X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סופגניה מכילה 450 קלוריות; כל ילד בישראל יאכל במהלך חג החנוכה 8 סופגניות, כלומר כל ילד יצרוך כ-3,456 קלוריות במהלך החג; כך נמסר מ"שומרי משקל"
▪  ▪  ▪

חג החנוכה מביא עימו את דילמת ההשמנה שמעורר מראה הסופגניות העסיסיות במילויים שמציע השוק בכל שנה - האם לאכול מהן ולקיים את המסורת במחיר השמנה - 450 קלוריות לכל סופגניה!!! או לאכול אחת טובה עם מחשבה ותכנון מראש.
כל ילד בישראל יאכל במהלך חג החנוכה 8 סופגניות, כלומר סה"כ יזללו ילדי ישראל במהלך חנוכה הקרוב 13,519,200 סופגניות. כך נמסר (יום ה', 2.12.04) מסקר שערכה "שומרי משקל" לקראת חג החנוכה.
הסקר בדק את הרגלי צריכת הסופגניות בקרב 1,690 ילדים ובני נוער מתחת לגיל 18. מממצאי הסקר עולה, כי סה"כ 76,005,000 מיליון קלוריות יעשירו את גופם של ילדי ישראל במהלך חנוכה הקרוב, מכאן שכל ילד יצרוך כ-3,456 קלוריות במהלך החג מאכילת סופגניות בלבד.
לילית רומם, מנכ"ל שומרי משקל ישראל, מסרה: "המבוגרים נוטים לאכול סופגניה יחד עם ילדיהם בטענה כי הם לוקחים "רק ביס קטן", כי הרי הם מקפידים, מבלי לחשוב שאותו ביס שווה לכ-70 קלוריות ויותר תלוי בציפוי ובמילוי, שהן נקודה 1 (בשומרי משקל ותלוי בציפוי ובמילוי)".
לדבריה, הביס יכול להיות שווה לשתי מנות פרי, או מעדן דיאט או חטיף דגנים מיני. רומם מוסיפה, כי סופגניה אחת שווה לארוחה מלאה כמו סטייק פרגיות עם תפוח אדמה אפוי וסלט או מנת ספגטי ברוטב עגבניות. "מי שיאכל ארוחה ויקנח עם סופגניה כאילו אכל 2 ארוחות עיקריות מלאות. ותחשבו על זה בכל פעם שאתם מסתכלים על סופגניה.

תאריך:  02/12/2004   |   עודכן:  02/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
טוענים: מגל המינויים החדש במועצה עולה ניחוח של שיקולים פוליטיים; במהלך המינויים יש ניסיון בוטה להיפטר ממנכ"לית המועצה היוצאת, גלית אבישי
מירב לוי
זאת לאחר שהשר פורז הצליח להשיג מהאוצר תקציב של 3 מיליון ש"ח; השר היוצא החליט באופן חד צדדי על מועדי שעון הקית לשנת 2005
מיכאל דבורין
כך הודיעו היום השר לביטחון פנים ומפכ"ל המשטרה; האגף המאוחד ייקרא "האגף ללחימה בפשיעה" ובראשו יעמוד ניצב דודי כהן המשמש כיום כמפקד מחוז דרום
הדר פרבר
הנשיא האמריקני נאם לצדו של ראש הממשלה הקנדי פול מרטין בקנדה; "זה לא תמיד קל לישון ליד פיל", אמר בוש בנאומו בקנדה, "מאחורי המילים של פוליטיקאים וחוסר הסכמה לאומי... האנשים של שנינו הם המשפחה שלנו"; ראש ממשלת קנדה: "ארה"ב היא ידידתנו, בין אם אנחנו אוהבים את זה ובין אם לא"
ענבל אביב
את הדברים אמר במהלך פגישתו עם הנשיא קצב; בשיחה בין לארסן וקצב נדונו שני נושאים עיקריים: הבחירות הקרובות ברשות הפלשתינית והאפשרות לחידוש המשא ומתן עם סוריה; קצב נפגש גם עם שר החוץ הספרדי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il