X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עובדי הבנק הגישו נגד הסמנכ"ל גלברד תביעת דיבה בגין השמצה
▪  ▪  ▪

מערכת יחסי העבודה בבנק המזרחי הולכת ומחריפה. בתגובה לדברי מנכ"ל הבנק, אלי יונס כי הסמנכ"ל גלברד פעל בשם הבנק ומטעמו, ובסמכות מלאה שהוענקה לו על-ידי המנכ"ל - אומר היום ועד העובדים כי "התייצבות הבנק מאחורי התנהגותו הפסולה של מי שמוציא דיבה היא עניין חמור ביותר".
"התנהגותו הפסולה" של גלברד, לדברי ארגון העובדים, היא הפצת מכתבים בקרב העובדים ובהם האשים את הארגון ואת שרה לזרוביץ', יו"ר הועד, כאילו שכרו את שרותי חברת "SPIN מעצבי דעת קהל" במטרה לנהל את מערכת הבחירות האישית של היו"ר לזרוביץ'. בגין דבריו אלה של גלברד הגיש ארגון עובדי המזרחי קובלנה הפלילית נגד הסמנכ"ל.
עו"ד אשר חלד, המייצג את ארגון עובדי בנק המזרחי, ציין בצער את העובדה שהבנק מתייצב מאחורי מעשיו החמורים של גלברד במקום לגנות אותם ולפעול למניעת הישנותם. "עמדה זו של הבנק מצדיקה בדיעבד את ההחלטה להגשת קובלנה פלילית נגד הבנק ולא רק נגד הסמנכ"ל. התנהגות זו תובא לידיעת בית המשפט שידון בקובלנה הפלילית".
עו"ד חלד הוסיף ואמר, כי "התייצבות הבנק מאחורי התנהגותו הפסולה של מי שמוציא דיבה היא עניין חמור ביותר. בית הדין הארצי לעבודה כבר הוקיע, בפסק דין מנומק, את התייצבותו של בנק המזרחי מאחורי מנהלת שפגעה, שלא כדין, בעובדת הבנק. במקרה ההוא, גיבתה ההנהלה את המנהלת אשר איימה על העובדת כי יבולע לה רק בגלל שזו העזה לפנות לארגון העובדים על מנת לקבל הגנה"
שרה לזרוביץ', יו"ר ארגון העובדים מסרה כי "הדורסנות של אלי יונס ושל הנהלת הבנק עברו כל גבול וכי הן מהוות סכנה חמורה לעסקי הבנק ולהתנהלותו הסדירה ".
לזרוביץ' הוסיפה, כי נדהמה לגלות שבהודעתו, מתגאה אלי יונס על כך שהוא עצמו הורה לכפופים לו לנהוג בצורה פלילית ופסולה. "שוב הוכח כי כוונתו של יונס היא אחת - חיסול ארגון העובדים והפיכת העובדים לעבדים", אומרת לזרוביץ'.

תאריך:  28/11/2004   |   עודכן:  28/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
בילי אזר: "מפלס האלימות במדינה עלה לרמה כזו שלא ידענו בעבר, נחצו כל הקווים האדומים"; עוד אמרה בכעס: "בימי האבל נאלצנו הילדים ואני להתמודד לא רק עם האובדן הקשה, אלא גם עם חרושת השמועות... אכן נפל דבר בישראל"
מיכאל דבורין
כך דורשת התנועה לאיכות השלטון בעתירה שהגישה לבג"צ בנושא; לטענתה משרד החינוך בחלוקת תקציב החינוך, מבצע אפליה לטובת המוסדות האמורים בניגוד לדין ותוך פגיעה עמוקה בערכי השוויון, הצדק והמנהל התקין
מירב לוי
כך עולה ממשאל מייצג שערך "יורם ערוץ הלימודים"; החשש: שכ"ל יזנק בשיעור תלול; הסקר נערך בעקבות הרעיון שהעלה נשיא האוניברסיטה העברית להפסקת התמיכה הממשלתית באוניברסיטאות
מחלקה ראשונה
517 כניסות צופים בממוצע לספוט אחד בערוץ 2 בחודש אוקטובר
הדר פרבר
מנהלת ההסברה באגודה למלחמה בסרטן וסמנכ"ל ההסברה במשרד הבריאות, פנו במכתב לעו"ד יורם מוקדי, יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין בבקשה לאסור על שידור תוכנית ריאלטי בנושא נרגילה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il