X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"אם הפלשתינים לא ישיגו התקדמות בתקופת כהונתו של שרון, יקשה עליהם להשיג כל התקדמות בתהליך השלום", אומר נשיא מצרים; "שרון דורש רק דבר אחד: לשים קץ לפיצוצים"; מובארק מתנער מברגותי וקורא לתמוך באבו מאזן; בסיני - שלושה רחובות ע"ש השוטרים המצרים שנהרגו בתקרית הגבול
▪  ▪  ▪

נשיא מצרים, חוסני מובארק, 'מחבק' היום (2.12.04) את ראש הממשלה שרון ומעניק גיבוי מלא למהלכיו. "אם הפלשתינים לא ישיגו התקדמות בתקופת כהונתו שרון, יקשה עליהם להשיג כל התקדמות בתהליך השלום", אמר מובארק בטקס השקת נמל חדש בפורט סעיד.
"שרון מסוגל להתמיד בשלום ולהשיג פתרונות, אם הוא מעוניין בכך", ציין מובארק, "הוא אמר שהוא מוכן להטיב עם הפלשתינים, להקל עליהם בבחירות ולהביא להסרת המחסומים. הוא רק מבקש דבר אחד: לשים קץ לפיצוצים, כדי שיוכלו לעבוד יחד על בסיס איתן".
מובארק אף קרא לפלשתינים להתלכד סביב מועמד הפת"ח בבחירות, אבו מאזן, ומתח ביקורת על מרוואן ברגותי שהחליט למרות הכל לרוץ בבחירות ליו"ר הרשות בינואר.
דבריו נאמרים כיממה בלבד לאחר ביקורם של שר החוץ המצרי, אחמד אבו אל-ריט, וראש המודיעין, עומר סולימאן. אבו אל-ריט אמר אתמול עם חזרתו לקהיר, כי "הבחין "בחשיבה שונה אצל הישראלים". "ישראל גילתה גמישות רבה יותר בנכונותה להידבר על ההינתקות", הסביר.
ואולם, העיתון המצרי הרשמי "אל-אהראם" המשיך היום לגלות יחס אחר כלפי ישראל. בעמודו הראשי מפרסם העיתון ידיעה תחת הכותרת "ישראל מכחישה שהסכימה לשלם פיצויים למשפחות החיילים המצרים", ובסופה מופיע סימן קריאה. עיתון האופוזיציה המצרי "אל-וופד" יצא בהקשר זה בכותרת ענק בעמודו הראשי: "חוצפה ישראלית - ישראל מתנגדת לשלם פיצויים לקורבנות פשע רפיח".
בתוך כך, מועצת מחוז צפון סיני החליטה לקרוא את שלושת הרחובות הגדולים במחוז על שמם של שלושת השוטרים המצרים שנהרגו בתקרית הירי בשוגג בגבול ישראל-מצרים. ההמשלה המצרית הסכימה כזכור לפצות כל אחת ממשפחות ההרוגים בסכום העולה על 11 אלף דולר. שר החוץ המצרי, אחמד אבו אל-ריט, אמר אתמול במסיבת העיתונאים המשותפת עם שר החוץ סילבן שלום, כי "תוך יומיים-שלושה" תעביר ישראל לידי מצרים את תוצאות התחקיר בפרשה.
מצפה לשחרור ששת הסטודנטים המצרים
בקול ישראל דווח, כי הנשיא מובארק אמר, שהוא מצפה מישראל לשחרר בקרוב את ששת הסטודנטים המצרים שנעצרו לפני שלושה חודשים לאחר שניסו לבצע פיגועים בישראל. לדבריו, שר החוץ המצרי וראש המודיעין עומר סולימאן, העלו את הבקשה בפגישותיהם אתמול בישראל.
מקור מצרי אמר כבר לפני יומיים, כי הבקשה תועלה על-ידי המצרים במהלך הביקור. במשרד ראש הממשלה סירבו בשעתו להגיב לדיווח.
באמצע חודש ספטמבר הוגש נגד הששה כתב אישום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, לפיו הם תכננו גם לשדוד סניף בנק במצפה רמון ולממן בכספים פיגועים נוספים.

תאריך:  02/12/2004   |   עודכן:  02/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
כך עולה מדוח מיוחד של נציבות השוויון לאנשים עם מוגבלות; הדוח מתפרסם לרגל היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלות החל היום; רמת השכר הממוצעת שלהם - כ-11 ש"ח לשעה
נועם שרביט
אלוף חלוץ משיב לשופטים, שביקשו לדעת אם הדברים שיוחסו לו בעיתונות לאחר חיסול המחבל שחאדה נכונים, ומה עמדתו הערכית; "אם מישהו מהשותפים לאותו מבצע היה יודע מראש שאלה תהיינה התוצאות הטראגיות - המבצע לא היה מאושר"
גלית יצחק
סופגניה מכילה 450 קלוריות; כל ילד בישראל יאכל במהלך חג החנוכה 8 סופגניות, כלומר כל ילד יצרוך כ-3,456 קלוריות במהלך החג; כך נמסר מ"שומרי משקל"
אלונה קורן
טוענים: מגל המינויים החדש במועצה עולה ניחוח של שיקולים פוליטיים; במהלך המינויים יש ניסיון בוטה להיפטר ממנכ"לית המועצה היוצאת, גלית אבישי
מירב לוי
זאת לאחר שהשר פורז הצליח להשיג מהאוצר תקציב של 3 מיליון ש"ח; השר היוצא החליט באופן חד צדדי על מועדי שעון הקית לשנת 2005
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il