X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נציגי האוניברסיטאות מציינים: לסטודנט הישראלי מוניטין טוב, כושר אלתור, גמישות מחשבתית, נחשב לבוגר ובעל סיכויי הצלחה טובים
▪  ▪  ▪

אוניברסיטאות מובילות באירופה פועלות בתקופה האחרונה על-מנת לגייס סטודנטים ישראלים לשורותיהם. לשם כך נחתמו לאחורנה הסכמי שיווק ופרסום עם "יורם ערוץ הלימודים" כדי להסתייע בשירותי המדיה של החברה המפעילה את אתר הלימודים בגיוס סטודנטים מישראל.
מדובר באוניברסיטאות כגון: אוניברסיטת "בוקוני" מאיטליה, אוניברסיטת "IESE” מספרד (המדורגות בין המוסדות הטובים בעולם בתכניות MBA), אוניברסיטת "אוטרכט", "ואן אמסטרדם","ליידן" מהולנד ועוד, וכ-20 אוניברסיטאות ומכללות מאירופה אשר לומדות את מידת הפוטנציאל בגיוס סטודנטים מישראל.
נציגי האוניברסיטאות מסבירים את פנייתם לגיוס סטודנטים בשוק הישראלי במוניטין הטוב של הסטודנט הישראלי הנחשב לבוגר ובעל סיכויי הצלחה טובים וכחלק מאסטרטגיה של הרחבת קשרי העבודה עם השוק הישראלי בתחומי העסקים והטכנולוגיה.
האירופאיים מציינים, כי הישראלים בולטים במהלך הלימודים בהשוואה לעמיתיהם מאירופה בכושר האלתור שלהם, בגמישות המחשבתית, בגישתם היזמית ובנכונות ליטול סיכונים מחושבים. הסטודנט הישראלי נחשב לאחד שמסוגל במהירות רבה יחסית ליישם את הלימודים להצלחה בניהול ובעסקים ולהשיג שכר גבוה יחסית בתחומו.
האוניברסיטאות מהולנד בכנס מיוחד לגיוס ישראלים
אוניברסיטאות מובילות מהולנד יערכו בחודש הבא כנס הסברה מיוחד לגיוס סטודנטים ישראלים בשיתוף מחלקת המסחר של שגרירות הולנד בישראל. בכנס זה יציגו מעל 17 אוניברסיטאות ומוסדות לימוד מהולנד את אפשרויות הלימוד במדינה.
הכנס יתקיים באינטרנט ביורם ערוץ הלימודים ויאפשר לאלפי הישראלים המבקשים ללמוד בהולנד לשוחח עם יועצים און-ליין, להזמין ערכות הרשמה ומידע חינם ולקבל מידע נוסף מטעם מדורי הרישום ההולנדים.
"אנו מפעילים מעל שנתיים את ערוץ המידע על לימודים בחו"ל ומזהים ביקוש הולך וגדל של ישראלים ללימודים בעולם. כיום אנו מקיימים קשרי עבודה עם למעלה מ-200 מוסדות לימוד מחו"ל ומשרדי הכוונה ללימודים בחו"ל.
להערכתנו, מעל 50,000 ישראלים בשנת 2004 התענינו בלימודים בחו"ל, והמסר הזה מתחיל לקבל ביטוי בפעילויות כמו הכנס ההולנדי ובפניות של גופים נוספים מחו"ל לגייס באמצעותנו סטודנטים ישראליים", מוסיף מנכ"ל יורם ערוץ הלימודים, אחיעד שריג.

תאריך:  28/11/2004   |   עודכן:  28/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
תרופת 'טרסיבה' מתאימה לטיפול בסרטן ריאות מתקדם, מקומי או גרורתי מסוג NSCLC אחרי כשלון של סדרת טיפולים כימיים אחת לפחות; התרופה מאריכה את תוחלת חיי החולים ב-42.5%
יפעת גדות
הווירוס N5N1 של שפעת העופות - שגרם למותם של 32 בני אדם בתאילנד ובויטנאם הוא הווירוס שיגרום למגיפה הבאה; המבנה הגנטי של אופי השפעת משתנה באופן כה דרמטי עד שאנשים אינם יכולים למעשה לפתח נוגדנים בעקבות המגיפה הקודמת
מירב לוי
באוניברסיטה החלה להתארגן קבוצה המונה כ-1,000 איש להקמת אגודת סטודנטים; לפני כחודש וחצי פנו הנציגים לדיקאן הסטודנטים של האוניברסיטה; עד כה לא התקבלה כל התייחסות מצד האוניברסיטה בנושא או תגובה לשאילתות של המל"ג והמועצה לצרכנות; הסטודנטים ממשיכים לשלם את כספם מבלי שתינתן להם הגנה על זכויותיהם
עומר שיקלר
כנס ההקמה של תנועת "אדם" יתקיים היום; התנועה תעסוק בתחומים העומדים על סדר היום הלאומי; אישי ציבור רבים יקחו חלק בתנועה
הדר פרבר
באירופה טוענים כי לא יקבלו את דרישתה של אירן וממתינים כי היא תאשר זאת על-מנת שלא יצאו לפעול הסנקציות של ארה"ב נגדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il