X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מגוון מוצרים של דבש הדבורים עצר גידולים מלהתפשט ולגדול בניסויים שנעשו בעכברים; מסייעים למערכת החיסונית להלחם בהתפתחות הגידולים
▪  ▪  ▪

דבש ומזון מלכות הופכים לחלק ממחסן הנשק במלחמה נגד הסרטן, כך קובעים חוקרים.
צוות מאוניברסיטת זאגרב שבקרואטיה גילה, כי מגוון מוצרים של דבש הדבורים עצר גידולים מלהתפשט ולגדול בניסויים שנעשו בעכברים. את ממצאי המחקר פרסמו בעיתון 'מדע המזון והחקלאות' כשהם מדגישים כי גם אנשים הסובלים מסרטן יכולים להנות מיתרונות הדבש.
יחד עם זאת הדגישו כי יש לשקול את צריכת המוצרים יחד עם טיפול כימותרפי ולא במקום.
החוקרים בדקו את היתרונות הפוטנציאליים של ארס הדבורים ושל הדבש. כמו-כן בדקו רכיבים הנמצאים בפרופוליס, או 'דבק הדבורים' - מרכיב דמוי שרף המשמש לבניית חלת הדבש. מרכיב נוסף אותו בדקו היה מזון המלכות המופרש מבלוטות הרוק של הדבורים הפועלות - ומשמש כמזון לזחלים הצעירים.
הגידולים נוצרו בעכברים על-ידי הזרקה של תאי סרטן, וכל תוצרת של דבורה ניתנה לעכברים שונים קודם לכן, באותו זמן, או לאחר מכן.
מהניסוי למדו החוקרים כי צריכה של דבש דרך הפה דיכאה את התפתחות הגידולים כשניתנה לפני הזרקת תאי הסרטן - למרות שאם ניתנה לאחר מכן גרמה להתפתחות של סרטן משני. הזרקה של מזון מלכות לעכברים במקביל להזרקת תאי סרטן הפחיתה באופן משמעותי את התפשטות הסרטן. ולבסוף, הזרקה של ארס דבורים לגידול הובילה להתכווצותו.
כשפרופוליס או חומצת קפאיס - כימיקל הנמצא בפרופוליס, הוזרקו, ראו החוקרים ירידה משמעותית בגדילה של גידולים תת עוריים ועלייה בתקופת ההשרדות של העכברים. לדברי החוקרים לא ברור עדיין כיצד מוצרי הדבורים משפיעים על תאי הסרטן.
לדעתם יתכן והם גורמים למוות של תאים ('התאבדות' תאים) או שהם בעלי השפעה מיידית בשל הרעל שהם מכילים, או בכל שהם מסייעים למערכת החיסונית להלחם בהתפתחות הגידולים.
צוות החוקרים דיווח כי המחקר מראה כי מוצרים של דבש דבורים יכולים להיות כלי שימושי בפיקוח על התפשטות גידולים. צריכה של מוצרים אלו יכולה להיות יתרון במלחמה בסרטן ובמניעת גרורות.

תאריך:  05/12/2004   |   עודכן:  05/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
קצב נולד באירן ועלה לארץ כשהיה בן חמש; נבחר לתפקידו כנשיא המדינה בשנת 2000 כשהתמודד על התפקיד מול שמעון פרס
ענבל אביב
מצבה של הצעירה, בת 24 מיבנה, מוגדר יציב; ישראלית נוספת, בת 27 מאבן יהודה, התאוששה בכוחות עצמה מסחרחרת גבהים קשה בהימלאיה
גל ברגר
מאז נובמבר 1996 הוחזק עזאם, דרוזי מהכפר מראר שבגליל, בכלא המצרי; הוא הורשע בריגול לטובת ישראל, אך המדינה הכחישה כי פעל מטעמה; תמורת עזאם שחררה ישראל 6 סטודנטים שנעצרו לאחר שחדרו לשטח ישראל במטרה לבצע פיגועים; בפגישה עם שרון אמר: "תודה לראש הממשלה הגיבור אריאל שרון ולשר דני נוה, האח שדאג לי מאוד מאוד כל שנות המאסר שלי"
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
כך עולה מדוח שפרסמה קבוצת פעילים היוצאת בקמפיין נגד עונש המוות; סינים מוצאים להורג על פשעים מגוונים, מרצח ואונס ועד הונאת-מסים, גניבות ועוד פשעים - לא בהכרח אלימים; בסרי-לנקה מחדשים את עונש המוות
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
גילויי אנטישמיות עולים הרבה מעל לממוצע, כך עולה מדוח של ארגון המייצג את היהודים במדינה; מחוץ לפרלמנט בטזמניה שרפו אנטישמים את הדשא בצורת "להרוג את היהודים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il