X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בעקבות אישור נוהל ביקורתי פתע של נציגי לשכת עורכי הדין, ערך יו"ר הוועדה לבתי הסוהר בלשכה ביקור בכלא 4 (לחיילים) ובכלא 400 (לחיילות) שבצריפין; בשני המקומות הממצאים היו דומים: האסורים התלוננו על מחסור במזון; עם זאת, איפשרו להם להיפגש עם בני משפחה ועורכי דין; צה"ל, בתגובה: הם מקבלים אוכל ע"פ התפריט הצבאי
▪  ▪  ▪

נציג לשכת עורכי הדין ערך השבוע ביקורת בבתי כלא צבאיים, לבחינת תנאי הכלואים והשמירה על זכויותיהם. זו הפעם הראשונה שצה"ל מאפשר לגוף חיצוני לבצע ביקורות בבתי כלא צבאיים. הדבר התאפשר בעקבות אישור נוהל ביקורי פתע של עורכי דין במתקני כליאה צבאיים. את הביקורות ערך יו"ר הוועדה לבתי הסוהר בלשכה, עו"ד מיכאל עטייה, בכלא 4 ובכלא 400 שבצריפין.
בעקבות הביקורת שערך בכלא 400, בו כלואות חיילות בשל עבירות נפקדות, עריקות ועבירות סמים קלות, אמר עו"ד עטייה כי תאי המאסר במתקן נקיים ומאווררים, אין צפיפות בתאים וכי האסירות אינן מולנות על הרצפה. כמו כן, ההנהלה מאפשרת לאסירות להיפגש עם עורכי דינן ועם בני משפחותיהן.
על-פי נוהל הביקורים, סייר עו"ד עטייה בחופשיות בתאים ובמתקן וקיים שיחות עם האסירות. עו"ד עטייה ציין, שהאסירות התלוננו בפניו על מחסור במזון, ובעקבות התלונות פנה למפקד הכלא. לדברי מפקד הכלא, האסירות מקבלות מזון בכפוף לתפריט הצה"לי ובנוסף, עומדת לרשותן קנטינה ומוקצב להן סכום כסף מידי יום לשם כך.
גם החיילים האסורים מתלוננים על מחסור במזון
בהמשך, ערך עו"ד עטייה ביקורת בכלא 4, בו כלואים חיילים במבנים ואוהלים. לדבריו, המתקן נקי, אין צפיפות והאסירים אינם מולנים על הרצפה. גם כאן, ההנהלה מאפשרת לאסירים להיפגש עם פרקליטיהם ועם המשפחה.
עטייה דיווח, כי לראשונה הותקנו לאסירים טלוויזיות בתאים, הועמדה לרשותם קנטינה ומוקצב להם סכום כסף מידי יום.
עו"ד עטייה סייר בתאים ושוחח עם האסירים. לדבריו, גם האסירים התלוננו על מחסור במזון. בעקבות שיחתו עם מפקד הכלא בעניין, מסר המפקד, שתלונות האסירים יובאו בחשבון והם ישתדלו לשפר את מנות המזון.

תאריך:  10/12/2004   |   עודכן:  10/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
ביהמ"ש חייב את נחום צוררו, העובד בארכיב מחלקת ההנדסה של עיריית תל אביב, לשלם פיצוי בסך 110,000 ש"ח לעובד עיריה אחר - ציון דבורה, לאחר שהעליל עליו כי הוא נוטל שוחד ונגוע בשחיתות וכי ניסה לאנוס את אחייניתו; פסק הדין ניתן לאחר שצוררו לא טרח להגיש לבית המשפט כתב הגנה
מיכאל דבורין
העיתונאי הורשע בביזיון ביהמ"ש לאחר שלא נענה לדרישת ביהמ"ש לחשוף מי העביר לו קלטת מעקב של ה-FBI; זה איננו המקרה הראשון השנה בהם ננקטים צעדים כה חמורים בארה"ב כלפי עיתונאים שסירבו לחשוף מקורות
יואב יצחק
שרון זכה בהישג: יותר מ-62% מחברי מרכז הליכוד הצביעו בעד ניהול מו"מ עם העבודה, ש"ס ויהדות התורה; ח"כ דליה איציק השיגה פשרה בעבודה: הפריימריז יקויימו ביום 22.6.04; ח"כ רמון: אם לא נקבל תיקים משמעותיים, אציע שניכנס לממשלה כשרים בלי תיק
קריות באינטרנט
נער נורה ונפצע באורח בינוני בעת ששהה בביתו של אדם המוכר למשטרה; משטרת חיפה החלה בחקירת האירוע
גל ברגר
מסקנות הביניים של צה"ל בפרשת פעילות כוח השייטת באיזור ג'נין הוצגו היום לאלוף פיקוד המרכז; נמסר, כי לא היה כשל ערכי או מוסרי אך עם זאת נמצאו ליקויים מקצועיים; 'בצלם' בתגובה: "צה"ל מתיימר להיות הפוסק בענייני מוסר ולא מדבר על הצד העובדתי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il