביר את עמדתו זו לשר לביטחון פנים, גדעון עזרא, ולמפכ"ל המשטרה, משה קראדי. כפי שמסרנו כאן יומיים קודם לכן [ראו קישור], השר עזרא קיבל היתר, ומראש, להדיח את מזרחי. עמדתו של היועמ"ש מובהרת עתה פומבית, בעקבות הדחת מזרחי ארבעה ימים קודם לכן בשל מעשיו המפוקפקים בפרשת האזנות הסתר הבלתי חוקיות.
מזוז מנמק את עמדתו "נוכח הממצאים החמורים שתוארו בהחלטת היועמ"ש הקודם", וכן נוכח "פסק דין של בג"צ בעניין זה, אשר נתן גיבוי נחרץ להחלטה, ואף ציין כי ניתן היה להגיע לתוצאה חמורה יותר - הליך משמעתי". עמדה זו, הודגש, "הודעה לשר לביטחון פנים וליועצת המשפטית של משרדו, שהודיעה ליועמ"ש על כוונת השר להעביר את ניצב מזרחי מתפקידו".
ההודעה הפומבית שהוצאה מהיועמ"ש, דרך המשרד לביטחון פנים, נועדה להדוף טענות שהועלו נגד השר גדעון עזרא, כאילו השר הדיח את מזרחי מתוך שיקולים פוליטיים.
נציין, כי יום קודם לכן מסר השר עזרא, מעל בימת הכנסת, הודעה מפורטת בעניין זה [ראו קישור], ובה פירט מדוע לא היה מנוס מהדחת מזרחי ואילו מעשים פסולים וחמורים ביצע מזרחי. ואולם, למרות זאת, חלק מאמצעי התקשורת לא נתנו לכך ביטוי. עיתון ידיעות אחרונות, לדוגמא, שניהל מערכה כדי לחפות על מזרחי, לא פרסם אפילו מילה אחת מדבריו של גדעון עזרא מעל בימת הכנסת.

תאריך:  25/11/2004   |   עודכן:  25/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עדנה ארבל / Edna Arbel
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
זאת, בין היתר, על-רקע התחזקותו בעולם לשיא של 1.322 דולר לאירו
גל ברגר
אבו מאזן נבחר ע"י המועצה המהפכנית כנציגה בבחירות; מחאה בעקבות הנחת זר הפרחים ע"י שר החוץ הבריטי על קבר ערפאת; משרד החוץ, ל-Nfc: "אנו מעדיפים שמנהיגים בינ"ל יאיצו בפלשתינים לפנות לדרך חדשה ולא יתנו כבוד לדרך הישנה, שהובילה אותם לאבדון"
נועם שרביט
הילד טוען, כי נכנס לניתוח פוליפים שגרתי ויצא ללא אחת משיניו הקבועות בקדמת פיו, עובדה הגורמת לו לנזקים תפקודיים ואסתטיים קשים; חוות דעת מומחה שצירף לתביעה: הממצאים מעלים שרשרת של מעשים ומחדלים רשלניים, המנתח לא נזהר מספיק, ניתן היה להציל את השן
אלונה קורן
בשגרירות ישראל בבייג'ינג מעריכים כי הפרוטוקול החדש יסייע להרחיב את היקפי הסחר בין ישראל וסין
גל ברגר
העיתונאית השיעית הגיעה שלשום לסקר ישיבת פרלמנט ועורר מהומה גדולה; מוקדם יותר החודש מסרה דיווח שנוי במחלוקת אודות ויכוח סוער בין חברי הפלמנט הסונים לשיעים אודות הלחימה בפלוג'ה; אחד מחברי הפרלמנט הסונים טען כי סילפה את דבריו והודיע על כוונתו לתבוע אותה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il