X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ליברמן נאם בכנס הרצליה; לגבי תוכניתו אמר: "התוכנית שלי שונה אולי משאר התוכניות... אני מדבר על חילופי אוכלוסין ושטחים, אני רוצה מדינה לאומית. מדינה יהודית-ציונית, כמה שיותר הומוגנית"; "לא רק ליברמן המתנחל מדבר על רעיונות כאלה אלא גם הנרי קיסינג'ר"
▪  ▪  ▪

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, תוקף את ראש הממשלה, אריאל שרון, וטען כי תוכנית ההינתקות תהפוך את מדינת ישראל למדינה דו-לאומית. רק חילופי אוכלוסין, טוען ליברמן, יביאו שקט לאזור, ויאפשרו ליהודים לחיות בשלום במדינה משלהם ולפלשתינים במדינה משלהם. ליברמן נאם בכנס הרצליה החמישי (יום ה', 16.12.04).
בהתייחסו להצעות המדיניות לפתרון הסכסוך הישראלי-פלשתיני המועלות חדשות לבקרים, אמר: "אין עוד פתרון אוניברסלי לנושא המיעוטים. בצפון אירלנד גם לא מצאו פיתרון וגם לא בספרד עם הבסקים... ואני ממליץ שאנחנו לא ננסה לחקות אחרים... לכן, לאירופה אין שום זכות להטיף לנו מוסר, כל המוסר הכפול - תגידו את האמת: הם צבועים והם לא אוהבים אותנו... היינו צריכים להציג בפניהם תיזה שאומרת שהאנטי-ישראליות באירופה זה המשך ישיר של האנטישמיות - לא מדובר באנטי-ישראליות או אנטי-ציוניות אלא אנטישמיות קלאסית רק בנוסחה אחרת...".
ליברמן הציג את הצעתו לגבי התוכנית המדינית ואמר:
"התוכנית שלי שונה אולי משאר התוכניות: 1. כולם מציעים להקים מדינה לאומית הומוגנית לפלשתינים, מדינה נקייה מיהודים; 2. הופכים את ישראל למדינה דו-לאומית כשאומרים שפוחדים מהגורם הדמוגרפי. השמאל צריך להיות פה יותר כנה, ולהגיד את האמת: אני לא רוצה ישראל כמדינת כל אזרחיה. אני רוצה מדינה יהודית וציונית בצורה ברורה גם עבור יהודים וגם עבור ערבים... אני גם לא מדבר על טרנספר. אותו אנו יודעים לעשות רק ליהודים כמו בגוש קטיף".
ליברמן הודף את טענת השמאל, כאילו הכיבוש הוא שהוליד את הסכסוך עם הפלשתינים: "... מה סיבת הסיכסוך? השמאל גורס - השטחים. אחרים טוענים - ההתנחלויות. מה לא היה סיכסוך לפני גוש אמונים? לא היה לפני 74'? לפני 67'? ולפני 48'? ...לכן לא השטחים ולא ההתנחלויות הן הסיבה לסיכסוך, אלא החיכוך בין שני עמים ובלי שנוריד חיכוך זה לא יהיה פה שלום. אנו יכולים לחזור לגבולות 67' ולא יהיה פה שלום...".
"אני שמעתי את כל המנהיגות הערבית-ישראלית ומי שמסכים יותר ומי שפחות, חלק מדברים על אוטונמיה תרבותית וחינוכית, ואין ספק שהצעד הבא אחרי זה יהיה תביעה לאוטונומיה מוחלטת או סיפוח ליישות ערבית כזו או אחרת. לכן אני מנסה להדגיש את הנקודה שלי - תעשיית השלום העניפה שפיתחנו הצליחה להחדיר למוח של האזרחים עיקרון אחד - שטחים תמורת שלום, אני באופן מוחלט נגד זה. אני מדבר על חילופי אוכלוסין ושטחים, אני רוצה מדינה לאומית. מדינה יהודית-ציונית, כמה שיותר הומוגנית.
"אני שמחתי לראות לאחרונה, שלא רק ליברמן הימני קיצוני המתנחל - לא רק אני הגעתי לאותן מסקנות, ראיתי בכמה עיתונים בארץ פורסמו ראיונות עם הנרי קיסנג'ר, שדיבר על אותו עיקרון שלי, ואני שמחתי שקלעתי לדעתו...
"כל מי שמדבר על הטרנספר זה לא ריאלי וסתם אוטופיה. חילופי שטחים ואוכלוסין זה דבר ריאלי ומעשי. יש מספיק תקדימים לכך, מדרום מזרח אסיה ועד אירופה, ומדינות אפריקה ובברית המועצות לשעבר. לכן אין פה שום דבר חדש".

תאריך:  16/12/2004   |   עודכן:  16/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
החלוקה מהווה 1.44 ש"ח לכל מניה, תשואה של 3.4% על ההון; היום הקובע - 28.12.04; משפחת שטראוס תגרוף כ-110 מיליון ש"ח מכלל החלוקה
הדר פרבר
"הבעיה העיקרית של הנגב היא שכל הגורמים במדינה משלמים מס שפתיים בהתייחסותם לאזור, מציגים תוכניות, מייצרים אצל התושבים אשליות, ובמציאות אפילו החלטות ממשלה לא מבוצעות כשמדובר בפיתוח הנגב"
הדר פרבר
"שום צורה של טרור אינה מקובלת עלינו", כך אמר היו"ר בכנס הרצליה החמישי שהתקיים היום במרכז הבינתחומי
גלית יצחק
בית חולים אסותא הודיע על שירות חדש במסגרתו מועמדים לניתוח יקבלו לפני ניתוח מידע, ייעוץ ותמיכה המסייעים בהפגת חרדות ולחצים
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
הקול שנשמע מההקלטה היה זהה לזה של מנהיג אל-קאעידה והקלטת, אשר נמשכת כשעה, פורסמה באתר הידוע ככזה אשר משמש קבוצות איסלמיות קיצוניות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il