X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מדובר באפשרות בלבד ולא במועד סגור; הגורם הסורי אמור היה להשתתף בכנס הרצליה; מדובר ב"בעל מהלכים סוריים", קצין לשעבר, המתגורר בחו"ל אך מבקר באופן עתי בדמשק ומקורב לצמרת; הוא אמור להיפגש עם גורמים אקדמיים במרכז הבינתחומי בהרצליה לשיחות "לא רשמיות" על סוגיות האזור
▪  ▪  ▪

"אפשר שגורם סורי המקורב לנשיא בשאר אסד ולבכירים בדמשק יגיע בחודש הבא לישראל לפגישה לא רשמית עם גורמים אקדמיים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה" - כך אישרו ל-Nfc (ו', 17.12.04) גורמים בכירים במרכז. במוקד השיחות יידונו סוגיות אזוריות ותהליך השלום בפרט. עם זאת, הגורמים הדגישו, כי מועד הגעתו טרם נקבע סופית.
הסוגייה עלתה עוד אתמול ב"שיחות מסדרון" בכנס הרצליה במלון דניאל. האיש, "בעל מהלכים סוריים", קצין לשעבר בצבא סוריה, מתגורר בחו"ל אך מבקר באופן עתי בדמשק. "מדובר באדם ספציפי שאינו דייר קבע בסוריה, אלא יוצא ונכנס". שמו נשמר לפי שעה בסוד מפאת הרגישות.
הגורם ביקש להגיע לאזור כבר לפני כמה שנים ומקיים קשר ותיק עם גורמים אקדמיים בישראל. "מאז ומתמיד הצהיר באופן רשמי כי הוא 'אינו מוסמך', אולם מדובר בגורם 'יודע דבר' שאך סביר כי קיבל את ברכתו השקטה של בשאר אסד", ציינו הגורמים והוסיפו, כי "לא ניתן לדעת אם אכן יגיע לבסוף".
ד"ר עוזי ארד, ראש המכון למדיניות ואסטרטגיה במרכז הבינתחומי ויו"ר כנס הרצליה, אישר הבוקר בשיחה עם Nfc, כי הגורם הסורי "אמור היה להגיע לכנס שנערך השבוע בהרצליה, אך ברגע האחרון דחה את הגעתו", ייתכן בשל הפרסומים הנוגעים ליחסי ישראל-סוריה. בירושלים עודכנו בדבר הגעתו הצפויה לכנס. אך האיש כפי הנראה ביקש שלא להיחשף ולקיים שיחות הרחק מאור הזרקורים במועד אחר.
נציין, כי פגישות מן הסוג הזה מדווחות במהלכן או לאחריהן לזרועות המודיעין ולגורמים המדיניים המוסמכים. בשולי כנס הרצליה נערכו "פגישות צדדיות" מעין אלה עם גורמים בנאט"ו ובאיחוד האירופי.
בכנס אמור היה להשתתף אף גורם ירדני בכיר ברמת סגן ראש הממשלה, אך לפי הגורמים, "לא נעשה מאמץ רב בנושא". בעבר עלה גם שמו של מוחמד דחלאן, השר הפלשתיני לשעבר לענייני ביטחון ומי שמועמד להתמנות ליועצו הביטחוני של אבו מאזן לאחר הבחירות ברשות, כפוטנציאל להשתתף בכנס. "הוא הרי אמון על החוסן הלאומי של מדינת ישראל", אמרו הגורמים בחיוך.

תאריך:  17/12/2004   |   עודכן:  17/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קריות באינטרנט
צעיר נדקר בחזהו בקריית מוצקין ונפצע באורח קשה; לפני כשלושה שבועות נרצח באותו הרחוב צעיר אחר
יואב יצחק
הפלשתינים דיווחו על עשרות נפגעים; שני חיילים נפצעו מפגיעת טיל נ"ט; ערב קודם נפגעו קל 11 חיילים מרסיסי פצצת מרגמה; מחבל שניסה להניח מטען - נורה ונהרג; מבצע להדיפת ירי המרגמות - "ברזל כתום"; שתי רקטות קסאם נחתו סמוך לשדרות
יואב יצחק
התנאי של שרון: הוועידה שתתקיים בבריטניה תתמקד ברפורמות הנדרשות ברשות הפלשתינית ובשיקומה הכלכלי והחברתי; בלייר עומד לבקר עוד החודש במזרח התיכון; שר החוץ סילבן שלום קרא השבוע לכינוס ועידה בינלאומית נוסח ועידת עקבה
מחלקה ראשונה
כך מדווח עיתון הארץ; העיתון ייתחרה בידיעות אחרונות ומעריב ויחולק חינם ברשתות השיווק מקבוצת קלאב מרקט, תחנות הדלק סונול וטיסות ארקיע
אלונה קורן
וריטאס מתמחה בתוכנות אחסון וסימנטק מתמחה בתוכנות אבטחה, שהמוכרת בהן היא נורטון אנטי-וירוס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il