X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זינוק של 5.5 ברווחים מתחילת השנה לעומת התקופה המקבילה; גידול של 11% בהפרשה לחומ"ס; התשואה להון במונחים שנתיים - 10%
▪  ▪  ▪

חגיגת הרווחים של הרבעון השלישי בבנקים נמשכת. היום מגיע תורו של הבנק השלישי בגדולו במדינה, בנק דיסקונט, לדווח על שורת הרווח הנאה שלו שהסתכמה ב-107 מיליון ש"ח, גידול של 37% לעומת הרווח ברבעון המקביל אשתקד.
מתחילת 2004 זינקו רווחי דיסקונט פי 5.5 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד ל-443 מיליון ש"ח. רווח זה משקף תשואה להון של 10% במונחים שנתיים, וזאת לעומת תשואה של 1.8% שנרשמה בבנק ב-9 החודשים הראשונים של שנת 2003 במונחים שנתיים ותשואה של 3.3% בכל שנת 2003.
העלייה ברווח הנקי של הבנק ברבעון נרשמת למרות גידול של 11% בהפרשה לחובות מסופקים של הבנק שהסתכמו ב-252 מיליון ש"ח. מגמה זו אצל דיסקונט נוגדת את מגמת הקטנת ההפרשה לחובות מסופקים שרשמו שני הבנקים הגדולים לאומי ופועלים. ההפרשה המדוברת היתה בהיקף של 97 מיליון ש"ח אותן נאלץ הבנק לבצע הרבעון בגין האשראי שנתן לתבל.
סיבה נוספת שתרמה לגידול ברווחי דיסקונט מתחילת השנה היא גידול של 4.6% בהכנסות התפעוליות והאחרות ל-1.6 מיליארד ש"ח וזאת בעיקר בשל ההתעוררות בשוק ההון. את המגמה הזו מיתן במידת מה גידול של 10.3% בהוצאות התפעוליות והאחרות ל-2.9 מיליארד ש"ח. גידול זה נובע בעיקר כתוצאה מעלייה בהוצאות השכר בשל הסכם השכר. בנוסף, ביצע הבנק הפרשה בהיקף של 57 מיליון ש"ח בגין תוכניות פרישה מרצון במסגרתן פרשו בתקופת הדוח כ-63 עובדים.
הרווח מפעולות מימון לפני הפרשה לחובות מסופקים הסתכם ב-887 מיליון ש"ח - גידול של 17% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווחי המימון נבע מעלייה בפער הריבית, כאשר בתשעת החודשים הגיע הפער על 1.75% לעומת 1.58% בתקופה המקבילה אשתקד.
ההכנסות התפעוליות והאחרות ברבעון גדלו ב-5% והסתכמו ברבעון ב-515 מיליון שקל. הגידול נבע בעיקר מעלייה בעמלות מעסקי לקוחות בניירות ערך, שקוזזה בירידה ברווחי קופת הפיצויים של הבנק.
כמו אצל פועלים, גם בדיסקונט לא נפקד מקום תרומת הרווח של החברות-הבנות בחו"ל. תרומה לרווח מספק גם דיסקונט ניו יורק, שהכנסותיו בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ב-39.9 מיליון דולר לעומת 37.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה. התרומה של דיסקונט ניו יורק לרווח של הבנק בישראל הסתכמה בתשעת החודשים הראשונים של השנה בכ-193 מיליון ש"ח לעומת רווח של 8 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה.

תאריך:  30/11/2004   |   עודכן:  30/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
התוכנית תתעד את חייו - "המאסטרו"; תופק על-ידי ביפ - ערוץ הצחוק ומטאור תעלה בחודש מרס 2005
יפעת גדות
סריקת מוח תוכל בעתיד להוכיח בצורה מדוייקת הרבה יותר מזו של מכונת הפוליגרף האם אנשים משקרים; במחקר שנעשה עם מתנדבים, בכל המקרים, ה-MRI והפוליגרף זיהו בצורה נכונה את השקרנים ואת אלו שדברו אמת
מחלקה ראשונה
בתחרות הארצית השתתפו אלפי בני נוער מכל הארץ; בפרויקט השתתפו תלמידים בגילאי 11-13 מרחבי הארץ, שביטאו באמצעות העבודות שהכינו את משמעות ה"שלום" כפי שהוא מצטייר בעיני רוחם
הדר פרבר
משרד התקשורת והמועצה לשידורי כבלים ולווין יקיימו שימוע בנושא עוצמת הקול של הפרסומות והקדימונים בשידורי הטלוויזיה
אורלי ממן
קיטון של 13% בהכנסות הרבעון שהסתכמו ב-915 מיליון ש"ח; ורדי-זר: "התוצאות הכספיות הן ראי של מצב ענף הנדל"ן והתשתיות בארץ, שאינו צפוי להשתפר בזמן הקרוב"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il