X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לדברי יו"ר איגוד ערים דן לאיכות הסביבה ולביוב, איתי פנקס: "הוצאת הבוצה מהים הוא פרוייקט בעל חשיבות לאומית והאינטרס המשותף של כולנו הוא העלאת הנושא על המסלול המהיר תוך הסרת חסמים וצמצום הביורוקרטיה הכרוכה בעניין"
▪  ▪  ▪

יו"ר איגוד ערים דן לאיכות הסביבה ולביוב, איתי פנקס, ומנכ"ל האיגוד, אלכס מרגולין, נפגשו (יום ה', 16.12.04) עם אבישי כהן, מנהל אגף תיאום ובקרה במשרד ראש הממשלה, המשמש גם כיו"ר הוועדה להתרת חסמים, במטרה לקצר את ההליכים הסטטוטוריים הכרוכים לקידום פתרון יבשתי לבוצה וליצור תיאום ושיתוף פעולה בין כל הגופים הממשלתית והוועדות השונות, שיש להם נגיעה לנושא.
הוועדה להתרת החסמים הוקמה כדי לזרז הליכים ביורוקרטיים, במקרים בהם מדובר בפרוייקטים בעלי חשיבות לאומית. כך אפשרה התערבות הוועדה לפני כשנה לקדם את פרוייקט "הקו המזרחי" של האיגוד, אשר התעכב מסיבות ביורוקרטיות במשך 12 שנה.
הפגישה התאפשרה בעקבות פנייתם של איתי פנקס וראש עיריית תל אביב - יפו, רון חולדאי, עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אילן כהן, בתחילת השבוע, בעקבות המשבר שנוצר עקב ההודעה על ההתפטרות קולקטיבית של הנהלת האיגוד. הנהלת האיגוד טענה, כי נוצר מצב לפיו הפעלת השפד"ן במתכונתו הנוכחית הופכת אותם לעבריינים בעל כורחם, בהיעדר כל פתרון יבשתי מייד לבוצה. רון חולדאי אף הזהיר מפני גל התפטרויות של ראשי ערים בגוש דן.
בשבוע הבא תיערך ישיבה ראשונה של הוועדה להתרת חסמים שתדון בפרוייקט הבוצה. הישיבה מוגדרת כישיבת התנאה, שאליה יוזמנו נציגי משרדי הממשלה הנוגעים בדבר, הנהלת האיגוד ונציגי עיריית ראשון לציון, שטחב הממוקם השפד"ן.
במקביל הודיע האיגוד, כי הוא ממשיך לפעול למימוש צעדים מעשיים המקדמים את הפתרון היבשתי לבוצה. בשבוע הבא ייבחר הזוכה במכרז לרכש הציוד למתקני ההסמכה והסחיטה, אשר יוקם בשפד"ן בהיקף של כ- 20 מיליון ש"ח. מפעל זה מהווה נדבך מרכזי בפתרון יבשתי לבוצה.
פנקס אמר: "זאת הוכחה הטובה ביותר שהאיגוד אינו זקוק לאיומים על-מנת לקדם פתרון יבשתי לבוצה. איננו חוסכים במשאבים ניהוליים וכספיים כדי לעמוד בלוחות הזמנים להוצאת הבוצה מהים ב-2006, כפי שהתחייבנו לציבור, שנתיים לפני המועד שקבע המשרד לאיכות הסביבה".

תאריך:  16/12/2004   |   עודכן:  16/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר, מיכאל דבורין
בנאומו המסכם בכנס הרצליה אמר רה"מ: "זו הזדמנות היסטורית לשנות מהיסוד את מצבה האסטרטגי של ישראל ולהשיג הישגים אדירים"; ההבנות עם הנשיא בוש "מגינות על האינטרסים החיוניים ביותר שלנו"; בימין זועמים על נאומו השמאלני, ש"נכתב ע"י פרס"
אלונה קורן
ההסתדרות: הרשויות המקומיות לא שילמו את כל חובות השכר לעובדיהן ולא הסדירו את נושא הפנסיה
מיכאל דבורין
את ההשתלמות המקצועית למאבטחים יקיימו במשותף משרד עוה"ד בן-שחר, לקנר ושות', עמותת הקניונים ומשטרת ישראל; היוזמה לכנס עלתה לאור הצורך בעיגונן החוקי של סמכויות החיפוש הניתנות כיום לבעלי תפקידים ביטחוניים בקניונים
נועם שרביט
החברה המחזיקה בכמחצית משוק הסירים בישראל טוענת, כי השתתפה במכרז להענקת שי לחברי ארגון איפ"א לקראת חג הפסח תשס"ה, אולם זו בחרה את הזוכה בניגוד לתנאי המכרז - בדיקה של מכון התקנים; דורשת פיצוי כולל בסך 600 אלף ש"ח וכן צו שיצהיר כי איפ"א הוציאה את דיבתה
מיכאל דבורין
העותרים, ועד מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין בישראל, טוענים כי בהחלטת המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין על בנושא התקציב נפלו פגמים חמורים עקב היותה והיא נגועה באי חוקיות, חוסר סבירות קיצוני והפלייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il