הסיכוי למצוא ניצולים נוספים בתאונה במכרה הפחם בסין הולכים ופוחתים. 103 כורים עדיין לכודים, במשך כ-24 שעות, במכרה בצפון מערב המדינה. גורמי ההצלה מאבדים את תקוותם ואומרים, כי הגזים הרעילים האופפים את האתר מקשים על פעולת החילוץ.
מספר ההרוגים עלה ל-63 ואם לא יצליחו צוותי החילוץ לסייע לכורים נוספים הלכודים במכרה - תוכרז התאונה כקטלנית ביותר שאירעה בתעשיית הכרייה הסינית מזה עשור.
סוכנות הידיעות הסינית דיווחה כי המחלצים ירדו לעומק המכרה כדי לתקן את מערכת האוורור ולשאוב החוצה את הגזים הרעילים, אך לא ברור אם הצליחו גם לאתר את הכורים הלכודים. בנתיים נאמר, כי כאשר יובטחו התנאים הנאותים "יוגברו מאמצי החילוץ".
גורם רשמי במחלקת הפיקוח על המכרות במחוז שאנצ'שי אמר שהסיכויים של הכורים לשרוד "קלושים ביותר" מאחר שבפיר בו הם לכודים האוויר רווי בגז הרעיל חד-תחמוצת הפחמן. "אנחנו חייבים לשמור על ביטחון העובדים", אמר המפקח, שהזדהה רק בשם משפחתו, צ'ן. "אם הם ירדו עם בלוני חמצן ותהיה דליפה, אפשר שיהיה עוד פיצוץ. אם הם ירדו בלי בלוני חמצן, הם ימותו תוך רגע".
התאונה אירעה שבועות בודדים לאחר פיצוץ במכרה פחם אחר במרכז סין, אשר גרם למותם של 148 בני אדם בתאונה הקטלנית ביותר מאז 2000. עם זאת, תאונות מסוג זה אינן נדירות בסין וקורות בעיקר בשל תנאי בטיחות ירודים.
מכרות הפחם של סין הם הקטלניים ביותר בעולם - 4,153 בני אדם כבר נהרגו בתאונות שונות במכרות בתשעת החודשים הראשונים של שנה זו בלבד, כתוצאה משריפות, הצפות ואסונות נוספים. בממשלה אומרים כי מכרות הפחם בסין עומדים מאחורי כ-80% מסך מקרי המוות במכרות הפחם בעולם כולו - נתונים הנכונים לשנה שעברה. פיצוצים במכרות קורים לעתים קרובות כאמור כתוצאה ממחסור בציוד בטיחותי וגז אשר דולף ומסכן את חיי הכורים.
בספטמבר אמרה הממשלה הסינית, כי שיעור מקרי המוות במכרות בסין השנה עומד על 13% מתחת לזה אשתקד, בעקבות טיפול בכל נושא הבטיחות השנה. אך תאונות רבות עדיין מדווחות כמעט כל יום.