X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברי הוועדה מאיימים שלא לאשר את תקציב רה"מ; לדברי יו"ר הוועדה: בעיית הסמים הפכה למכת המדינה - לא ניתן לעבור לסדר היום; מנכ"ל משרד רה"מ: תקציב משרד רה"מ גדל ב-30% לשנת 2005
▪  ▪  ▪

חברי ועדת הכספים קוראים פה אחד לתקן את הקיצוץ ולהגדיל את תקציב הרשות למלחמה בסמים, מעבר לסכום של 11.4 מיליון ש"ח, כפי שהוקצב בממשלה לשנת 2005.
התקציב המקוצץ לרשות המלחמה בסמים התברר במהלך דיון בתקציב משרד ראש הממשלה, לאחר שבשנת 2004 עמד הסכום על 14.3 מיליון ש"ח, ואילו בשנת 2003 היה הסכום כפול ועמד על 22.5 מיליון ש"ח.
לדברי יו"ר הוועדה, ח"כ אברהם הירשזון, "אני לא מוכן לעבור על כך לסדר היום. בעיית הסמים הפכה להיות מגיפת מדינה. לא נצביע על תקציב משרד ראש הממשלה בועדת הכספים עד שיהיה שינוי דרסטי בסעיף זה".
מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אילן כהן, הודה שאכן ראוי לחשוב מחדש במשרד ראש הממשלה על הגדלת סכום התקציב לרשות למלחמה בסמים. במרכז דבריו הבהיר, כי תקציב משרד רה"מ גדל ב-30% לשנת 2005, עקב שילוב חלקים במשרד הדתות לשעבר.
תקציב משרד ראש הממשלה
מנתונים שהציג מנכ"ל משרד ראש הממשלה בוועדה עולה, כי תקציב המשרד יהיה בשנת 2005 716.7 מיליון ש"ח, לאחר שהשנה (2004) עמד תקציב משרד רה"מ על 565.9 מיליון ש"ח בלבד.
בשנת 2005 יעמוד התקציב לרשות הממשלה על סך של 171.6 מיליון ש"ח, הרזרבה לסעיף רה"מ תהיה 25.9 מיליון ש"ח, לשכת העיתונות הממשלתית תתוקצב ב-7.6 מיליון ש"ח, עבור 23 עובדים בדירוג עיתונאי, כאשר השכר הפנסיוני הממוצע לשנת 2004 יהיה 5,000 ש"ח.
תקציב המאבטחים יהיה 12 מיליון ש"ח, כאשר הוצאות הביטחון יעמדו על 14.8 מיליון ש"ח, כל ארגוני התמיכה [לימודי יהדות, בן-גוריון, מרכז רבין, מרכז בגין, רחבעם זאבי, חלקת גדולי האומה, תמיכה בארגוני הנצחה, היכל הגבורה ים בעכו ואתר לטרון], יתוקצבו ב-12.2 מיליון ש"ח.
לסעיף שירותי הדת נקבע תקציב של 177.4 מיליון ש"ח: מועצות דתיות - 100 מיליון ש"ח, הקצאות לרבנים, שוחטים - 61.1 מיליון ש"ח, בתי כנסת - 1.2 מיליון ש"ח, פיתוח בתי עלמין - 7.8 מיליון ש"ח ומנהרות הכותל - 1.6 מיליון ש"ח. סעיף היעוץ לראש הממשלה (כולל סקרים) יתוקצב בסך של 11 מיליון.

תאריך:  29/11/2004   |   עודכן:  29/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
ועדת כספים של הכנסת אישרה היום לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של ח"כ הרצוג המסדירה את מעמד אנשי צד"ל; הוקמה ועדת משנה מיוחדת לטיפול בענייני זכויות אנשי צד"ל בישראל
גל ברגר
בלב ביירות תתקיים הבוקר תהלוכת ענק למען הנוכחות הסורית במדינה ונגד החלטה 1559; המנצח על התהלוכה: חסן נסראללה; ד"ר דוד בוקעי, מומחה בתחום, ל-Nfc: "ישראל לצערי לא מבינה שזהו אינטרס מובהק שלה, שסוריה תישאר בלבנון"; דיווח: סוריה הציעה לוושינגטון - נחדש המו"מ עם ישראל אם תסירו הדרישה לסגת מלבנון
אלונה קורן
עליות שערים קלות בבורסה; מחזור ענק במניית בנק הפועלים
אורלי ממן
בתגובה לדוח בכר אמר: "אף מדינה מתוקנת לא היתה עוברת לסדר היום כאשר המערכת הבנקאית מפסיקה להעניק אשראי ללווה מוסדי עם ביטחונות טובים; זאת, בעוד היא נותנת אשראי במיליארדים לאילי הון עם ביטחונות מפוקפקים"; קורא לממונה על ההגבלים עסקיים לסיים במהרה את חקירתו
אורלי ממן
קרן הון הסיכון ג'מיני הצטרפה בסבב זה לקרנות כרמל ונצ'רס ואינפיניטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il