X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רושמת רווח נקי של כ-30 מיליון ש"ח מתחילת השנה; הנשיא אורי שנער: בשנת 2005 תמשיך קשת להגדיל את השקעותיה ותשיק למעלה מ-10 תוכניות חדשות"
▪  ▪  ▪

רווח שיא לזכיינית ערוץ 2 'קשת' ברבעון השלישי. החברה מדווחת על רווח נקי של 6.7 מיליון ש"ח ברבעון, ורווח מצטבר מתחילת השנה בסך 29 מיליון ש"ח. מדובר בזינוק של 93% ברווח הנקי של 'קשת' בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, שהסתכם ב-15 מיליון ש"ח.
הכנסותיה של 'קשת' ברבעון מסתכמות בכ-70 מיליון ש"ח על שני ימי שידור. בכך היא רושמת הישג לעומת 'רשת', שלה היו שלושה ימי שידור ברבעון והכנסותיה הסתכמו ב-63 מיליון ש"ח. 'רשת' רשמה רווח של כ-10 מיליון ש"ח מתחילת השנה וכ-3 מיליון מהם ברבעון החולף.
'קשת' מובילה גם על 'טלעד', שרשמה רווח של 8 מיליון ש"ח בלבד מתחילת השנה, מחציתו ברבעון החולף. רבעון זה נחשב אצל שלוש הזכייניות גם יחד לרבעון משופר.
הכנסותיה הגבוהות של 'קשת' והפערים אותם היא רושמת לעומת מתחרותיה, נובעות בעיקר מפרוייקטים מיוחדים אותם יזמה כמו תכנית "כוכב נולד", שהניבה הכנסות שיא לדקת פרסום והן ממכירת חסויות לאירוע.
רווחי 'קשת' ממשיכים למצב אותה כאחת המועמדות הפייבוריטיות לזכיה במכרז המתחדש על ערוץ 2 נוכח האיתנות הפיננסית, תמהיל השידורים ותוצאות הניהול המוצלח של אבי ניר, כמנכ"ל ואורי שנער, כנשיא החברה.
נשיא 'קשת', אורי שנער, אמר כי "ברבעון השלישי השקיעה קשת בלוח השידורים כ-20% יותר מהרבעון המקביל אשתקד ויחד עם זאת הצליחה להניב הכנסות גבוהות, כאלה המאפשרות את המשך תנופת הפיתוח והיצירה. בשנת 2005 תמשיך קשת להגדיל את השקעותיה ועתידה להשיק למעלה מ-10 תוכניות חדשות".
אבי ניר, מנכ"ל 'קשת', אמר כי "תוצאות הרבעון, כמו גם תוצאות תשעת החודשים החולפים, מעידות על הפער בהובלה הנובע מיכולתה של קשת לפנות למכנה המשותף הגבוה ולהביא לערוץ 2 קהלים נוספים אשר בדרך כלל ממעטים לצפות בו. הישג נוסף המוכיח את התפיסה של תמהיל שידורים רב ז'אנרי הוא הצבת תוכניות האקטואליה והדוקומנטרי בראש טבלת הצפייה".

תאריך:  05/12/2004   |   עודכן:  05/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
שר הפנים המפוטר החליט להיענות לדרישתה של האגודה לזכויות האזרח, ולהעניק מעמד תושבות קבע לילדיהם של מהגרי עבודה, אשר נולדו או גדלו בישראל
מירב לוי
נתונים אלו הוצגו בכנס לרגל הצגת המודל הכלכלי האירי ויישומו בתחום התיירות בישראל; מנכ"ל התאחדות המלונות: יישום המודל הכלכלי האירי לתיירות יאפשר תוספת של 20 אלף מקומות עבודה ב-2005
גל ברגר
"המטרה היא להגיע לנקודה הזו עם כמה שפחות אבידות - זה צו הקוראן", מסביר מחמוד א-זהאר, בכיר החמאס בעזה; מדגיש: 'הודנא' לא עומדת כעת על הפרק; המועמד האיסלמי היחיד בבחירות ברשות קורא לפלגים האיסלמיים לשקול מחדש עניין החרמת הבחירות
מיכאל דבורין
זו העמדה שאימצה ועדת הפנים של הכנסת בהתאם להמלצת לשכת עורכי הדין; בישיבת הוועדה נידונה הצעת חוק ממשלתית לתכנון ובניה, שמטרתה לשנות את סכום האגרות המשולמות לאוצר המדינה בהגשת עררים על-ידי אזרחים נגד החלטות המדינה להפקיע קרקעות לצרכיה
אלונה קורן
פרץ: למדתי מקרוב מהם הגורמים שאפשרו לאירלנד להפוך למדינה עם משק מתפתח לאחר שנים של עוני ופיגור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il