X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המפגינים קוראים לרשת הסופר-פארם לחדול מלראות את עובדיה ככלי למיקסום רווחים; "אם טובת עובדיהם עומדת אל מול עיניהם - מן הראוי שיתנו להם לבחור בין ישיבה לעמידה"
▪  ▪  ▪

היום (ג', 14/12/04) בשעה 19:00, יערכו ברחבי הארץ מספר משמרות מחאה מול סניפי הסופר-פארם. זאת, נגד "תנאי ההעסקה הפוגעניים של קופאי/ות הסופר-פארם".
נציגים מ"קו לעובד" ו"חברה צודקת" יעמדו מול סניפי סופר-פארם בירושלים, חיפה - קניון האודיטוריום במרכז, ותל אביב - רח' שינקין 62. מנהל אתר דימונה-נט, ג'קי אדרי, ופעילים חברתיים נוספים יעמדו מול סניף סופר-פארם בבאר שבע - קניון הנגב.
אדרי קורא לרשת הסופר-פארם לחדול מלראות את עובדיה ככלי למיקסום רווחים. "תפיסה פונקציונאלית זו של העובדים אינה מוסרית. 'שירות בגובה העיניים' נועד למטרה אחת בלבד: לפתות את הלקוחות לרכוש יותר מוצרים בחנויות הסופר-פארם.
"מטרה זו לגיטימית, אך האמצעים בדרך למטרה זו אינם לגיטימיים כלל וכלל. לא על גבם של העובדים, ולא על חשבון בריאותם הגופנית או רווחתם הנפשית.
"הנסיונות של סופר-פארם לשכנע כי על העובדים נאסר לשבת במהלך משמרת של 8 שעות ממניעים בריאותיים - הנו מגוחך. גם השטיחים האורטופדיים (שעדיין לא נצפו בסניפים) זכו לקיטונות של בוז בקרב הציבור, ובצדק. ניסיונותיה של סופר-פארם להתנער מדימוי רודפי הבצע שדבק בהם - לא צלח", הוא אמר.
"אם טובת עובדיהם עומדת אל מול עיניהם - מן הראוי שיתנו להם לבחור בין ישיבה לעמידה. אנו נמשיך ונאבק אל מול כל גילוי של העסקה פוגענית - עד שהמסר כי עובדים הנם בני אדם ולא אינסטרומנט בדרך אל הבנק - יופנם על ידי מעסיקים", הוא אמר.

תאריך:  12/12/2004   |   עודכן:  14/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
עלייה זו, בשיעור של 7.5% עד 10%, נובעת מההסכם שנחתם בסוף השבוע בין האוצר להסתדרות; היקף הכנסות המדינה כתוצאה ממהלך זה נאמד בכ-400 מיליון שקלים
אלונה קורן
ב"קרן לידידות" שביצעה את הסקר אומרים: הנתונים מצביעים על חוסר ביטחון בכלכלה הישראלית
גל ברגר
לאחר זיגזג שנמשך כשבועיים, הודיע הערב האסיר הפלשתיני, כי הוא מסיר את מועמדותו לנשיאות; המשמעות: נסללה דרכו של אבו מאזן לצמרת הרשות; ברגותי 'ננטש' על-ידי כל הפלגים בפת"ח לאחר ההחלטה להתמודד; אפילו זכריה זביידי כבר מסתובב עם תמונות של אבו מאזן
נועם שרביט
6 חיילים נוספים נפצעו, שניים מהם קשה, כולם מגדוד הסיור הבדואי; המנהרה פוצצה מתחת למוצב הסמוך לעמדת הבידוק של מעבר רפיח, ולאחר מכן ניסו שני מחבלים לחדור למוצב; אש נורתה גם על כוחות החילוץ; החמאס מבטיח: נמשיך בהתקפות; הפת"ח: במנהרה היו 1.5 טון חומר נפץ; גילויי שמחה בעזה; חיל האוויר תקף בעזה מחסני אמל"ח של החמאס
מירב לוי
הפרס העונק על-ידי השר לביטחון פנים, גדעון עזרא; הפרס השני ניתן על פיתוח שיטה חדשנית של כלבי משטרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il