X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זאת, עקב הוראה של בעל השליטה ברשת שופרסל, נוחי דנקנר; כ-400 קופאיות בכ-10 סניפי יוניברס משרתות את הלקוחות בעמידה
▪  ▪  ▪

מנכ"ל שופרסל, אפי רוזנהויז, הודיע הבוקר (ב', 6.12.04) לחברי צוות המו"מ מטעם העובדים, בראשות יו"ר ועד העובדים, אריאלה סיסו, כי הנהלת שופרסל, על פי הנחיית הבעלים, נוחי דנקנר, מתכוונת לחסל את תופעת הקופאיות העומדות בתת הרשת יוניברס.
כ-1500 עובדי יוניברס הצטרפו לשופרסל לפני כחמש שנים, בהסכם קיבוצי מיוחד. כ-400 קופאיות בכ-10 סניפי יוניברס עדיין משרתות את הלקוחות בעמידה. זאת, כאשר הרוב המוחלט של הקופאיות המועסקות בשופרסל ובמותגים האחרים של הרשת - משרתות את הלקוחות בישיבה.
בחודשים האחרונים קיבלה אריאלה סיסו תלונות מקופאיות על כך שהעבודה בעמידה מכבידה מאוד עליהן, והן הפצירו בה שתעשה הכל על מנת לחסל את התופעה. עד לקבלת תלונות אלה בוועד העובדים לא ייחסו חשיבות לתופעה, מאחר והעובדים השלימו עם תנאי העסקה אלה.
לפני למעלה מחודש הכריז ועד העובדים בשופרסל סכסוך עבודה ברשת, בן השאר, בגין תנאי העסקה נחותים של העובדים. הצדדים הגיעו לפסק זמן ביניהם לפני כשלושה שבועות, ואף נחתם הסכם הבנות, שתוקפו אמור לפוג בסוף דצמבר.
עד אז, ועד העובדים התחייב שלא לנקוט עיצומים או השבתה. הנהלת הרשת, מצידה, הבטיחה לשפר את תנאי העסקת העובדים, ואף מינתה ועדה מיוחדת מטעם ההנהלה, בראשות סמנכ"ל התפעול בשופרסל, לנושא זה.
למרות המאבק המתוקשר שניהלה ההסתדרות נגד הנהלת הסופרפארם בגין העסקת קופאיות בעמידה, עובדי שופרסל החליטו שלא להצטרף למאבק זה, מתוך תקווה שהנהלת השופרסל תעמוד בהבטחתה.
בסמינר שקיימה חטיבת המסחר בהסתדרות המעו"ף בשבוע שעבר בים המלח, החליטו שלושת ראשי הוועדים של רשתות השיווק הגדולות בארץ: קואופ הריבוע הכחול, קלאבמרקט ושופרסל - להקים פורום משותף של נציגי עובדים.
סיסו: "אין לנו כל כוונה להסתפק בהעמדת דרגשים לקופאיות, כמו בסופרפארם. אנו נחסל את התופעה המבישה הזאת לחלוטין".
לנהל את המו"מ בעמידה
ואכן, במהלך הסמינר בים המלח, עפ"י רעיון שהגה יורם ארנשטיין, מזכיר חטיבת המסחר בהסתדרות המעו"ף, ועד העובדים בשופרסל החליט לנהל את המו"מ של נציגי ההנהלה בעמידה, כאות הזדהות עם הקופאיות העומדות ברשת.
אתמול התקיימה ישיבה מול נציגי ההנהלה בנוגע לתנאי העסקת העובדים. חברי הוועד, בראשות אריאלה סיסו התייצבו לישיבה והודיעו כי ינהלו אותה בעמידה. סמנכ"ל התפעול ברשת הודיע כי בתנאים אלה אין טעם לקיים את הישיבה והיא פוזרה.
הבוקר התייצבו חברי הוועד לישיבת מו"מ אחרת בנוגע לחתימה על הסכם קיבוצי חדש ברשת. לישיבה התייצבו גם יורם ארנשטיין, ויועץ הוועד, יעקב זלוטניק. נציגי העובדים נשאו על צווארם שלטים בהם נאמר: "אני קופאית ביוניברס".
אריאלה סיסו אמרה בפתח הישיבה למנכ"ל, אפי רוזנהוייז, כי בכוונת הצוות, המיצג את העובדים, לעמוד במשך כל המו"מ.
מנכ"ל שופרסל הפתיע את העובדים, הקריא מסמך כתוב, בו נאמר כי ההנהלה מתחייבת לחסל את תופעת הקופאיות בשופרסל תוך שלושה חודשים. אריאלה סיסו: "אני שמחה שהצלחנו להרים את המורל ולשפר מאוד את תנאי העסקה של הקופאיות שלנו. אני מבקשת להודות לבעלים, נוחי דנקנר, ולמנכ"ל, אפי רוזנהויז, שנענו להפצרותי בנושא כאוב זה".

תאריך:  06/12/2004   |   עודכן:  06/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
בנו גיטר נפטר בגיל 85; התמסר במשך שנים לקידום מוסדות ההשכלה הגבוהה בארץ, מוסדות תרבות ואמנות, בתי חולים, בתי אבות ומרכזים קהילתיים
נועם שרביט
אל"מ (במיל.) ד"ר זאב דרורי, רביב דרוקר וגולן יוכפז ישלמו את הסכום מכיסם, בעקבות תחקיר שיקרי שפרסמו בשנת 99'; גלי צה"ל לא תשלם את הפיצוי עבורם, משום שהמדינה חסינה מתביעות נזיקין; פסק הדין ניתן על דרך הפשרה
רנית נחום-הלוי
כך אישרה ועדת הכלכלה של הכנסת; יתווספו עבירות נוספות המאפשרות השבתת רכבים בהן: נהיגה תחת שכרות, השפעת סמים, הפקרת נפגע אחרי תאונה ועוד
אלונה קורן
HSBC ו-Jacobs Consultancy ילוו את המדינה בתהליך פיצול והפרטת בתי הזיקוק
מירב לוי
המשט (Med Red Rally) יצא לדרכו בתחילת חודש מרס 2005 מהמרינה בתל אביב; מסלולו - חציית תעלת סואץ, עצירה במצרים, מעבר דרך שארם לאילת, ומשם לעקבה ושוב לאילת; ייחודו - שיתוף הפעולה בין המרינות בים התיכון ובים האדום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il