X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תחום האסתטיקה והפלסטיקה מוצג על-ידי אומנים בתערוכה במגדל עזריאלי
▪  ▪  ▪

בתערוכת "דרך השינוי" יציגו אמנים אשר יעסקו בקשר בין אסתטיקה לאמנות. התערוכה עוסקת בשינוי המתחולל ביצירתו של האמן. שינוי שקורה בתהליך ביצוע היצירה והשפעה הנובעת מהיצירה על האמן עצמו ועל סביבתו. תובנות אלו בונות מגמות של היזון חוזר.
העבודות מציגות שינוי פנימי וחיצוני, שינוי חיצוני הוא תנאי הכרחי לתחושה טובה, אך לא תנאי מספיק. לפני שאנו פונים "החוצה", אל האפשרות לשינוי מראה, כדאי להתבונן פנימה אל עצמנו.
השינוי הפנימי המתרחש בעקבות שיפור המראה, מתבטא בדימוי עצמי מחוזק והקניית ביטחון, המשך התהליך הפנימי הוא מעגל בונה של פתיחות וחשיפה חברתית. תהליך דומה עובר האמן הנאמן לאימג' אותו הוא מייצר. במהלך העבודה, האומנים עברו חוויות ושינויים אשר קיבלו ביטוי בעבודותיהם.
כל אמן מביא ערכים ותחושות שונות. האומנים קיבלו דגם אחיד (ראש של אדם) והוגבלו במספר צבעים. המטרה הייתה לשנות נתוני פתיחה ליצירה חופשית שבסיומה עדיין ניתן יהיה לזהות את הדגם המקורי. האמנים מציגים יצירות שונות כמו פיסול, ציור או צילום.
כחלק מאחריות החברתית של רשת מרפאות לרפואה אסתטית ופלסטית יזמה רשת "פרופורציה", את תערוכת "דרך השינוי". 17 אומנים יציגו את עבודות האומנות שלהם אשר מציגות בדרכים שונות שינוי כלשהו-כל אמן בחר בדרך המקורית שלו.
התערוכה מוצגת במרפאת "פרופורציה" תל-אביב, המגדל המשולש, קומה 38 מגדלי עזריאלי. התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב עד לתאריך 26 לינואר 2005.

תאריך:  15/12/2004   |   עודכן:  15/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
על-פי ההצעות הנדונות, כל עליה במחיר המים לחקלאות החל מינואר 2005 תהווה מקור לתמיכה ישירה בחקלאים; התמיכה תכוון, ככל האפשר, כך שתחזור לאותן אגודות שתשאנה בעלות יקור תעריפי המים
אורלי ממן
ההסכם החדש מהווה פיתרון קבע ומגדיר את הפורשים כפנסיונרים של קרנות הפנסיה לכל דבר בהגיעם לגיל 65; הממשלה התחייבה לתקצב 600 מיליון ש"ח על פני 10 שנים לצורך סיוע בפתרון קשיים הנובעים מהעלאת גיל הפרישה
גלית יצחק
נבחר כמשקה הפופולרי ביותר בקרב הציבור הישראלי; במקום האחרון דורג השוקו; רוב הגברים מעדיפים קפה שחור והנשים - נס קפה; כך עולה מסקר שנערך ע"י חברת 'תמי 4'; הירושלמים שותים יותר שתייה חמה מתושבי השרון
יפעת גדות
כושרם הפיסי של הילדים יורד בתקופה זו של השנה מה שמקשה עליהם לשרוף את הקלוריות הנוספות של הסופגניות ושאר החטיפים הנאכלים מול הטלוויזיה בחופש; ילדים שורפים מחצית מהקלוריות בחורף מאשר בקיץ; יש לאזן בין צריכת הקלוריות והוצאת הקלוריות
אורלי ממן
ביום ראשון הקרוב תעבור חברת התעופה הלאומית לידיים פרטיות, אלה של האחים בורוביץ', ובכך ייחתם פרק משמעותי בחיי החברה; "המטרה שלי היא לעשות את אל-על לחברה טובה יותר ורווחית יותר", אומר איזי בורוביץ, יו"ר מיועד; לאן פניה של החברה החדשה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il