X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ב"קרן לידידות" שביצעה את הסקר אומרים: הנתונים מצביעים על חוסר ביטחון בכלכלה הישראלית
▪  ▪  ▪

בסקר חדש של "הקרן לידידות" לקראת 'כנס הרצליה', עולה כי למעלה מרבע (25.2%) מהאוכלוסייה העובדת - חוששת לאבד את מקום העבודה שלה.
הנושא החברתי בכנס הרצליה הורחב השנה, ו-60% מתכני הכנס יוקדשו לנושא זה - ולא רק לנושאי ביטחון ואסטרטגיה שהיו המוקד בכנס עד כה.
הרב יחיאל אקשטיין, מייסד ונשיא "הקרן לידידות", שמעניקה השנה חסות מלאה למושב החברתי בכנס הרצליה, המתקיים בימים אלה, אמר כי "התמונה העגומה, לפיה למעלה מרבע מהאנשים העובדים חוששים לאבד את משרתם - מצביעה על חוסר ביטחון בכלכלה הישראלית.
"אם מדינת ישראל לא תדאג לנושא הרווחה של המשק ושל האוכלוסיה - היא תצטרך לדאוג לחזית חדשה, שתעלה עוד יותר מתקציב הביטחון. הכוח החזק במדינה הוא הכוח העובד, ואם הוא חושש וחש חוסר ביטחון - הרי שיש לנו כאן נקודה בה עוד אנשים רואים עצמם כזקוקים לעזרה. עלינו לשמור על חוסנם של העובדים כדי שפחות ופחות אנשים יהיו נתמכי רווחה", הוא אמר.
עוד עולה מהסקר כי בקרב הגברים העובדים - רק 21% חוששים לאבד את מקום עבודתם. זאת לעומת למעלה מ-30% בקרב הנשים. בנוסף לכך, בקרב העולים החדשים - למעלה מ-36% חוששים למקום עבודתם, לעומת כ-23% בקרב ילדי הארץ.
כמו כן, מבעלי הכנסה של מעל 10,000 שקל נטו למשק בית - רק 12% חוששים למקום עבודתם, לעומת כ-34% לבעלי הכנסה של עד 7,000 שקל נטו, ו-37% לבעלי הכנסה של 10,000-7,000 שקלים.
מהקרן לידידות נמסר כי המחקר נערך באמצעות סקר אומניבוס טלפוני, בקרב 500 גברים ונשים, בגיל 18 ומעלה המהווים מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסייה הבוגרת בישובים היהודיים בישראל.
מהי הקרן לידידות?
הקרן לידידות, מפעל חייו של הרב יחיאל אקשטיין, עוסקת זה יותר משני עשורים בגיוס תמיכה מוסרית, מדינית וחומרית מנוצרים אוהבי ישראל.
בשנים האחרונות העבירה הקרן לידידות למעלה מ-450 מיליוני שקלים חדשים, למימון מאות פרויקטים בתחום העלייה, הקליטה והרווחה במדינת ישראל, וסיוע הומניטרי לקשישים וילדים בבריה"מ לשעבר.

תאריך:  12/12/2004   |   עודכן:  12/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
לאחר זיגזג שנמשך כשבועיים, הודיע הערב האסיר הפלשתיני, כי הוא מסיר את מועמדותו לנשיאות; המשמעות: נסללה דרכו של אבו מאזן לצמרת הרשות; ברגותי 'ננטש' על-ידי כל הפלגים בפת"ח לאחר ההחלטה להתמודד; אפילו זכריה זביידי כבר מסתובב עם תמונות של אבו מאזן
נועם שרביט
6 חיילים נוספים נפצעו, שניים מהם קשה, כולם מגדוד הסיור הבדואי; המנהרה פוצצה מתחת למוצב הסמוך לעמדת הבידוק של מעבר רפיח, ולאחר מכן ניסו שני מחבלים לחדור למוצב; אש נורתה גם על כוחות החילוץ; החמאס מבטיח: נמשיך בהתקפות; הפת"ח: במנהרה היו 1.5 טון חומר נפץ; גילויי שמחה בעזה; חיל האוויר תקף בעזה מחסני אמל"ח של החמאס
מירב לוי
הפרס העונק על-ידי השר לביטחון פנים, גדעון עזרא; הפרס השני ניתן על פיתוח שיטה חדשנית של כלבי משטרה
אלונה קורן
מדף המעו"ף הגיע לשיא של 596.59 נקודות; ההסתדרות והאוצר חתמו בסוף בשבוע על הסכם קיבוצי חדש, במסגרתו בוטלו גזירות בהיקף של מיליארד ש"ח; גם המשך הדיבורים על שלום מצידו של המלך עבדאללה תרמו לאווירה החיובית בשווקים
מיכאל דבורין
בראש המנהלה יעמוד קצין משטרה בכיר אשר תפקידו יהיה לתאם בין הגורמים המקצועיים השונים; במסגרת תוכנית זו תוקם יחידה משטרתית ייעודית שתסייע באכיפת דיני המקרקעין לרבות בניה ללא אישור, פלישות למקרקעי ציבור וכריה וחציבה ללא היתר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il