X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פעילות הערוץ תהיה תחת המותג: 972
▪  ▪  ▪

קבוצת ערוץ המוסיקה הישראלי, המתמודדת במכרז להקמת ערוץ ייעודי של מוסיקה ישראלית וים תיכונית, השלימה את היערכותה השיווקית לקראת הגשת המכרז. במסגרת היערכות זו נבנה בחודשים האחרונים, בליווי חברת המיתוג YYY, המותג 972, אשר ישמש כמטריית הפעליות לכל השידורים בערוץ.
הקבוצה חושפת עתה לראשונה את השם והלוגו אשר ישמשו אותה במידה ותזכה במכרז והערוץ יעלה לאוויר. במרכז הלוגו מוצבת הקידומת הבינלאומית של ישראל, 972. השימוש בסימן הזיהוי הבינלאומי מבליט את ייחודה של המוסיקה הישראלית והים תיכונית, הבקשר הבינלאומי.
הספרות 972 נשענות על צורה המסמלת איקווילייזר, כלי ליצירת מוזיקה. השימוש בכלי נגינה מסמל את הערוץ עצמו ככלי ליצירת חוויה מוזיקלית.
דרי רכטר-שי, אשר הובילה את מהלך המיתוג בסיוע חברת YYY, מסרה, כי הכוונה בבחירת השם היתה לציין את המוסיקה הישראלית והים תיכונית כמזוהה ומובחנת בהקשר הבינלאומי. היא הוסיפה, כי על-רקע ההיצע הרב של מאות ערוצי טלוויזיה בינלאומי, 972 הוא צירוף מוכר, זכיר ובעל משמעות.
הלוגו החדש מאופיין בדינמיות, התחדשות ושינוי מתמיד, אשר הם חלק מערכי המותג של ערוץ המוסיקה הישראלי.
הלוגו הוא מודלרי והצבעוניות שבו וקצב התנועה של האקווילייזר, משתנים בהתאם לסגנון התוכנית או הסגנון המוזיקלי שישודרו. "אם יש דבר אחד עקבי במוזיקה, זה השינוי שלה בקצב, בעצמה ובסגנון.
השפה הטלוויזיונית של ערוץ המוסיקה הישראלי חייבת להתאים לכך, ועל כן בחרנו בלוגו שיוכל להוות חלק אינטגרלי מהאווירה המוסיקלית בכל הגוונים והסגנונות", אמרה רכטר-שי.
על קבוצת ערוץ המוסיקה הישראלי
קבוצת ערוץ המוסיקה הישראלי, בראשות המפיק חיים סלוצקי והעיתונאי גדי סוקניק, השלימה לאחרונה את היערכותה לקראת הגשת הצעתה לוועדת המכרזים, היערכות אשר נמשכה כשנתיים. הקבוצה מתמודדת על קבלת רישיון מיוחד למשרד ערוץ ייעודי של מוסיקה ישראלית וים תיכונית. זאת במסגרת מכרז אשר פרסמה המועצה לשידורי כבלים ולווין.
בראש הקבוצה עומד איל העסקים הישראלי עזרא הראל. עוד בין בעלי המניות, האלוף במיל. יוסי פלד, יהודה טלית (טלית הפקות), טמירה ירדני (טדי הפקות), דרי רכטר-שי, עו"ד חיים סאמט, רו"ח יוסי שחק, שלמה ארצי וערוץ המוסיקה האירופאי MTV.
כאמור, את ההערכות למכרז ניהל בוריס קז, לשעבר סגן נשיא M.T.V אירופה ומקים ערוץ MTV ברוסיה. קז ישמש סמנכ"ל השיווק של הקבוצה. לקז ניסיון רב בהקמה וניהול של ערוצי M.T.V בארצות שונות בעולם, והוא משמש איש קשר מרכזי בין הקבוצה לבין M.T.V, אשר מחזיקה ב-5% ממניות הקבוצה. MTV תעמיד לרשות הקבוצה את הידע והניסיון שלה בניהול ובהקמה של ערוצי מוסיקה ייעודיים בכל העולם.

תאריך:  24/02/2002   |   עודכן:  24/02/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il