X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במסגרת סיבוב ההופעות Life is a Miracle; המופע Life is a Miracle בא בעקבות הצלחת הסרט החדש של קוסטוריצה "החיים הם נס"
▪  ▪  ▪

אמיר קוסטוריצה - במאי, שחקן, מוסיקאי שזכה לכל סופרלטיב אפשרי על יצירותיו, מגיע לישראל עם להקתו The No Smoking Orchestra לשתי הופעות בלבד במסגרת סיבוב ההופעות Life is a Miracle.
קוסטוריצה הפך כבר מזמן לאחד האייקונים של הקולנוע המודרני, לאחד הבמאים האהובים באירופה וגם אצלנו בישראל. סרטיו "מסע העסקים של אבא" ו"מתחת לפני השטח" זכו בפרסי דקל הזהב בפסטיבל קאן, סימן ההיכר הבולט ביותר של כל יצירותיו הקולנועיות הוא הליווי המוסיקלי הססגוני וחוצה גבולות וסגנונות. קוסטוריצה הודה כי לפני תחילת העבודה על כל אחד מסרטיו הוא "שומע" את הסרט ורק אחר כך משלים את התסריט והתמונה.
המופע Life is a Miracle בא בעקבות הצלחת הסרט החדש של קוסטוריצה ("החיים הם נס"), ומזכיר עד מאוד את הסרטים של האמן, מופע מטורף, גרוטסקי, שמח וקוסמופוליטי, מופע שכולו הצדעה לחיים. מעריציו של האמן בישראל חיכו זמן רב להזדמנות זאת, וקוסטוריצה עצמו רמז בביקורו בפסטיבל הקולנוע בירושלים בקיץ האחרון כי הוא מאוד מעוניין לנגן עם להקתו בישראל ומקווה להגיע בקרוב.
The No Smoking Orchestra נוסדה ב-1980 בסרייבו והפכה במהרה לתופעה תרבותית ביוגוסלביה הפוסט-קומוניסטית. קוסטוריצה עצמו כבר ניגן בלהקה (גיטרה בס) באמצע שנות ה-80 וחזר אליה שוב לאחר שהצליח כבמאי, בייחוד עם סרטיו "חלום אריזונה" ו"מתחת לפני השטח". בתחילת דרכה סבלה הלהקה (למרות הצלחתה המסחררת) מרדיפה פוליטית עקב התבטאויות חבריה בגנות המשטר של טיטו. עם הזמן נאלצו הנגנים לעזוב את סרייבו מוכת המלחמות לטובת בלגרד, בין היתר כדי לכבוש את הבמה הבינלאומית.
בשנות ה-90 קוסטוריצה היה כבר במאי מוערך בכל העולם והחיבור מחדש עם להקתו נולד עם עבודה משותפת על הפסקול לסרטו "חתול שחור, חתול לבן" אשר זכה לשבחים רבים. מייסד הלהקה המכנה עצמו דוקטור נלה קרז'ליץ' (Dr. Nelle Karajlic) הלחין תחילה שיר אחד, אחר כך עוד טנגו וכך הפך למעשה למלחין של הסרט.
לדבריו של נלה קרז'ליץ, הלהקה מבססת את היצירה המוסיקלית שלה על סגנון בלקני מסורתי בשילוב ג'אז, פולקלור, מוסיקה צוענית ומוסיקת חתונות יהודית. הלהקה מכנה את סגנונה הייחודי "אונצה אונצה" (Unza Unza) וכך נקרא גם אחד האלבומים האחרונים והמוצלחים שלה. אכן, לא מדובר בסגנון MTV, אך כמו שציין קוסטוריצה עצמו, "אני חושב שלמופעים שלנו יש את אותו האפקט שאני מנסה להשיג בקולנוע שאני עושה וזה שאנשים יוצאים מהם שמחים".
קוסטוריצה חגג לפני כחודש את יום הולדתו ה- 50 ויצא כהרגלו בהכרזה צינית: "בין ניתוח פלסטי לרוק'נרול, - בחרתי ברוקנ'רול".
תאריכי המופעים:
3.2.2005 - חיפה, מרכז הקונגרסים
5.2.2005 - תל אביב, היכל התרבות

תאריך:  13/12/2004   |   עודכן:  13/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
שר הביטחון אמר היום כי ישראל מוכנה לשלום עם הסורים, אך התנאים בדמשק טרם בשלו לכך; בסוגייה הפלשתינית ציין: "יש להעביר אזורים לפלשתינים בטרם ההינתקות"; "הינתקות בהסכמה עשויה להוות פלטפורמה להסדר ביניים"; השר אמר את הדברים בכנס הרצליה
גלית יצחק
משפחות של הרוגי תאונות דרכים יקבלו חוברת מידע המכיל מידע כגון: עיבוד האבל מבחינה רגשית, התארגנות המשפחה וזכויותיה וכו'
נועם שרביט
היועמ"ש החליט לפסול את אחד המחטפים שביצע שר הפנים בטרם נכנסו לתוקף פיטוריו מהממשלה; הודיע למשרד הפנים, כי נוכח העובדה שפורז לא התייעץ עם ועדת הפנים של הכנסת ואף קיבל את ההחלטה כשידע כבר שהוא מפוטר, הנושא יובא שוב בפני שר הפנים החדש
הדר פרבר
ועדת הבחירות המרכזית אישרה את בחירתו של טריאן בססקו לנשיא המדינה
גלית יצחק
בנימין בן ה-4 הגיע לבית חולים שניידר במצב קריטי שהוא סובל מהרעלת פראצטמול חמורה; בדקה ה-90 לפני הטסתו לאירופה כדי לעבור השתלת כבד חל שיפור במצבו והוא שב להכרתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il