X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך אומר יו"ר מפלגת העבודה בכינוס מרכז המפלגה בגני התערוכה בתל אביב; המרכז אישר מועד קיום הפריימריז ביום 28.6.05; פרס: הקמת ממשלת אחדות - "... למען קידום השלום, למען יציאה מעזה, למען פינוי ההתנחלויות"; "... המפלגה עשתה אתמול צעד פטריוטי"
▪  ▪  ▪

מרכז מפלגת העבודה התכנס הערב (יום א', 12.12.04) בגני התערוכה בתל אביב, כדי לאשר את מועד הפריימריז לראשות התנועה.
מועד הפשרה שנבחר ביוזמת יו"ר סיעת העבודה, ח"כ דליה איציק, הוא ה-28 ביוני 2005 [המועדים שהגישו המציעים הם: פברואר 2005, אפריל או נובמבר]. מועד זה אושר בהצבעה שנערכה הערב.
גורמים בעבודה מציינים, כי מועד הפשרה הינו בעייתי, כיוון שנופל על תאריך יישום תוכנית ההינתקות. כמו-כן סוכם היום, כי ועדת החוקה של מפלגת העבודה תתכנס מחרתיים לדון באופן קביעת השרים בממשלה מטעם מפלגת העבודה.
רק אתמול תבעו כמה ח"כים בעבודה [אברהם (בייגה) שוחט, מתן וילנאי ואופיר פינס] להפקיע מידי יו"ר המפלגה את הזכות לקבוע את זהות השרים בממשלת האחדות והציעו להעמיד נושא זה לבחירה חשאית במרכז המפלגה.
פרס: נס חנוכה
יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ שמעון פרס, שעלה לנאום כדי להודיע באופן רשמי על כניסת העבודה לממשלת אחדות ופתיחה במו"מ עם הליכוד, תיאר את החלטת מפלגתו כ"פטריוטית", כזו תסייע לישראל, לאזרחיה ולתהליך השלום.
לדבריו, "מה שקרה היום הוא מבחינת נס חנוכה להקמת ממשלת אחדות לאומית, למען קידום השלום, למען יציאה מעזה, למען פינוי ההתנחלויות. צריך לעשות סוף פסוק למה שהממשלה הזו התחייבה והסכמנו על המשך ביצוע מפת הדרכים".
"אני חושב שמפלגת העבודה עשתה אתמול מהלך פטריוטי ממדרגה ראשונה שהציבה את צורכי המדינה בראש כוונות המפלגה. אמרנו ועשינו. אנו כנים ורציניים, מעוניינים לתת לישראל ממשלת שלום, יציבה ורצינית. ישנה הזדמנות ואסור להחמיצה".
בהמשך דבריו שיבח ח"כ פרס את חברתו לסיעה, ח"כ איציק שהצליחה להגיע למועד פשרה המוסכם על כל המגישים. לאור זאת הודה פרס לכל המציעים והמגישים, על כי ויתרו על הצעותיהם. כבר בימים הקרובים צפויים להתפרסם באופן רשמי שמות המועמדים לראשות מפלגת העבודה.
פרס אמר: "אני רוצה להביע משאלה אחת, נחלת כל המתמודדים והחברים, לנהל את ההתמודדות ברוח טובה, ללא פגיעות אישיות ובעיקר לנהל את ההתמודדות למען העתיד ולא לריב על העבר. את העבר אי אפשר לתקן והעתיד אפשר. התנועה נושאת בחובה דרך היסטורית אדירה... כולנו, לא חשוב איזה תפקיד עושים, משרתים מדינה, נאמני תנועה ונצא יחד כפי שידענו בעבר לדרך הגדולה של שלום למדינה וצדק לחברה".

תאריך:  12/12/2004   |   עודכן:  12/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
זאת בעקבות שלילת היתר הזרמת הבוצה לים; התפטרות חברי הדירקטוריון תיכנס לתוקף ב-31.12.04; לטענתם: החלטת הוועדה למתן היתרים יצרה תנאי עבודה בלתי אפשריים שחושפים אותם לדין פלילי למרות פעילותם האינטנסיבית בשנה האחרונה להוצאת הבוצה מהים
מירב לוי
תערוכה וכינוס בבית הספרים הלאומי במלאת 800 שנה לפטירת הרמב"ם; בתערוכה יוצגו כתביו של הרמב"ם ובכללם ספרים עתיקים ונדירים
גל ברגר
8% מהמשיבים לסקר חדש סבורים, כי אפשר שפקודות מעורפלות ולא ברורות ממפקדי צה"ל הם הגורם ל'התנהגות חריגה' של חיילים במהלך פעילות מבצעית; לדעת 70% מהציבור, התקשורת 'מנפחת' את אופן הצגת האירועים בהם מתעורר חשד להתנהגות חריגה של החיילים
גלית יצחק
חברת סייט אנד סאונד מחשבים מעניקה מספר המלצות כדי להימנע מבעיות בריאות כתוצאה מהקלדה במחשב; דלקת גידים עשויה להתפתח עקב שימוש לא נכון בכפות הידיים בזמן ההקלדה; שימוש לא נכון בכפות הידיים עשוי לגרום לתסמונת תעלת שורש כף היד וכו'
גל ברגר
עיתון פלשתיני מפרסם היום את עיקרי מצע הבחירות של אבו מאזן - מצע המבוסס על נאום ערפאת מחודש אוגוסט: סיום הכיבוש, הקמת מדינה פלשתינית, שחרור אסירים ופתרון צודק לפליטים; מקורות פלשתינים: היום או מחר צפויה הודעת ברגותי על פרישתו מהמירוץ מול אבו מאזן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il