X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית המשפט המחוזי בתל אביב הורה בסוף השבוע להפסיק את העבודות בחוף עד לדיון; הירוקים טוענים, כי עקב העבודות נפגעה הסביבה החופית וכי לא הושגו האישורים המתאימים לעבודות; דובר איגוד ערים דן אמר ל-Nfc בתגובה: "הכל בתיאום, כדאי לפעול מהר"
▪  ▪  ▪

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, יהודה זפט, ידון ביום שלישי הקרוב (7.12.04) בבקשת הירוקים והחברה להגנת הטבע לעצור את המשך העבודות למיגון צינורות הביוב התת-קרקעיים בחוף הילטון, עקב הפגיעה בסביבה החופית ועקב היעדר אישורים מתאימים.
כזכור, הופסקו העבודות המוגדרות כעבודות חירום ביום ה' האחרון, בעקבות צו שהוציא בית המשפט בנושא. תוקפו של הצו הוארך מאז, עד להתקיימות הדיון בפני השופט זפט ביום שלישי. הסיבה לביצוע העבודות הדחופות היא הסכנה שזיהה איגוד ערים דן, בכך שצינורות הביוב המצויים מתחת לטיילת עלולים לקרוס עקב קרבת גלי הים אליהם.
הירוקים והחברה להגנת הטבע טענו, כי הפגיעה הסביבתית שיצרו העבודות היא מוגזמת וכי אין הצדקה לפגיעה העולה על הנדרש בחוף. דובר איגוד ערים דן לביוב, אמנון ליברמן, אמר הערב ל-Nfc כי הציוד נמצא על סף קריסה וככל שבית המשפט יתמהמה יותר עם מתן ההיתר להמשיך בעבודות, כך יגדל הסיכוי שהקריסה אכן תתרחש.
"אין לנו הרבה ימים לפעול, וצריך לנצל את מזג האוויר הנוח לביצוע העבודות ההכרחיות", אמר ליברמן והוסיף, כי האיגוד פועל בהתאם לסיכום שהושג עם עיריית תל אביב וכי אין כל סיבה מהותית לעצירת העבודות.

תאריך:  05/12/2004   |   עודכן:  05/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
זו היתה דרשה מתונה ומאופקת, שכאילו נכתבה מראש כדי להסב נחת לגורמים בירושלים; דרשה המשלבת קריאה להתרחק מהאלימות והקיצוניות, לצד תביעה לנהוג סובלנות עם ה'אחר'; הטלוויזיה הפלשתינית משנה כיוון?
אורלי ממן
רושמת רווח נקי של כ-30 מיליון ש"ח מתחילת השנה; הנשיא אורי שנער: בשנת 2005 תמשיך קשת להגדיל את השקעותיה ותשיק למעלה מ-10 תוכניות חדשות"
מיכאל דבורין
שר הפנים המפוטר החליט להיענות לדרישתה של האגודה לזכויות האזרח, ולהעניק מעמד תושבות קבע לילדיהם של מהגרי עבודה, אשר נולדו או גדלו בישראל
מירב לוי
נתונים אלו הוצגו בכנס לרגל הצגת המודל הכלכלי האירי ויישומו בתחום התיירות בישראל; מנכ"ל התאחדות המלונות: יישום המודל הכלכלי האירי לתיירות יאפשר תוספת של 20 אלף מקומות עבודה ב-2005
גל ברגר
"המטרה היא להגיע לנקודה הזו עם כמה שפחות אבידות - זה צו הקוראן", מסביר מחמוד א-זהאר, בכיר החמאס בעזה; מדגיש: 'הודנא' לא עומדת כעת על הפרק; המועמד האיסלמי היחיד בבחירות ברשות קורא לפלגים האיסלמיים לשקול מחדש עניין החרמת הבחירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il