X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בחודש אוקטובר נרשם גידול של 8%; הענפים בהם נרשמים הגידול הרב ביותר - שירותי עיריה וממשלה, מחשבים וציוד תקשורת
▪  ▪  ▪

בחודש אוקטובר 2004 גדל היקף הרכישות של משקי בית בכרטיסי אשראי ב-8% במחירים קבועים, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בחודשים ינואר-אוקטובר 2004, גדל היקף הרכישות ב-10.9%, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. כך נמסר מהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
- שירותים - בעשרת החודשים הראשונים של השנה נרשמה עלייה של 16.3% בקבוצה זו (המהווה 18% מהרכישות), לעומת התקופה המקבילה אשתקד (בשנת 2003 כולה נרשמה עלייה של 4.6%).
בכל הענפים בקבוצת השירותים נרשמה עלייה, בעיקר בענף שירותי עירייה וממשלה ובענף ביטוח (עלייה של 25.8% ושל 15.3% בהתאמה, לעומת התקופה המקבילה אשתקד).
העלייה בענף שירותי עירייה וממשלה נבעה כנראה גם מהרחבת מגוון אפשרויות התשלום בשירות התשלומים הממשלתי (שהושק כחלק מאתר האינטרנט "שער הממשלה" ונועד לאפשר ביצוע תשלומים למשרדי ממשלה באמצעות האינטרנט).
- מוצרי התעשייה - בקבוצה זו (המהווה 17% מהרכישות) נרשמה עלייה של 11.9% בעשרת החודשים הראשונים של השנה (בשנת 2003 כולה נרשמה ירידה של 1.1%). העלייה הגדולה ביותר נרשמה בענף הלבשה והנעלה (15.9% בינואר-אוקטובר 2004; 11.8% בשנת 2003).
- מוצרים ושירותים אחרים - בקבוצה זו (המהווה את חלק הארי ברכישות - 42%) נרשמה עלייה של 10.5% בעשרת החודשים הראשונים של השנה (בשנת 2003 כולה נרשמה עלייה של 8.5%).
לעלייה זו תרם בעיקר ענף מחשבים ותכנה (בינואר-אוקטובר; וכן ענף ציוד ושירותי תקשורת עליות נמוכות יחסית נרשמו בענף דלק, חשמל וגז ובענף ציוד ושירותי תחבורה.
- מזון ומשקאות - בקבוצה זו (המהווה 22% מהרכישות בכרטיסי אשראי) נרשמה עלייה של 7.1% בעשרת החודשים הראשונים של השנה (בשנת 2003 כולה נרשמה עלייה של 4.2%). בקבוצת מזון ומשקאות נרשמה העלייה הנמוכה ביותר מבין קבוצות הרכישה, בחודשים ינואר-אוקטובר.
בעשרת החודשים הראשונים של השנה נרשמו בכל הענפים, למעט ענף מחשבים ותוכנה וענף דלק חשמל וגז, עליות גדולות יותר בהשוואה לעליות שנרשמו בשנת 2003 כולה (לעומת שנת 2002). יצוין גם, כי בשנת 2003 היו ענפים בהם נרשמו ירידות בהיקפי ההוצאות בכרטיסי אשראי (לעומת 2002), ואילו בעשרת החודשים הראשונים של 2004 נרשמו עליות בכל הענפים.
בינואר-אוקטובר 2004 ירד מעט משקלה של קבוצת מוצרי מזון ומשקאות מסך כל רכישות משקי הבית בכרטיסי אשראי. משקלה של קבוצת השירותים עלה ב-1% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. במשקל קבוצת מוצרי תעשייה ומוצרים ושירותים אחרים כמעט ולא חל שינוי.
הנתונים על רכישות של צרכנים פרטיים בכרטיסי אשראי התקבלו מכל חברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל. הנתונים מוצגים כמדדים, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, במחירים קבועים. ההוצאות בכרטיסי אשראי מדווחות לפי סכום הקנייה הכולל של הלקוח בבית העסק, ומתייחס לקניות של ישראלים בארץ בלבד.

תאריך:  29/11/2004   |   עודכן:  29/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
מבקשים להבטיח כי 800 עובדי ארקיע לא יישלחו הביתה; הממונה על ההגבלים: אם לא יימצא קונה לארקיע - אשקול לאפשר לאל-על לרכוש אותה
אורלי ממן
רווח של 176 ש"ח והכנסות של 3.25 מיליארד ש"ח; תורמת הרווח העיקרית - מימוש אלביט מערכות; תחלק דיבידנד של 216 מיליון ש"ח
נועם שרביט
בדעת רוב, קבעו השופטים כי סמכות השיפוט בנוגע לנישואין וגירושין חלה רק על יהודים אזרחי ישראל, או תושביה; הם ביטלו צו עיכוב יציאה מהארץ שהוצא נגד סרבן גט ממונאקו; השופט רובינשטיין נותר בדעת מיעוט, כשסבר כי יש פתח פרשני שיאפשר הקניית סמכות; פרקליטה של האישה: זהו יום שחור למסורבות הגט והעגונות
מירב לוי
פרופ' תדמור אמר את הדברים לקראת כנס בנושא עתיד ההשכלה הגבוהה שייערך בטכניון; מטרת הכנס - ללמוד מהניסיון של ארצות אחרות כיצד לעצב מדיניות לאומית לשמירה על מצוינות מחקרית
אורלי ממן
מזהיר מפני ויתור על החלק ברפורמה שיבטיח כי הבנקים ישרתו את הלקוחות ולא יעדיפו את טובת מנהלי הקרנות והקופות; "ויתור כזה משמעותו הנצחת ניגוד העניינים הקיים כיום"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il