X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המטבח הוא מקום לא רשמי ומזמין התחלה של שיחות, טומן בחובו ריחות מעניינים ומתכונים מארצות רחוקות; הילדים הצעירים יכולים לבחוש רוטב, לערבב את המרגרינה עם השוקולד ולהכניס את האגוזים לעוגיות
▪  ▪  ▪

מוצאים את עצמכם מבלים זמן רב מדי במטבח לאחרונה?
במקום שהכנת ארוחה תהיה מטלה יומיומית שתרחיק אתכם מהמשפחה, היא יכולה בקלות להפוך לפעילות משפחתית ולסייע לחזק את הקשר בין הדורות, ללמד הרגלי אכילה נכונים ואפילו לעודד את ביטחונם העצמי של הילדים, כך טוענת רייצ'ל ריי, כותבת הספר באנגלית "ארוחה לילדים ב-30 דקות" בראיון ל-ABC News.
המטבח הוא ממילא מרכז השגרה היומיומית בבית, כשהילדים, אורחים וחיות מחמד עוברים בו, וכדאי להזמין אותם לפתוח מגירה ולקחת כף ביד - כך הם בוודאי ילמדו משהו.
המטבח הוא מקום לא רשמי ומזמין התחלה של שיחות, טומן בחובו ריחות מעניינים ומתכונים מארצות רחוקות. כך שהוא גורם לאנשים להרגע. "מזון מרכך אנשים. הוא מתקשר נפלא", היא אומרת.
"אתם נמצאים במצב רוח לפטפוט... הורים יכולים להכיר טוב יותר את ילדיהם. ילדים מבלים כל כך הרבה זמן מול המחשב, ואם הם יכינו את האוכל, הם ירצו לשבת לשולחן ולאכול אותו".
כמו כן ניתן ללמוד דברים רבים בעלי ערך כשמבשלים, מהרגלי תזונה נכונים וכישורי הערכה ומדידה, ועד הכרת המסורת. ליד השולחן, ילדים יוצרים 'קשר אנושי', מאמנים את כישוריהם המילוליים ואפילו משפרים את קשר העין, מה שייסיע להם לאורך כל חייהם.
כמובן שהאוכל צריך להיות טוב ולפתות את כולם להגיע לשולחן, וזוהי גם הסיבה שכדאי לאסוף מתכונים בהם כלולים מרכיבים מוכרים. כדאי למשל להשתמש בעוף, בגבינה ובפוקורן בדרכים חדשות וחדשניות.
בישול היא אחת הדרכים בעזרתם יכולים הילדים לעזור למשפחה. ילדים צעירים לא יכולים לצאת לעבוד ואינם מסוגלים גם לקחת חלק בעבודות הבית המסובכות, אך הם יכולים לבחוש רוטב, לערבב את המרגרינה עם השוקולד ולהכניס את האגוזים לעוגיות. התחושה כי הם תורמים את חלקם היא טובה. מפתיע כמה רבים הילדים שרוצים לתרום משהו למשפחה אך אינם יודעים כיצד או מה. בנוסף לכך, הם יהיו מוכנים לנסות מזונות חדשים אם יכינו אותם.
בישול ארוחה הוא דחיפה עצומה לאגו", מסבירה ריי. "איפה עוד אפשר לקחת ערימת מרכיבים גולמיים וליצור יחד משהו אדיר בחצי שעה"?
גם אם זה לא אדיר... ריי טוענת כי חובת ההורים לאכול מה שהכינו הילדים. "הכניסו לפה ותבלעו. הילדים שלכם אכלו מזון תינוקות שנתתם להם כשהיו קטנים ומזון תינוקות זה איום ונורא!".

תאריך:  14/12/2004   |   עודכן:  14/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
חתמה על הסכם עם כמה מהספריות הגדולות ביותר בארה"ב ועם ספריית אוניברסיטת אוקספורד
הדר פרבר
שר האוצר, בנימין נתניהו, ממשיך להוביל את דרוג האזכורים בכותרות העיתונות היומית
גל ברגר
2 פועלות נוספות נפצעו קל; חייל נפצע קל מנפילת פצמ"ר בבסיס צה"ל בנגב המערבי; כוחות גולני, הנדסה ושריון נפרסו בעמדות בפאתי חאן יונס; בחברון נהרסו שני בתי מחבלים ובנוסף נאטמו משרדי אגודת צדקה המזוהה עם החמאס; ביקורת על הדיווחים מצד צה"ל
הדר פרבר
בפוקס מבטיחים כבר מראש - שישה פרקים לפחות בסיטקום חדש
מירב לוי
עוזרת הגננת - דליה גיזאווי דרוזית בת 36, אם לחמישה; נורתה מטווח קצר לאחר שהחנתה את מכוניתה סמוך לגן הילדים; משטרת כרמיאל פתחה בחקירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il