X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך כתבה שרת החינוך לימור לבנת לראש התאחדות הסטודנטים לאחר שהצעותיה לפשרה בנושא ועדת וינוגרד לא נענו; מוסיפה: מצער שהתאחדות הסטודנטים מונעת הקמת ועדה שמטרתה לאפשר שיוויון הזדמנויות בהשכלה הגבוהה; שגב, בתגובה: ההתאחדות תמסור את עמדתה בימים הקרובים
▪  ▪  ▪
שגב, "לא ניתן יד לפגיעה נוספת בסטודנטים"

שרת החינוך, התרבות והספורט, לימור לבנת, פנתה (יום א', 28.11.04) במכתב להתאחדות הסטודנטים, ובו היא מביעה צער על כך שחרף הצעות הפשרה וההבנות שאליהן ניסתה להגיע בשתי הפגישות עם נציגי הסטודנטים, אלה לא מצאו לנכון להשיב על פניותיה.
"אני פונה אליכם בזאת, כי לצערי עד לרגע זה, לא נתקבלו תשובותיכם להצעתי, ועל-פי החלטת הממשלה, על שר האוצר, שר המדע ועלי לחתום על כתבי מינוי לחברי הוועדה, כדי שתוכל להתחיל ולפעול" - כתבה שרת החינוך במכתב.
בין היתר הציעה שרת החינוך, לימור לבנת, בשתי פגישותיה עם נציגי הסטודנטים, כי תביא בפני שר האוצר ושר המדע, השותפים להקמת ועדת ינאי לבחינת שכר הלימוד, הצעה כי לוועדה יצורפו נציגים נוספים מטעם הסטודנטים שישתתפו בדיונים ויהיו שותפים למסקנות.
כמו כן, הביעה שרת החינוך נכונות להידבר עם נציגי התאחדות הסטודנטים עוד בטרם תתכנס, וכי מתווה ועדת וינוגרד לא יבוטל וימשיך להיות מופעל כל עוד לא הובאו בפני הממשלה המלצות חלופיות.
שרת החינוך, לימור לבנת, ציינה כי "חבל מאוד שלמרות שתי הפגישות הטובות שקיימתי עם נציגי הסטודנטים הם טרם השיבו להצעות שהבאתי בפניהם. מטרת הקמת הוועדה, שאושרה על-ידי הממשלה, באה במטרה ליצור שוויון הזדמנויות בחינוך, ואת פתיחת שערי ההשכלה הגבוהה גם לצעירים שמצבם הכלכלי אינו מאפשר להם לשלם את מלוא שכר הלימוד. למרבה הצער, מנהיגי הסטודנטים טרם השיבו להצעותיי, דבר המעכב את הקמת הוועדה, כדי שנוכל לפעול יחד למימוש מטרה חשובה זו".
התאחדות הסטודנטים השיבה בתגובה למכתבה של שרת החינוך והודיעה, כי בימים הקרובים תמסור את עמדתה בנוגע להצעת השרה כפי שהגושה בפגישתם ביום חמישי האחרון. "בנושאים הרי גורל הנוגעים למאות סטודנטים יש לשקול בכובד ראש כל צעד על-מנת שלא לתת יד לפגיעה נוספת בציבור הסטודנטים", אמר יו"ר ההאתחדות הסטודנטים, אסף שגב.

תאריך:  28/11/2004   |   עודכן:  28/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר והסוכנויות
גורמים מדיניים: ההתנגדות העיקרית תגיע מצד המתנחלים ביהודה ושומרון; בצה"ל סיימו להכין את תוכניות הפינוי, שיחל ב-3 ביולי 2005 וייארך 12 שבועות; יועץ ראש הממשלה: "שרון סבור שההתנגדות תהיה פחותה מזו שמעריך הצבא"
מיכאל דבורין
הוועדה ביקשה ביהמ"ש יקיים דיון נוסף בשאלת מירוץ ההתיישנות של תביעת הוועדה כנגד בעל של מגרש ששוויו היחסי עלה; השאלה טרם נדונה בבית המשפט; השופטת בייניש קבעה: אין כדי להצדיק קיומו של דיון נוסף
מירב לוי
כך הודיעה דוברת רש"ת בתגובה לפנייה של Nfc; השינויים יתבצעו בעתיד הקרוב; עד כה נאלצו רכבי אשכול לחנות בחנייה הרגילה ולשלם תעריף מלא על חנייה
גלית יצחק
במהלך שבוע המודעות למלחמה באיידס יחולקו באוניברסיטאות קודנומים וחומר הסברה על מחלת האיידס; הנבדקים יקבלו את תוצאות הבדיקה במרפאת האוניברסיטה; בישראל חיים כ-4,300 בני אדם החולים באיידס
מחלקה ראשונה
התוכנית במהדורה הירושלמית תעלה לאוויר ב-10.12.04
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il