X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פריירה התפרסמה בזכות הלהיטים "כריסטינה" ו"הריח של קרולינה"; היא שרה לצלילי המוסיקה של צפון וצפון-מזרח ברזיל - שנגינת האקורדיון מאפיינת אותם; צלילים אלו שונים מהסמבה והבוסה נובה, המגיעים מדרום ברזיל
▪  ▪  ▪

הזמרת הברזילאית נאזארה פריירה ולהקתה ישתתפו במופע הפותח של סדרת "אתניקה" למוזיקת עולם 2004-2005, שיתקיים במוזיאון תל-אביב בתחילת חודש דצמבר.
פריירה התפרסמה בזכות הלהיטים "כריסטינה" ו"הריח של קרולינה". פריירה הופיעה בעבר בהיכל התרבות בתל אביב, הופעה בה הרקידה את הקהל לצלילי המוסיקה של צפון וצפון-מזרח ברזיל - שנגינת האקורדיון מאפיינת אותם. צלילים אלו שונים מהסמבה והבוסה נובה, המגיעים מדרום ברזיל. פריירה מביאה את המוסיקה מהאמזונס, האזור בו גדלה.
מריה דה נאזארה פריירה נולדה בכפר הקטן שפורי, באזור הגובל עם פרו ובוליביה. אמה היא אינדיאנית מהאמזונס ואביה ממוצא איטלקי. המשפחה, שהיתה בה תשעה ילדים, גרה בפאלפיטה, בית הבנוי על כלונסאות במעבה האמזונס.
בגיל שבע עזבה את שפורי ועברה לבלם - תחילתו של מסע שבסופו הגיעה לאירופה. כשעבדה בגן לילדים בבלם, החליטה ללמוד תיאטרון בקונסרבטוריון של ריו דה ז'נרו.
ב-1969 החלה להופיע בטלוויזיה. זכתה בכרטיס טיסה לפורטוגל, וכך הגיעה לאירופה. משם עברה לצרפת, וכשהגיעה לננסי, החלה ללמוד בקורס בינלאומי לתיאטרון באוניברסיטה, בניהולו של ז'ק לאנג, שלימים התמנה לשר התרבות של צרפת.
בפריז השתתפה בשתי עבודות שביים רוברט וילסון. ב-1971 חזרה לברזיל ופתחה בית לספר לתיאטרון בריו. ב-1975 חזרה לצרפת והחליטה לחיות בפריז, שם למדה ריקוד ברזילאי במכון האמריקני.
שנה לאחר מכן עשתה את הופעת הבכורה שלה כזמרת, במופע המקדים לקונצרט של ג'ורג'י בן בפאלה דה ספורט. היא הקימה להקה משלה, "סמבאהיה", והופיעה בצרפת ובארצות נוספות. "קרולינה" הוקלט ב-1978 והפך ללהיט בינלאומי.
אלבומה הראשון, "נאזארה", יצא באותה שנה, ואחריו יצא "אמזוניה". נאזארה הופיעה באולמות הגדולים והחשובים בצרפת, הוציאה 12 אלבומים ושלושה אלבומים לילדים והשתתפה באוסף מיוחד שערך בארצות הברית דייויד ביירן.
לאחר שלושים שנות קריירה, מחלקת פריירה את זמנה בין ברזיל לצרפת.

תאריך:  27/11/2004   |   עודכן:  27/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
גולשים בני 18 ומעלה יוכלו לשלוח לאתר האינטרנט של החברה תמונה שלהם במכנסי ג'ינס של ליווייס; אחד המועמדים יזכה בתואר "הישבן של המדינה"
אלונה קורן
טוענים: העלייה האיטית בצריכה הפרטית בישראל מקטינה הלחצים האינפלציוניים; העלייה במחירי הנפט לא תוביל ללחץ אינפלציוני אמיתי; זאת עקב ההשפעה השלילית של עליית מחיר הנפט על הצמיחה בתמ"ג
גל ברגר
מוחמד חסאנין הטיל היום פצצה פוליטית במצרים, כאשר הודיע כי בכוונתו לרוץ בבחירות לנשיאות באוקטובר שנה הבאה; בכך עולה מחדש לסדר היום סוגיית אי-מינוי היורש לנשיא מובארק; מובארק עדיין לא הודיע האם בכוונתו לרוץ לכהונה חמישית ברציפות
גל ברגר
המטרה: לשכנע אותם להניח את הנשק וליטול חלק בחיים הפוליטיים במדינה; שר החוץ העירקי אישר את הדברים אך סירב לציין מי יוזמן לפגישה; הבקשה באה בעקבות פנייה של דיפולמטים בנושא לנציגיה הרשמיים של עירק בוועידת שארם א-שייח'
גל ברגר
בחודש אוגוסט, עם היוודע דבר העסקה, ניסו בירושלים לטרפד אותה; אך הממשל האמריקני לא נכנע ללחצים והחליט למכור לצבא ירדן 50 טילי אוויר-אוויר מתקדמים, במסגרת עסקה בשווי כולל של 39 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il