X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"אם תושלם עיסקת המכירה בלא שיוסדרו זכויותיהם של העובדים ותנאיהם, ימצא הקונה עצמו בו ביום בפני בנק סגור"; מתכננים להשבית את הבנק באופן מלא בשבוע הבא בהמשך לעיצומים הנוכחיים
▪  ▪  ▪

עובדי בנק דיסקונט מסלימים את מאבקם לקראת מכירת הבנק לידיים פרטיות. ארגון העובדים שלח היום (ד', 15.12.04) מכתב למתיו ברונפמן ודניאל שטראוס, שני ראשי הקבוצות המובילות בהתמודדות על רכישת הבנק, בו הודיעו לשניים כי "היה ותושלם עיסקת המכירה בלא שיוסדרו זכויותיהם של העובדים ותנאיהם, ימצא הקונה עצמו בו ביום בפני בנק סגור".
"אנו מבקשים להתרות בפניך לבל תתפנה להשלים את עיסקת הרכישה, קודם שייחתם הסכם עם עובדי הבנק להבטחת זכויותיהם...", כותבים עובדי הבנק, "המדינה מנהלת את המשא ומתן להסדרת זכויות העובדים בקשיחות ובעצלתיים... היה ותושלם עיסקת המכירה בלא שיוסדרו זכויותיהם של העובדים ותנאיהם, ימצא הקונה עצמו בו ביום בפני בנק סגור".
המכתב, שנשלח על-ידי עורך הדין בני כהן, המייצג את העובדים, נאמר עוד כי "מתוך תחושת אחריות, ומאחר ואין ברצון מרשי לגרום לך נזקים כספיים כבדי משקל, ממליצים מרשי בפניך, כמי שמתעניין ברכישה, להימנע מסגירת עיסקת המכירה ומקל וחומר ממחוייבות לתשלום כלשהו כל עוד לא הובטחו זכויות העובדים, לשביעות רצונם. מכתב זה בא להתריע ולהעביר כי היה ויזנחו זכויות מרשי, אל לו לקונה לצפות להבנה ולהתחשבות ביום שלאחריה. הבנק יהיה סגור ולקוחות יפוצו לכל עבר".
במקביל, הודיעו עובדי דיסקונט כי בשבוע הבא תתקיים אסיפת הסברה לעובדים, לקראת ההכרזה על השבתה כללית של הבנק. עד אז ימשך סבב העיצומים תוך החרפתו. היום מושבת האגף לבנקאות ישירה, מחר יושבתו הסניפים הראשיים (ת"א, חיפה וירושלים) וביום א' יושבתו מרכזי העסקים של הבנק.

תאריך:  15/12/2004   |   עודכן:  15/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב, מירב לוי
שר החוץ התייחס בנאומו בכנס הרצליה למגוון נושאים אך התמקד בהצעה הסורית לפתיחת מו"מ לשלום וכן במציאות הפלשתינית לקראת הבחירות ברשות; קורא לכינוס פסגת עקבה שניה: "בפסגה זאת על ארה"ב והקהילה הבינלאומית לתת גיבוי להנהגה החדשה של הפלשתינים"; "לארה"ב תפקיד חשוב בביטחונה של ישראל"
גלית יצחק
כך הודיע משרד התחבורה; מדובר בשילוט שיותקן על גג המכונית בדומה ל"כובעים" של מוניות; השילוט יחליף את מדבקות "ל" שהוצמדו לדלתות המכונית או הודבקו על מכסה המנוע; השילוט יונהג החל מה-1 במרס
מיכאל דבורין
לטענת התובעים, יורשיו של משה ולירו, הבעלים הרשום של 4 נכסי מקרקעין במרכז העיר חברון, ביהמ"ש צריך לחייב המדינה להכריז על המקרקעין בחברון כמופקעים, ולחייב את המדינה בתשלום פיצויי הפקעה בסך האמור
הדר פרבר
ברשות החליטו להעמיד מידע נגיש על הרגולציה בישראל לגופים עמיתים בחו"ל, כחלק מהשתלבות הרשות השנייה בארגוני רגולציה בינלאומיים
הדר פרבר
ערב צאתו את הארץ, מסכם ארקדי, את ביקורו: "אני גאה על כך שסרטי הוצגו בפסטיבל לקולנוע יהודי בירושלים. אני חולם לעשות סרט נוסף פה בישראל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il