X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מועמד האופוזיציה האוקראינית לבחירות לנשיאות המדינה שפניו הושחתו על-ידי רעל מסתורי חזר למרפאה המטפלת באוסטריה כדי לעבור בדיקות נוספות וכן לצורכי מעקב אחרי התקדמות החלמתו
▪  ▪  ▪

"הוא צריך לעבור עוד שורה של בדיקות לפני שנוכל לקבוע בוודאות שהוא הורעל ואם כן מאיזה חומר הוא הורעל". כך אמר (יום ו', 10.12.04) מנהל בית החולים רודולפהאוס באוסטריה, שבו התאשפז שוב ויקטור יושצ'נקו, מועמד האופוזיציה האוקראינית לבחירות לנשיאות, שפניו הושחתו באופן חמור בנסיבות מסתוריות.
ד"ר מיכאל זימפפר הסביר, כי יושצ'נקו יעבור סידרה של טיפולים מקיפים, לרבות בדיקות ביופסיה, שינסו לקבוע סופית: מהו אותו חומר שהוחדר לגופו של יושצ'נקו.
אחר צהריים (שבת) הודיע מנהל בית החולים הפרטי רודולפהאוס, ד"ר מיכאל צימפפר, כי בבדיקות שכבר נערכו נמצא כי פניו של יושצ'נקו הושחתו ברעל דיוקסין. צימפפר ציין, כי מדובר ברעל העלול לסכן חיים, וכי הגוף דוחה רעל זה דרך העור - לכן העיוות בגופו ובפניו של יושצ'נקו.
ראש מטהו של יושצ'נקו הבהיר, כי הוא ישהה באוסטריה עד יום שני הקרוב, ואז יחזור לאוקראינה לקראת המשך המאבק על הנהגת המדינה השסועה.
אולג ריבצ'וק גילה עוד, כי למזלו של יושצ'נקו - בחודש ספטמבר, כאשר הגיע לבית החולים האוסטרי לראשונה, הוא הגיע בדיוק ברגע האחרון בו ניתן היה עוד להצילו, וכך שרד את ההרעלה הקשה. "הרופאים אמרו לו שאם הוא היה מגיע 24 שעות לאחר מכן כבר לא היה ניתן לעשות דבר", ציין.
ריבצ'וק הוסיף, כי עקב הטיפול המוצלח שקיבל באוסטריה, החלים יושצ'נקו לחלוטין מהרעל, וזאת למעט השחתת פניו שהסיבות לה עדיין נבדקות לה. הרופאים מעריכים כי יקח זמן רב עד שתיעלם, אם בכלל.
הרופאים הדגישו, עם זאת, כי בכלל לא בטוח שבסופו של דבר ניתן יהיה לומר בוודאות מלאה כי יושצ'נקו אכן הורעל, שכן הוא הגיע למרפאה באוסטריה רק ימים מספר לאחר שפרצו תסמיני המחלה.
כזכור, טען יושצ'נקו כי הורעל במכוון על-ידי אנשיו של ראש הממשלה ינוקוביץ', בניסיון לדחוק אותו מן המירוץ לנשיאות. אנשי ינוקוביץ' לעגו, מאידך, על האשמות, והעלו השערה צינית לפיה יושצ'נקו אכל סושי מקולקל וזה מה שהביא להרעלתו.
תאריך:  11/12/2004   |   עודכן:  12/12/2004
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
זאת לאחר מאבק משפטי שארך 4 שנים; הזיכוי טכני במהותו עקב התיישנות הארועים; האיש העשיר באיטליה הואשם כי נתן שוחד לשופטים בשלהי שנות ה-80' ובשנות ה-90' ונהג להחזיק שופטים בין רשימת מקבלי הכספים שלו
יואב יצחק
החייל שנהרג הוא רב"ט אל-סרעיה באסם, הלוויתו תיערך בישוב כסייפה
יואב יצחק
גורם מוסמך אמר ל-Nfc: שחרור האסירים ייעשה כמחווה לנשיא מובארק ובמטרה לרצות את הפלשתינים; התוכנית - לשחרר בשלב הראשון 100-200 אסירים ועצירים; השב"כ ומשרד המשפטים ייקבעו את הרשימות; ישוחררו בעיקר אסירים שריצו את מרבית עונשם
יואב יצחק
הנשיא בוש ביקש למנות את ברנרד קריק, מפקד משטרת ניו-יורק בעת אסון התאומים ב-11 בספטמבר, לתפקיד השר לביטחון פנים; מעשיו הבלתי חוקיים התגלו במהלך השימוע שנערך לו
גל ברגר והסוכנויות
"שבענו אכזבות בתהליך השלום וכעת על כולם לדעת שיש לפעול במתינות במטרה להביא להקמת המדינה הפלשתינית", אמר פאוול בתום שיחותיו עם מנהיגים אירופיים בהולנד; "במזרח התיכון אין קיצורי דרך... יש להמתין עד לאחר הבחירות ברשות ולראות כיצד מתקדמת ההינתקות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il