X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך עולה מהחלטת הוועדה שהונחה היום על שולחן הכנסת; כמו-כן הוועדה מטילה הערה גם לשר גדעון עזרא; בראיון לעיתון אמר: "דהאמשה פרלמנטר טוב, מכבד את הכללים, אבל יש שם בני זונות גדולים יותר"
▪  ▪  ▪

ועדת האתיקה של הכנסת מטילה על ח"כ מיכאל גורלובסקי הערה על כי הבריח סיגריות. את הקובלנה נגדו הגיש ביום 10.11.04 יוסי מושקוביץ, חבר מועצת העיר כרמיאל לשעבר.
בפנייה שעשה ליו"ר הכנסת, ח"כ ראובן ריבלין, ביקש מושקוביץ לפטר את ח"כ גורלובסקי. "למיטב ידיעתי", כך כתב, "הברחה נחשבת לעבירה פלילית ואינני סבור שאדם שעבר עבירה פלילית, תהא חומרתה אשר תהא, ראוי לשמש כח"כ בישראל".
ועדת האתיקה של הכנסת דחתה את בקשתו לפטר את ח"כ גורלובסקי, תוך היא מציינת בהחלטתה כי הדבר אינו נתון לסמכותו של יו"ר הכנסת. עוד מסבירה ועדת האתיקה בהחלטה, כי לאור העובדה שח"כ גורלובסקי שילם את הקנס שהוטל עליו, "כופרה עבירתו".
כך נכתב, "ועדת האתיקה סבורה כי על אף העובדה שח"כ גורלובסקי שילם את הקנס, עדיין היתה בהתנהגותו משום הפרה של כלל היסוד האמור. לפיכך החליטה הוועדה, בתוקף סמכותה להטיל על ח"כ גורלובסקי הערה".
הערה גם לשר גדעון עזרא
בדיון שהתקיים (יום ב', 13.12.04) בוועדת האתיקה, החליטה עוד הוועדה להטיל הערה גם לשר לביטחון פנים, ח"כ גדעון עזרא. הוועדה דנה בקובלנה שהוגשה נגד השר ח"כ עזרא בעקבות כתבה שפורסמה ביום 15.10.04 במוסף "7 ימים" של העיתון ידיעות אחרונות.
בראיון שפורסם אמר השר עזרא, "דהאמשה פרלמנטר טוב, מכבד את הכללים, אבל יש שם בני זונות גדולים יותר, ע'סאם מח'ול הוא סכנה למדינה".
ח"כ מוחמד ברכה, טען בקובלנה שהגיש, "הראיון רצוף עלילות התבטאויות גזעניות הכפשות גורפות ומופרכות כלפי האוכלוסיה הערבית ונבחריה בכלל, וח"כ מח'ול בפרט. אל לה לכנסת להיוותר שוות נפש לנוכח דברים חמורים כל כך ובפרט שהם באים מפי שר, קל וחומר על שר האמון בימים אלה על אכיפת החוק והשוויון בפני החוק".
בהחלטת ועדת האתיקה היום נכתב, "ועדת האתיקה סבורה כי דברי השר עזרא בראיון בעתון מהווים הפרה של כללי יסוד האמורים. על אף שניתן לראות בתגובת השר מעין התנצלות ב- בכל זאת מצאה ועדת האתיקה לנכון בתוקף סמכותה לחוק חסינות חברי הכנסת להטיל עליו הערה".

תאריך:  13/12/2004   |   עודכן:  13/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
כך החליטה היום ועדת הכספים של הכנסת; לשם תשלום שכרם אף יידרש האוצר להעביר 2 מיליון ש"ח, כמו-כן תוקם בוועדת הכספים ועדת משנה שתעסוק באורח קבע בסוגיית הפיטורין
מיכאל דבורין
זאת בעקבות הרשעת שופטי הכדורגל בלקיחת שוחד; כן נגזרה על השניים שנת מאסר על תנאי וקנס בסך 21 אלף שקל; משפטם של יתר המעורבים הפרשה ובהם השופטים אלנקווה וצ'יבוטרו נפתח בימים אלה
גלית יצחק
האגודה למלחמה בסרטן ולשכת יועצי מס חתמו על הסכם לשיתוף פעולה; השירות מיועד לחולי סרטן שהביטוח הלאומי אישר להם דרגת נכות של לפחות 90%; חולי סרטן יוכלו לקבל הנחות והטבות המגיעות להם מרשויות המס
הדר פרבר
למעלה מ-35 אומנים, המבקשים ליטול חלק בפורום האומנים היישובי רשומים ביוזמה חדשה בגן יבנה
מירב לוי
העימות נגע לשידור קלטת וידוא ההריגה של הילדה בת ה-13; דיין: הצבא אינו רגיל לדיווח האמיתי אלא לדיווח מטעם; תא"ל ירון: התמונה הויזואלית עומדת אצלך לפני הכל; השר אולמרט: העיתונאים הם אלופי האינטריגות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il