X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ביהמ"ש לעניינים מינהליים המליץ לחמישה אזרחים שעתרו נגד עיריות ר"ג, ת"א, פ"ת והרצליה, למחוק את עתירתם; העיריות טענו, כי מירוץ ההתיישנות מתחיל מחדש כל עוד הן שולחות תזכורת מידי 3 שנים לפחות
▪  ▪  ▪

בית המשפט המחוזי בתל אביב, בשבתו כבית משפט לעניינים מינהליים, דחה את העתירה המינהלית שהגישו חמישה אזרחים נגד עיריות רמת גן, הרצליה, תל אביב ופתח תקוה, בנושא גביית קנסות בגין דוחות חניה שקיבלו לפני כמה שנים.
העותרים טענו בעתירתם, כי יש לבטל את דוחות החניה שנרשמו נגדם בגין עבירות חניה שביצעו בשנים 1995 עד 2000, משום שחלפה לגביהם תקופת ההתיישנות. לדבריהם, העיריות השונות לא המציאו להם העתק של הדוח המקורי, אותם הם לא שמרו בעצמם בשל חלוף הזמן הרב, ולכן יש בכך כדי למנוע מהם את היכולת לבדוק את אמינות הדוחות ולהתגונן בפניהם.
עיריות רמת גן והרצליה, אשר יוצגו על-ידי עו"ד איציק וייסמן, טענו כי יש לדחות את העתירה על הסף בשל חוסר סמכות ושיהוי של העותרים. עוד טענו, כי קנסות חניה אינם מתיישנים לעולם כל עוד העיריה שולחת מכתב התראה לחייב בפרקי זמן שאינם עולים על שלוש שנים.
לאחר שני דיונים בעתירה, החליטו העותרים למחוק את העתירה ככל שהיא נוגעת לעיריית תל אביב. בתום דיון מקדמי שקיים השופט אברהם טל, ולאחר שעיין בכתבי הטענות שהגישו כל הצדדים, הוא הציע לעותרים למחוק את העתירה גם ביחס לעיריות האחרות. העותרים הסכימו, בתנאי שלא יחוייבו בהוצאות המשפט, אולם העיריות התנגדו לכך וטענו כי כבר התקיימו שני דיונים בעתירה.
לבסוף, החליט השופט טל לחייב את העותרים לשלם הוצאות משפט בסך כולל של 15,000 ש"ח לעיריות רמת גן, הרצליה ופתח תקוה.
עת"מ 2521/04 עופר ידין ואח' נ' עיריית רמת גן, עיריית הרצליה ואח'

תאריך:  06/12/2004   |   עודכן:  07/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
בלחץ העתירה לבג"צ, הודיע הערוץ הציבורי כי ישדר את קבוצת הנשים הבכירה של ישראל בכדורסל, החל משלב רבע הגמר האזורי, שיחל באמצע חודש ינואר הקרוב; השופטים קבעו, כי "מתכונת זו תישמר על דרך העיקרון גם בשנים הבאות"
גל ברגר
ארגון 'בצלם' מפרסם היום עדויות קשות על פעילות כוח של יחידת העלית בסוף השבוע בג'נין; לפי תחקיר הארגון, הכוח ירה למוות במבוקש פצוע לאחר שנשקו כבר נלקח ממנו; בצה"ל מינו צוות מיוחד לבדיקת נסיבות האירוע
עומר שיקלר
אמר את הדברים בוועידת ישראל לעסקים בתל אביב; הדגיש כי עזיבת עזה היא דבר הכרחי; "רק ממשלה יציבה תוכל לבצע את ההינתקות ולממש את הרפורמות הכלכליות"; הדגיש כי יפעל להקמת קואליציה עם העבודה והמפלגות הדתיות; "בשנת 2005 נקצור את הפירות"
נועם שרביט
שחר דביר-זליגר הורשע גם בשמירת לבנות החבלה אותן נתבקש להעביר לאיציק פס ומתי שבו; השופט: ניכר בו כי מאז שנעצר, הביע חרטה על מעשיו ואף עזר בסיכול פיגועים נוספים; "הפעילות הטרוריסטית מבית אף פוגעת בתדמיתה של המדינה הנלחמת בטרור הפלשתיני המכה בנו חללים"
מיכאל דבורין
בשבוע שעבר קפצה חברתו בת ה-14 של הנער אל מותה; הנער הואשם בגרימת מוות ברשלנות ושיבוש הליכי משפט; מכתב האישום עולה כי הנער ידע על כוונות הנערה אך לא עשה דבר כדי לעצור אותה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il