X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך החליטה מועצת הרשות השנייה בישיבתה כוועדת המכרזים; בכך אישררה המועצה את החלטתה הקודמת לפיה ייאסר על סוכן פרסום, סוכן של מבצע ועל בעל שליטה בסוכן פרסום או סוכן של מבצע, להיות בעלי שליטה בזכיין
▪  ▪  ▪

מועצת הרשות השנייה בישיבתה כועדת המכרזים שבה ודנה (ה'-2.12.04), בסוגיית אחזקות בזכיין של סוכן פרסום, סוכן של מבצע ובעל מניות בסוכן פרסום ובסוכן של מבצע.
המועצה החליטה לאשרר את החלטתה הקודמת לפיה ייאסר על סוכן פרסום, סוכן של מבצע ועל בעל שליטה בסוכן פרסום או סוכן של מבצע, להיות בעלי שליטה בזכיין.
כמו כן קבעה המועצה, כי הרשות תבחן את האפשרות לקבוע הנחיות אשר ימנעו ניגוד עניינים בין בעלי המניות בזכיין, בין פעילות הזכיין בערוץ לבין פעילות הערוץ, בין היתר בתחומים של גילוי מידע מסחרי של מתחרים.
לדעת המועצה מצב זה של ניגוד עניינים עלול במקרים מסוימים לפגוע בהפרדה הנדרשת בין תוכן לפרסום ולעיתים אף להפריע לפעילות הערוץ עצמו שכן משרדי פרסום מתחרים יחששו לעבוד עימו. המועצה מדגישה כי החלטה זו מאזנת באופן סביר מצב זה ומבטיחה יציבות ניהולית, תוכנית ומסחרית שתאפשר למנהלי הערוצים והעורכים הראשיים לפעול ללא מכשולים.
מנשה סמירה, יו"ר מועצת הרשות השנייה: "אנו ערים לרגישות שיכולה להיווצר במקרה של רכישת מניות זכיין בידי בעל מניות במשרד פרסום. לכן, יש צורך לבחון את האפשרות לקבוע הנחיות שימנעו ניגוד עניינים בין בעלי המניות בזכיין לבין פעילות הערוץ".
הוא הוסיף, "מכיוון שהחוק לא מונע זאת באופן חד משמעי- יש צורך לגבש כללים וסייגים, שיסדירו הפרדה מוחלטת בין בעל מניות בזכיין - לבין פעילות בערוץ היכולה להביא לניגוד עניינים, זאת כדי למנוע זליגת מידע, לשמור על סודות מסחריים ולהגן על עצמאות הזכיין".

תאריך:  05/12/2004   |   עודכן:  05/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מגוון מוצרים של דבש הדבורים עצר גידולים מלהתפשט ולגדול בניסויים שנעשו בעכברים; מסייעים למערכת החיסונית להלחם בהתפתחות הגידולים
יפעת גדות
קצב נולד באירן ועלה לארץ כשהיה בן חמש; נבחר לתפקידו כנשיא המדינה בשנת 2000 כשהתמודד על התפקיד מול שמעון פרס
ענבל אביב
מצבה של הצעירה, בת 24 מיבנה, מוגדר יציב; ישראלית נוספת, בת 27 מאבן יהודה, התאוששה בכוחות עצמה מסחרחרת גבהים קשה בהימלאיה
גל ברגר
מאז נובמבר 1996 הוחזק עזאם, דרוזי מהכפר מראר שבגליל, בכלא המצרי; הוא הורשע בריגול לטובת ישראל, אך המדינה הכחישה כי פעל מטעמה; תמורת עזאם שחררה ישראל 6 סטודנטים שנעצרו לאחר שחדרו לשטח ישראל במטרה לבצע פיגועים; בפגישה עם שרון אמר: "תודה לראש הממשלה הגיבור אריאל שרון ולשר דני נוה, האח שדאג לי מאוד מאוד כל שנות המאסר שלי"
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
כך עולה מדוח שפרסמה קבוצת פעילים היוצאת בקמפיין נגד עונש המוות; סינים מוצאים להורג על פשעים מגוונים, מרצח ואונס ועד הונאת-מסים, גניבות ועוד פשעים - לא בהכרח אלימים; בסרי-לנקה מחדשים את עונש המוות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il