X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משרד התקשורת והמועצה לשידורי כבלים ולווין יקיימו שימוע בנושא עוצמת הקול של הפרסומות והקדימונים בשידורי הטלוויזיה
▪  ▪  ▪

משרד התקשורת והמועצה לשידורי כבלים ולווין פירסמו (ג', 30.11.04) שימוע בעניין עוצמת הקול של הפרסומות והקדימונים בשידורי הטלוויזיה.
במהלך השימוע יבחן הצורך בהסדרת עוצמת הקול של הפרסומות והקדימונים, הצורך בפיקוח על עוצמת הקול, וקיומם של פתרונות אפשריים בנושא.
ההחלטה על בחינת הנושא נבעה מתלונות רבות שהגיעו בעת האחרונה למשרד ולמועצה ולאור פנייה מועידת האזרחים האחרונה, על-כך שעוצמת הקול של הפרסומות והקדימונים גבוהה בצורה משמעותית ביחס לעוצמת הקול של התוכניות ומהווה מטרד אמיתי לצופים (תופעה זו נכונה לגבי מרבית שידורי הטלוויזיה כיום, לרבות פרסומות בערוץ 2 וקדימונים בשידורי הכבלים והלווין).
במסגרת השימוע ביקשו המשרד והמועצה התייחסות למספר נושאים מרכזיים:
- הגורמים התורמים לתפיסה שבציבור לפיה עוצמת הקול של פרסומות וקדימונים עולות באופן ניכר על עוצמת הקול של התוכניות.
- האם מפיקי הפרסומות והקדימונים והגורמים המשדרים נוקטים באמצעי בקרה וניטור של עוצמת הקול?
- ההשלכות הפרקטיות הכרוכות באימוץ אמצעי בקרה ופיקוח על עוצמת הקול של פרסומות וקדימונים.
- אילו צעדים רגולטורים נדרשים, אם בכלל, על-מנת להבטיח כי עוצמת הקול של פרסומות וקדימונים לא יעלו באופן ניכר על עוצמת הקול של התוכניות?
נציין, כי במדינות רבות בעולם קיימת בחינה והערכה של נושא עוצמת הקול. פרסומים שונים מייחסים את השינויים בעוצמת הקול לשימוש בטכניקות שונות לשינוי אות השמע, ובכלל זה, דחיסת שמע. מאמצי הגורמים השונים בעולם בעניין זה מכוונים לכך שעוצמת הקול לא תחרוג ממתחם הנוחות של הצופים בשידורים.
עמדות החברות יוגשו עד לתאריך ה-30 בדצמבר 2004 ולאחר-מכן יחל תהליך גיבוש המדיניות.

תאריך:  30/11/2004   |   עודכן:  30/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
קיטון של 13% בהכנסות הרבעון שהסתכמו ב-915 מיליון ש"ח; ורדי-זר: "התוצאות הכספיות הן ראי של מצב ענף הנדל"ן והתשתיות בארץ, שאינו צפוי להשתפר בזמן הקרוב"
גלית יצחק
כך עולה מכינוס שנערך בוושינגטון די.סי; תרופת הטמיפלו מיועדת לפעול נגד כל נגיפי השפעת הרלוונטיים מבחינה קלינית; עשויה להקל ב-38% בתסמינים; משרד הבריאות אישר ב-2003 את נטילת טמיפלו לטיפול בשפעת
יפעת גדות
עלות הפרויקט נאמדת ב-328,000 פאונד והוא יימשך שנתיים; ראש הפרויקט: טכנולוגיית הטלפונים הסלולריים והשימוש בהם ממשיכים להתפתח ולכן המחקר חיוני
אורלי ממן
הסיבה: איחוד תוצאות קבוצת טראופאן שרשמו הפסד של 19.3 מיליון ש"ח; עלייה במחירי חומרי הגלם שחקה הרווחיות וקיזזה עלייה במחירי מוצרי החברה
הדר פרבר
המטוס המריא מבסיס חיל האוויר בבגרם ולא הגיע ליעדו או ליעד אחר; על המטוס שלושה אזרחים ושלושה חיילים אמריקנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il