X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היקף העסקה הוא כ-13 מיליון דולר; במכרז התמודדו חברות כגון: Global Services IBM ו-EDS; הפרויקט כולל הקמת המערכת למחשוב משאבי הארגון במדינות בהן יש פעילות של מגזר מוצרים תעשייתיים בארה"ב, אירופה, המזרח הרחוק וישראל
▪  ▪  ▪

חברת נס טכנולוגיות הודיעה היום (ו', 3.12.04) כי זכתה במכרז של "כיל מוצרים תעשייתיים" להקמה ותפעול של מערכת מחשוב גלובלית.
הפרויקט מבוסס על מערכת מחשוב למשאבי הארגון של SAP. המערכת תופעל במודל משותף של co-Sourcing. היקף הפרויקט נאמד בכ-13 מיליון דולר. החברות הנוספות שהתמודדו במכרז הן IBM Global Services ו-EDS.
הפרויקט כולל הקמה ותפעול מערכת Business Suite למחשוב משאבי הארגון כולל הקמת המערכת ופריסתה (Rollout) בארה"ב, אירופה, המזרח הרחוק וישראל. חברת הייעוץ הבינ"ל Accenture תשמש כקבלן משנה של נס להקמת המערכת.
הפרויקט כולל שני שלבים, השלב הראשון של הקמת המערכת יימשך כשנה ולאחר מכן תחזוקה משותפת במודל Co-Sourcing למשך מספר שנים. המערכת תשרת כ-800 משתמשים של מגזר מוצרים תעשייתים.
כיל מוצרים תעשייתיים (ICL) בחרה במערכת my SAP Business Suite לתמיכה בכלל מערכות הארגון וביניהם מערכת לניהול שרשרת האספקה, כספים ובקרה, ניהול רכש ומלאי, ייצור ואבטחת איכות, מכירות ומשאבי אנוש.
לדברי יוסי שחר, מנכ"ל כיל מוצרים תעשייתים, "הבחירה בנס טכנולוגיות ובפתרונות SAP תאפשר לנו קפיצת מדרגה בכל מערך המחשוב של החברה. המעבר למערכת אינטגרטיבית גלובלית מתקדמת, יסייע בכל הניהול השוטף והיומיומי ובנוסף יתרום לתכנון המהלכים העתידיים ויישומם לרוחב הארגון בכלל הפעילויות.
השימוש במערכות SAP ויישום של תהליכים אחידים יאפשר לארגון לשפר את תהליכי הניהול והבקרה בארגון".
לדברי רביב צולר, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות "זהו פרויקט רחב היקף המבטא את היכולות המשולבות שמציעה נס בשני מישורים. בתחום פתרונות SAP מדובר ביכולת לתת מענה כולל לצרכי המחשוב של הארגון ובכך לתמוך בהתפתחות העסקים של חברה גלובלית בפריסה בכלל אתריה בעולם, תוך התבססות על בסיס מחשובי משותף. בתחום של Co-Soursing אנו נפעל בפרויקט זה במודל משותף שנבנה על מנת לענות על צרכי כיל מוצרים תעשיתיים ומשלב בין היכולות".

תאריך:  03/12/2004   |   עודכן:  03/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
עשרות מפגינים מהימין צרו על ביתו של רב פיקוד המרכז במצפה יריחו, ומחו על איגרת שהוציא לקצינים בפיקוד; זה כתב באיגרת, כי סירוב פקודה הוא מושג שלא יישמע בצה"ל; בכיר ברבנות הצבאית: "מעשה בלתי ראוי"
עומר שיקלר
במידה והבחירות היו מתקיימות היום הליכוד היה שומר על כוחו והעבודה מתחזקת; הקואליציה המועדפת על 52% מהציבור כוללת את הליכוד, העבודה ויהדות התורה - ללא ש"ס
עומר שיקלר
בעקבות סופת הטייפון נמשכים השטפונות ומפולות הבוץ; אזורים שלמים נותקו עקב היסחפות תשתיות; פעולות חילוץ וסיוע ניתן בעזרת מסוקים
גל ברגר
הסקר הוזמן במסגרת מיני-סדרה חדשה שתשודר ב-BBC; הסדרה, בת ששה פרקים, כוללת כ-100 עדויות של ניצולי שואה ופושעי מלחמה, ותשודר לציון 60 שנה לשחרור המחנה; יוצר הסדרה: "מדובר באתר הרצח ההמוני הגדול בהיסטוריה - ועדיין יש אנשים שזה לא אומר עבורם דבר"
עומר שיקלר
כוחות כיבוי אש והצלה רבים פועלים במקום; העובדים חולצו ללא פגע; תושבי הסביבה נקראו להסתגר בבתיהם; קיים חשש לקריסת המבנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il