X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לקראת תחילת הדיונים בוועדה על ההנתקות:

יו"ר ועדת הכספים סייר ביישובי גוש קטיף

ח"כ אברהם הירשזון התומך בתוכנית ההינתקות ונחשב למקורבו של ראש הממשלה, נענה להזמנתם של ח"כ צבי הנדל ואנשי ציבור נוספים מגוש קטיף וירד לשטח על-מנת להיפגש עמם; מחר תתחיל ועדת הכספים לדון בהיבטים התקציביים של ההינתקות
▪  ▪  ▪

יו"ר ועדת הכספים של הכנסת, ח"כ אברהם הירשזון, סייר היום (ג', 7.12.04) ביישובי גוש קטיף, וזאת בטרם יחלו הדיונים בוועדה על תוכנית ההינתקות מחבל עזה.
הדיונים צפויים להתחיל מחר בשעות הצהריים (12:00). הסיור היום התקיים בעקבות בקשתו של ח"כ צבי הנדל (האיחוד הלאומי) ובמהלכו התקיימה פגישה עם ראש המועצה האזורית חוף עזה, אבנר שמעוני, ואישי ציבור נוספים מהאזור.
בהקשר זה אמר היום הירשזון כי "נעניתי לבקשתו של ח"כ הנדל, לקיים יחדיו סיור ביישובים, לשוחח עם התושבים ולעמוד על הקשיים והאתגרים הצפויים עם יישומה של תוכנית ההינתקות".
הירשזון הוסיף כי לקראת תחילת הדיונים הצפויים מחר בוועדת הכספים בנושא יישום תוכנית ההינתקות, "חשוב לי להכיר מקרוב את התושבים כמו גם את נושאי המחלוקת, כדי להבטיח כי גם עמדתם של תושבי גוף קטיף תקבל ביטוי הולם בדיוני הוועדה".
השאלה המעניינת היא מדוע בחרו אנשי גוש קטיף ובראשם ח"כ הנדל מהאיחוד הלאומי להזמין את יו"ר ועדת הכספים האמון על ברז הפיצויים דווקא בעיתוי זה, יממה לפני תחילת הדיונים בוועדה. האם מתחילים להפנים בישובי הגוש כי ההינתקות תצא בסופו של דבר אל הפועל ולשם כך הזמינו את ח"כ הירשזון? או שמא היה זה ביקור נימוסין בלבד? ימים יגידו. מכל מקום עד עתה ממשיכים המתיישבים את התנגדותם התקיפה למהלך ומקווים כי שרון ותוכניתו יפלו בהקדם.
בכנס תמיכה שערך מחנה הירשזון בתחילת השבוע בתל-אביב, מסר הירשזון, שהפסיד כזכור בקרב על ראשות מזכירות הליכוד, כי ימשיך לקדם נושאים בעלי חשיבות חברתית במסגרת ועדת הכספים, וכי הוא מאמין שימשיך לעמוד בראשות הוועדה גם לאחר כניסת מפלגת העבודה והמפלגות החרדיות לקואליציה.

תאריך:  07/12/2004   |   עודכן:  07/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
אוניברסיטת לונדון יצאה בקריאה להחרים מדענים ישראלים; פרופ' דויד גרוס: שערוריה בלתי נסבלת ומגעילה
יפעת גדות, אלונה קורן
החלה היום את הניסוי במסגרתו חוברו הבוקר עשרות משתמשים; בשבועות הקרובים תרחיב את פעילותה בתחום ותביא לציבור את הבשורה הטמונה בטכנולוגיה החדשה; מנכ"ל בזק בינלאומי: "כמובילת שוק בתחום האינטרנט המהיר בזק בינלאומי מתכוונת גם להוביל את שוק ה-VoIP בישראל"
הדר פרבר
הכנס השנתי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות יעסוק השנה בדרכי התנהלות התקשורת הישראלית בנושאים שונים
הדר פרבר
המנכ"ל, מוטי שקלאר: "נחצו קווים אדומים - לפידיון שבויים אין מחיר כספי"; טוען כי לתקשורת תפקיד של הבניית המציאות וכי תשלום על "הסיפור" של עזאם עזאם מהווה 'הזניית' הערך של פדיון שבויים; ערוץ 10: מדובר במתקפה תמוהה
נועם שרביט
החברה הבריטית, מהמובילות בעולם בתכנון מכוני טיהור שפכים, תובעת 10 מיליון ש"ח בגין הפרת חוזה, הפרת זכויות יוצרים, הפסד מוניטין ורווח ועילות נוספות; טוענת: א.צ.ו.מ. בע"מ ומנהליה הציגו מצגי שווא והסתירו מאיתנו מידע, שאם היינו יודעים אותו, לא היינו חותמים על ההסכם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il