X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מטרותיה העיקריות של התוכנית: להתמקד בקהל היעד היהודי בארה"ב ובצרפת על-מנת להביאו לישראל
▪  ▪  ▪

"השווקים היהודים בארה"ב ובצרפת מהווים מטרה חשובה לריכוז משאבים ופעולות שיווק, הן מתוך גודלן של קבילות אלו והן בשל העובדה, שהתיירות ממקומות אלו נפגעה פחות בעקבות המשבר הנוכחי", כך ציין פיני מילוא, ראש מינהל השיווק במשרד התיירות.
לדברי מילוא, על-מנת להגיע להגיע לקהל היעד בארה"ב ובצרפת נבנתה תוכנית פעולה מיוחדת לשוק היהודי בארה"ב ובצרפת לשנת 2002. התוכנית נבנתה לאחר דיונים והערכות מצב מול הגורמים השונים במשרד התיירות ומענף התיירות, כמו גם הארגונים היהודיים בארה"ב ובצרפת, מארגני התיירות, חברות התעופה, וחברות הפרסום ויחסי הציבור.
מטרותיה העיקריות של התוכנית: להתמקד בקהל היעד היהודי בארה"ב ובצרפת על-מנת להביאו לישראל, כמו גם להניע מובילי קבוצות ומקבלי החלטות לעודד הגעת קבוצות לישראל, וכן להניע את התייר המתלבט לבחור בישראל כיעד תיירותי ולתמוך בצינורות השיווק.
יישום התוכנית יבוצע באמצעות פעילות אינטגרטיבית במספר ערוצים, בהם: עבודה דרך הארגונים היהודיים בארה"ב ובצרפת, תוך שימוש בתשתיות ההפצה שבידיהם, עבודה ישירה מול מובילי דעת הקהל ומובילי קבוצות, פעילות "מטריה" של הקהל היהודי אל ישראל, פעילות מול מארגני תיירות ומול חברות תעופה.
במסגרת זו יהיו מצבעי שיווק ופרסום ממוקדים לעידוד התיירות היהודית בישראל. בין הסיסמאות המובילות:
Come home to Israel now
You cant put your soul on hold
לדברי מילוא, "עקב חוסר הוודאות במצב הנוכחי, הרי שגמישות ויצירתיות הינם מרכיבים חשובים בתוכנית, וכי תיתכן החלטה על הרחבה או צמצום הפעילות, בהתאם לתגובת השוק והמצב המשתנה".

תאריך:  20/02/2002   |   עודכן:  20/02/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיל איל
ההרחבה - בעקבות שיתוף פעולה עם חברת דלתא אירליינס
מירב לוי
בימים אלה עולה קמפיין אשר ידגיש את מנהיגותה של בזק בינלאומי בתחום האינטרנט המהיר; במסגרת הקמפיין יוצעו ללקוחות העסקיים חבילות תקשורת מגוונות
הדר פרבר
העליה לארץ מהווה אחוז ניכר מהגידול
אייל כגן
גיל איל
מסעדות רבות משתמשות בשם כדי להפוך מאכלים מסויימים לאטרקטיביים יותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il