X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משה ורנר, בן 60 מחיפה, תלה עצמו בשירותים שבתאו בבוקר יום שישי ונתגלה ע"י סוהרים; הוא אושפז במחלקה לטיפול נמרץ והיום מת מפצעיו; משפחתו תרמה את איבריו להשתלה; חבריו ומקורביו: העיתוי תמוה, פרקליטיו היו על סף כיבוש הסדר טיעון בעניינו
▪  ▪  ▪

משה ורנר, בן דודו של השר לשעבר גונן שגב, מת היום (ב', 29.11.04) בבית החולים איכילוב בתל אביב, לאחר שביום שישי תלה עצמו בתא השירותים שבבית המעצר אבו כביר. ורנר התגלה כעבור זמן קצר על-ידי הסוהרים, ואושפז במחלקה לטיפול נמרץ במצב אנוש.
אחר הצהריים קבעו הרופאים כי ורנר (60) מצוי במצב של מוות מוחי ומשפחתו החליטה לתרום את איבריו להשתלה, כפי שביקש לעשות עוד בחייו.
נתון במעצר עד תום ההליכים
ורנר היה נתון במעצר עד תום ההליכים, לאחר שהואשם יחד עם בן דודו שגב ועם עו"ד אריאל פרידמן בהברחת 32 אלף כדורי סם מסוג אקסטזי מהולנד לישראל. כתב האישום שהוגש נגד ורנר מייחס לו עבירות של קשירת קשר לייבא סמים מסוכנים לארץ, קשירת קשר לסחור בסמים מסוכנים בארץ, ניסיון לייבא סמים מסוכנים, החזקת סמים מסוכנים ועסקה אחרת בסמים מסוכנים [לפירוט בנושא, ראו ידיעה קודמת].
סגן מפקד משטרת מחוז תל אביב, תת-ניצב דני חן, מינה ועדה לבדיקת נסיבות ניסיון התאבדותו של ורנר.
ורנר היה נתון במעצר עד תום ההליכים לאחר שנקבע שיש ראיות לכאורה נגדו, ובית המשפט העליון דחה את הערר שהגיש בנושא. ורנר, שהיה ימאי ב"צים", טען כי קיבל חבילה מחברו פרידמן והעבירה לגונן שגב, כאשר סברו שיש בה סוכריות M&M's. עם הגשת כתב האישום נגדו, ביקשה התביעה להחרים כ-900 אלף ש"ח מחשבונות הבנק לו, וכן מכונית וולבו שבבעלותו.
התאבדות סמוך להשגת הסדר טיעון
בני משפחתו של ורנר, כמו גם פרקליטיו וחבריו, הביעו תמיהה על ניסיון ההתאבדות. עורכי הדין משה גלעד ואודי גנון בישרו רק ערב קודם לכן (ה') לורנר, כי חלה התקדמות במגעים שהם מנהלים לגבש הסדר טיעון במשפטו.
לדבריהם, ביום רביעי שעבר התקיימה פגישה במשרדה של פרקליטת מחוז תל אביב, עו"ד רות דוד, בה השתתפה גם התובעת בתיק, עו"ד נאווה שילר. הפרקליטות הציעה לפרקליטיו של ורנר, לבקש מהשופט אורי שוהם לגזור עונש של 45 חודשי מאסר, אם יודה במיוחס לו. ביחס לפרידמן, הביעה הפרקליטות נכונות לסיים את משפטו ב-36 חודשי מאסר.
הפרקליטים ציינו עוד, כי ורנר ידע שסיכוייו לזכות בתיק אינם גדולים משום שיש ראיות נגדו, ודווקא משום כך תמוה בעיניהם העיתוי של ההתאבדות, דווקא בעת ההתקדמות במו"מ על הסדר הטיעון.
אגב, גם עם שגב עצמו ניסתה הפרקליטות להשיג הסדר טיעון, אולם סניגוריו, עורכי הדין ליאור אפשטיים וארי שמאי, דחו את דרישת הפרקליטות לגזור עליו עונש מאסר ממושך יותר, וטענו כי הוא שימש "רק" כבלדר, ולא היה העבריין הדומיננטי בפרשה.

תאריך:  29/11/2004   |   עודכן:  29/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
450 עובדים יפרשו בשנת 2004; עד סוף 2005 יפרשו 155 עובדים ומספר זהה - עד סוף שנת 2006
נועם שרביט
מי שמוגדר כ"פצוע הפיגועים הקשה ביותר", יונה מלינה, מבקש מביהמ"ש לנתקו ממכונת ההנשמה ולא להאריך את חייו; מלינה, רווק בן 38, נפצע באורח אנוש בפיגוע בקו 26 בירושלים, לפני כ-9 שנים, מאז הוא משותק בכל חלקי גופו מהצוואר ומטה, ואינו מסוגל לנשום בכוחות עצמו
אלונה קורן
פרטנר מעריכה את הנתח שלה בענף הסלולר בכ-32% מהשוק
גל ברגר
נשיא סוריה, בשאר אסד, יגיע מחר לביקור לא מתוכנן בשארם א-שייח' וייפגש עם הנשיא מובארק; ביקורו נערך יומיים לאחר פגישות הצמרת המצרית עם ההנהגה הפלשתינית החדשה
רנית נחום-הלוי
את הצעת החוק הגישו שלושה חברי ועדת האתיקה בכנסת; הצעת החוק עולה לאור ניגוד העניינים בו נמצא [על-פי חוק] יו"ר ועדת הכספים, ח"כ אברהם הירשזון המכהן גם כיו"ר הסתדרות העובדים הלאומית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il