X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בישראל צפו בסרט 30.000 איש תוך 10 ימים; הסרט הוקרן בסופשבוע האחרון בנוכחות הבמאי, ער ריקליס והשחקנית הראשית, היאם עבאס בפסטיבל הסרטים הבינלאומי של מרקש, מרוקו
▪  ▪  ▪

סרטו עטור הפרסים על ערן ריקליס "הכלה הסורית" שיצא לבתי קולנוע בישראל לפני 10 ימים (02.12) רושם הצלחה מסחררת עם 30,000 צופים תוך 10 ימים.
הסרט הוקרן בסופשבוע האחרון בנוכחות הבמאי, ערן ריקליס והשחקנית הראשית, היאם עבאס בפסטיבל הסרטים הבינלאומי של מרקש, מרוקו. אנשי תעשיית הקולנוע המרוקני, כמו גם אנשי תעשיה מצרפת, גילו עניין רב במתרחש בקולנוע הישראלי המתחדש. "אין ספק שזו חוויה מיוחדת במינה להקרין את הכלה במדינה ערבית", אומר ריקליס ומוסיף "אמנם בין ישראל למרוקו היו כבר יחסי תרבות, מסחר ותיירות אך בשנים האחרונות הם התקררו כך שיש משמעות רבה לעובדה שהסרט ויוצריו הוזמנו לפסטיבל. היחס היה חם ואוהד כאילו מדובר במעשה יום יומי".
עבאס ממשיכה ממרוקו לפסטיבל הסרטים הבינלאומי של קרלה בהודו שם הסרט מוקרן במסגרת התחרות הרשמית לאחר שבשבוע שעבר הוקרן מחוץ לתחרות בפסטיבל הבינלאומי של הודו שהתקיים לראשונה בגואה. בינואר יוקרן הסרט בתחרות הרשמית של פסטיבל בנקוק בתאילנד ובמקביל גם בפסטיבל פאלם ספרינגס בארה"ב שהוא אחד הפסטיבלים המוערכים ביותר שם.
בסוף השבוע הודיעה חברת KOCH LORBER על רכישת הסרט להפצה בבתי קולנוע בארה"ב לקראת מחצית שנת 2005. נשיא החברה, ריצ'רד לורבר מסר בהודעה לעיתונות כי "מתוך מאות סרטים שצפיתי בהם בשנה האחרונה בפסטיבלים ברחבי העולם, "הכלה הסורית" הוא הישג יוצא דופן. נדיר לראות סרט שמתקשר בדיוק כה רב, הומור חם ואינטליגנציה לקהל כה רחב ומגוון".
חברת Koch Lorber נוסדה על-ידי לורבר, מייסד ונשיא חברת ההפצה הידועה FOX LORBER שפעלה בהצלחה משך 20 שנה ועל-ידי מייקל קוך, נשיא אחת החברות הגדולות ביותר בארה"ב בתחום המוסיקה. החברה מקדישה את פעילותה להפצת סרטי איכות ולאחרונה הפיצה את "חמשת המכשולים" של לארס פון-טרייר, שמועמד מטעם דנמרק לפרס האוסקר האמריקני. ההפצה בארה"ב תבוא בהמשך ליציאת הסרט בחודש מרץ הקרוב בצרפת, איטליה וגרמניה.
"הכלה הסורית", בכיכובם של היאם עבאס, מכרם ח'ורי וקלרה ח'ורי, הוא סיפורה של כלה דרוזית מרמת הגולן שעומדת להינשא לחתן סורי ואירועי יום החתונה יוצאת הדופן. הסרט הופק על ידי ערן ריקליס בשיתוף עם מפיקים מצרפת וגרמניה במימון קרן הקולנוע הישראלי, HOT, ארטה צרפת וגרמניה, קרן ה-CNC הצרפתית, קרן NRW הגרמנית ותחנת הטלוויזיה +CANAL.

תאריך:  13/12/2004   |   עודכן:  13/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
מתחילת השנה נרשמה עליה של 54% בפדיון מתיירים לעומת התקופה המקבילה אשתקד; עליה של כ-20% בסכך כל הפדיון בתקופה זו לצד גידול של 11% במספר המועסקים בענף
הדר פרבר
11 קצינים בכירים העצורים כאן מסרבים לקבל את מנות האוכל שלהם; סדאם חוסיין ממשיך לאכול
יפעת גדות
פנתה בבקשה לכלול בהסכם הקואליציוני סעיף שיחייב להקדיש חלק מתקציב סל הבריאות לטובת מימון תרופות לטיפול במחלת הפסוריאזיס
נועם שרביט
סמל חוסיין אבו-ליל, סמל סעיד ג'עג'ע, סמל אדהם שחאדה, סמל עארף אזברגה וסמל טארק אלזיאדנה ז"ל הובאו למנוחות, חלקם בלוויות אזרחיות; נמשכת הפגזת המרגמות על ישובי גוש קטיף; 3 חיילים נפצעו בהיתקלות בשכם
מחלקה ראשונה
עליה של 17% בהכנסות מגדלי הפרחים לעומת חג המולד הקודם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il