X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
"ההסתדרות לא מתכוונת לנצל את העוצמה שהוכיחה בשביתת הסולידריות עם עובדי הרשויות; ננהג באחריות ובמתינות; ההסתדרות היתה ותהיה גוף אחראי"
▪  ▪  ▪

יו"ר ההסתדרות, ח"כ עמיר פרץ אמר (א', 12.12.04) כי שביתת הסולידריות שהנהיגה ההסתדרות לפני כשלושה חודשים - שינתה את פני יחסי העבודה בישראל. הדברים נאמרו במסיבת עיתונאים שערכה ההסתדרות בעניין ההסכם הקיבוצי שנחתם עם האוצר.
"היו עובדים וראשי ועדים ששאלו את עצמם אז אם זה היה נכון לשבות. עובדי נמל התעופה, מקורות או הנמלים, שנחשבים כ'ועדים חזקים', חשבו אם זה נכון לצאת לשביתת סולידריות למען עובדי הרשויות המקומיות.
"אני קובע שכל עובד ששילם אז יום וחצי ממשכורתו - מקבל היום בעשרות מונים יותר. נקודת המפנה היתה שחיפשו מזכירות במשרד ראש הממשלה והאוצר - ולא מצאו. אפילו העובדים בכור האטומי לא התייצבו לעבודה", אמר פרץ בגאווה.
פרץ הוסיף כי ההסתדרות לא מתכוונת לנצל את העוצמה שהוכיחה בשביתת הסולידריות. "שכרון הכח הוא סכנה. אנו נעשה את ההיפך. בשנתיים האחרונות שר האוצר (נתניהו) היה בטוח שהרוב האוטומטי יחזיק לעולמי עד - אך הסתבר לו שכח זה דבר משתנה. גם אנחנו לא מתכוונים לשנות מדיניות. ננהג באחריות ובמתינות. ההסתדרות היתה ותהיה גוף אחראי", הוא הדגיש.
פרץ אמר שההישגים של ההסתדרות אינם רק של המגזר הציבורי - אלא גם של המגזר הפרטי. "המס על עובדי המשמרות נוגע קודם כל לפועל שמגיע בלילה למפעל "פיניציה" בירוחם, ומפעיל את התנור ב-1,800 מעלות חום", הוא אמר.
זאבים שמחופשים לעיזים
פרץ התייחס למאבקה של ההסתדרות עבור הגימלאים. "הוכחנו ששיתוף הפעולה בין העובדים לגימלאים הוא נכס - ולא נטל. אני שמח לבשר לכם שבנוסף להטבות - יוחזר האחוז שניכו לגימלאים מהפנסיה הצוברת. לא הסכמנו לחתום ללא הסעיף הזה. אפשר היום להגיד: האחוז בידינו".
בתגובה על דבריו של נתניהו לפיהם הישגי ההסתדרות היו בסך-הכל "עיזים" בתקציב, שממילא היו מוצאות משם ע"י האוצר, אמר פרץ כי "העיזים של ביבי הן מוסוות. אלו הם זאבים שמחופשים לעיזים.
"הרי ה'עיזים' האלו עברו בממשלה - ולכן הכוונה להעבירם (בכנסת) היתה רצינית. אם הממשלה עוסקת בעיזים - אני מציע לה לקיים את ישיבותיה עם וטירינר. גם בתקציב הקודם אמרו, למשל, שהקיצוץ לאמהות החד-הוריות הוא "עז" - אבל עד היום הן סובלות ממשהו שלכאורה לא היה אמור להתממש", דברי פרץ.

תאריך:  12/12/2004   |   עודכן:  13/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
בניגוד לפרסומים - מינוי רפי גינת לתפקיד העורך טרם הוכרע; עורך ידיעות אחרונות, משה ורדי, מסיים את תפקידו בעיתון
אלונה קורן
המפגינים קוראים לרשת הסופר-פארם לחדול מלראות את עובדיה ככלי למיקסום רווחים; "אם טובת עובדיהם עומדת אל מול עיניהם - מן הראוי שיתנו להם לבחור בין ישיבה לעמידה"
אלונה קורן
ב"קרן לידידות" שביצעה את הסקר אומרים: הנתונים מצביעים על חוסר ביטחון בכלכלה הישראלית
גל ברגר
לאחר זיגזג שנמשך כשבועיים, הודיע הערב האסיר הפלשתיני, כי הוא מסיר את מועמדותו לנשיאות; המשמעות: נסללה דרכו של אבו מאזן לצמרת הרשות; ברגותי 'ננטש' על-ידי כל הפלגים בפת"ח לאחר ההחלטה להתמודד; אפילו זכריה זביידי כבר מסתובב עם תמונות של אבו מאזן
נועם שרביט
6 חיילים נוספים נפצעו, שניים מהם קשה, כולם מגדוד הסיור הבדואי; המנהרה פוצצה מתחת למוצב הסמוך לעמדת הבידוק של מעבר רפיח, ולאחר מכן ניסו שני מחבלים לחדור למוצב; אש נורתה גם על כוחות החילוץ; החמאס מבטיח: נמשיך בהתקפות; הפת"ח: במנהרה היו 1.5 טון חומר נפץ; גילויי שמחה בעזה; חיל האוויר תקף בעזה מחסני אמל"ח של החמאס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il