X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת 'אלמוג כ.ד.א.י', העוסקת בייזום פרויקטים במקרקעין ובביצוע עבודות בניה קבלניות, טוענת: לאחר שחתמנו חוזה עם 'קשת' לביצוע עבודות שלד של מרכז המוקם בפרויקט שליד נתב"ג, היא הפרה ההתקשרות והעבירה את הביצוע לחברה אחרת
▪  ▪  ▪

חברת 'אלמוג כ.ד.א.י', העוסקת בייזום פרויקטים במקרקעין ובביצוע עבודות בניה קבלניות, הגישה לבית משפט השלום בתל אביב תביעה על-סך של 1.12 מיליון ש"ח נגד חברת 'קשת קונגרסים' הפועלת במתחם "איירפורט סיטי", בעקבות הפרת חוזה בין שתי החברות.
בתביעה שהוגשה על-ידי עו"ד רפי שחם ממשרד עורכי הדין בן- שחר, לקנר ושות', נטען כי ההתקשרות הופרה על-ידי 'קשת קונגרסים' למרות שזו כבר מסרה לאלמוג תוכניות לביצוע הפרויקט וכי יש בהתנהגותה של חברת 'קשת קונגרסים' משום מצג שווא ועוולה של תרמית.
לטענת התובעת, לשם ביצוע עבודות השלד של מבנה מרכז אירועים וקונגרסים הממוקם במתחם "איירפורט סיטי" באזור נמל התעופה בן-גוריון, פרסמה הנתבעת במהלך חודש ינואר 2004 מכרז פרטי בו הזמינה מספר קבלנים להציע הצעות לביצוע עבודות השלד.
מאחר שלא עלה בידי 'קשת קונגרסים' להגיע להסכמות עם קבלן כלשהו מאלה שהציעו הצעותיהם במסגרת המכרז, היא פנתה בחודש אפריל 2004 בבקשה שתציע הצעה לביצוע העבודות במסגרת המכרז.
ההתקשרות בוטלה לאחר שכבר החלנו בביצועה
לאחר שחברת 'קשת קונגרסים' יזמה את הפניה לחברת 'אלמוג כ.ד.א.י' בחודש אפריל 2004, ולאחר שסוכמו כל פרטי ההתקשרות, נטען בתביעה, הפרה 'קשת קונגרסים' את ההתקשרות באופן חד-צדדי וזאת למרות שלטענת התובעת ההתקשרות כבר החלה בפועל.
בכתב התביעה מפורטות הפעולות השונות שננקטו, לטענת התובעת, במסגרת ההתקשרות בין שתי החברות. כך למשל, לחברת אלמוג כ.ד.א.י הועברו טפסי המכרז ובהם הזמנה להצעת הצעות, טופס הצעה, נוסח הסכם לביצוע העבודה, מפרט טכני וכתב כמויות. עוד נטען, כי כבר התקיימו ישיבות עבודה בין בעלי המקצוע השונים של שתי החברות לשם תיאום וביצוע הפרויקט.
התובעת טוענת, כי לאחר העברת נוסחים של הסכם ההתקשרות בין הצדדים, סוכם על נוסח מוסכם לחוזה התקשרות בין הצדדים אשר חתימתו התעכבה על-ידי חברת קשת קונגרסים. התובעת החלה להתארגן לביצוע העבודות, בתיאום מלא עם נציגיה המוסמכים של הנתבעת. כל זאת תוך כדי שגורמי הביצוע מטעם התובעת וגורמי הניהול מטעם הנתבעת מחליפים ביניהם תכתובות, מסמכים ומידע בעניינים טכניים שוטפים וחיוניים לשם התחלת העבודות באתר, כגון: עבודות איטום, תוכניות הביצוע לצורך תכנון והזמנת תבניות, תכניות ביצוע לשם הזמנת ברזל, סימונים ומדידות, מיקום המנוף, טיח וכיוצא בזה.
אחרי חודשיים העבודה נמסרה לחברה אחרת
הנתבעת אף טוענת, כי העבירה לתובעת סט תוכניות לביצוע וכתב כמויות מעודכן, וזאת על-מנת לאפשר התחלת עבודה באתר. למרות כל אלה, היא מוסיפה, כחודשיים למן הגשת ההצעה למכרז הודיעה חברת 'קשת קונגרסים' לחברת אלמוג, כי החליטה למסור את ביצוע הפרויקט לחברה אחרת בסכום של 6 מיליון ש"ח (לעומת סכום של 6.4 מיליון ש"ח עליו הוסכם בין השתיים).
עו"ד רפי שחם טוען בתביעה, כי התכחשותה של חברת 'קשת קונגרסים' לחוזה מהווה הפרת חוזה בחוסר תום-לב, בתרמית ותוך יצירת מצגי שווא מצידה, ולכן תובעת אלמוג כ.ד.א.י. את הפסד הרווח הקבלני שהיה צפוי שתקבל מביצוע בעבודות, אותו היא מעריכה בסכום של 1,123,200 ש"ח.
טרם הוגש כתב הגנה.
69266/04 אלמוג כ.ד.א.י. בע"מ נ' קשת קונגרסים בע"מ

תאריך:  09/12/2004   |   עודכן:  09/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
תמונות של פסל החירות שתוכנן ועוצב על-ידי אמן צרפתי מוצגות במוזיאון בפריס; התערוכה מציינת את יום השנה למותו של מי שעיצב את הסמל האמריקני המפורסם ביותר בעולם
מירב לוי
עוד שבועיים מתחילה שנה אזרחית חדשה, אם עדיין לא הכנתם כרטיסים מראש, ריכזנו כמה הצעות לפתיחת השנה החדשה עם ניחוח של חו"ל
יפעת גדות
קיימת השפעה שלילית על ה-IQ מעישון ומתפקוד ריאות לקוי - הנובע מעישון; המגמה שנראתה בקרב מעשנים שלקחו חלק במבחנים היתה ביצוע פחות טוב מהלא מעשנים
הדר פרבר
הוסכם על שני הצדדים כי יתקיימו דיונים בנושאים שונים וייקבע הליך מתואם לאישור פרסומות
מיכאל דבורין
זאת בעקבות בקשה דחופה בהסכמה שהוגשה לביהמ"ש בנדון; מבקשת המינוי שהוגשה על-ידי עורכי הדין בר-טוב ובכר עולה כי ש.א.פ חבה לבנק הבינלאומי לבדו, לא פחות, מ-46 מיליון ש"ח וכי מצבה הרעוע לא מאפשר לה אפילו להשלים פרויקטים שהחלה בהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il